Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjøre quests er det som du tjener maks på. Særlig når du begynner med Nagrand og utover, så får du opptil 20g per quests, inkl. rewards som man egentlig ikke trenger, som man selger til vendor.

Når blir disse veteran-greiene billigere da? Til onsdag? :)

Lenke til kommentar
Hm..sitter her med en fersk lvl 60 og ser på andre som rir rundt på epic mounts. Jeg har ynkelige 102G på meg..hvordan skal jeg skaffe 900 til mens jeg er 60? :p

Alle dager du har brukt så masse penger på opp igjennom levlinga?

Får jo masse spenn av questing i outlands, men 900g er jo ikkje gjort på en dag heller. :)

Så sant du ikkje er usansynlig heldig med en epic drop ellerno.. ^^

Lenke til kommentar
såså, "cut the crap"? Jeg håper du ikke antok at jeg gikk ut for å gjøre narr av deg eller noe slikt, du ser jo haugevis av warriors med Lunar, og for å være ærlig forstår jeg de mer enn jeg forstår folk med Lionheart blade. Jeg var bare interessert i din argumentasjon for å velge øks, hvilke bruksområder du sikter deg inn mot, om 1h'en hadde noe å si på valget ditt osv. er veldig interessant å høre slike deduksjoner. i det siste har jeg tatt meg i å tenke litt på hvorfor folk velger som de gjør, man ser jo høyt aktende warriors som Léylà som foretrekker økser tydeligvis, og statsene på øksen er jo veldig interessant, med høy AP faktor osv. er du att på til orc er det jo expertise å hente også osv. Uansett så har instillingen min alltid vært at når du sier at "den slår fra seg og critter på annenhvert slag", må jeg bare få lov å minne om at talentet bare gir 5% crit, mens sword f.eks gir 5% proc og at basert på talentene så er sword> axe, med forskjellige våpen kommer så klart andre preferanser igjen :)

Ja, jeg vet. Men det er så mange som ikke har resi at det er helt sykt. Kommer sikkert til å slite litt i arena, men det tar jo ikke lang tid å skaffe jeg mercisverdet, da. Må si at jeg heller vil har 15% crit en 10% crit og 5% ekstrawhitehit, resi eller ikke. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Gjøre quests er det som du tjener maks på. Særlig når du begynner med Nagrand og utover, så får du opptil 20g per quests, inkl. rewards som man egentlig ikke trenger, som man selger til vendor.

Når blir disse veteran-greiene billigere da? Til onsdag? :)

You fail.

Lenke til kommentar

Det er fortsatt fullstendig ulogisk frohman, som du vet så er det du kaller 5% ekstra whitehit, akompagnert av et vanlig angrep også, altså er det i effekt 2xdmg, som et crit på non resilience targets. videre ignorer det resilience fordi det akkurat ikke _er_ et crit. og att på til kan både normal hit og proc hit critte for noe slikt som 400% skade av ett vanlig angrep. seff kan de dodge/parry/blockes, men heller en sjanse for det enn garantert sjanse for mindre skade i tilfelle vs resilience targets imo.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
No he don't.

Screenie please. Om du finner mer enn 2 quester som gir deg 20g i nagrand så skal jeg pisse i snøen og forme et hjerte, og ta bilde av det til deg.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Det er fortsatt fullstendig ulogisk frohman, som du vet så er det du kaller 5% ekstra whitehit, akompagnert av et vanlig angrep også, altså er det i effekt 2xdmg, som et crit på non resilience targets. videre ignorer det resilience fordi det akkurat ikke _er_ et crit. og att på til kan både normal hit og proc hit critte for noe slikt som 400% skade av ett vanlig angrep. seff kan de dodge/parry/blockes, men heller en sjanse for det enn garantert sjanse for mindre skade i tilfelle vs resilience targets imo.

Ja, men som jeg sa, jeg plukket den ved et uhell, fordi jeg hadde glemt resillience, og jeg skammer meg ikke. Skaden er fin, mongoose proccer ofte, noe som gir enda mer crit osv. Dessuten er øksa fortreffelig å grinde med, selv om jeg vurderer DW.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...