Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, endelig kan jeg bruke BS-øksa igjen. (Ja, jeg sa øksa. Den er drittbra.) Tok en hunter og en rogue samtidig nå nettopp, begge lvl 70. Var heldig med at de dodget mye ergo mye overpower. Critter mye selv om resi er inni bildet, øksa. Kjenner godt hvem har mye resi og hvem som ikke har det, for å si det sånn. :p

Bra, si ifra når du klarer shadow priest og warlock ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg advarerer deg Juliess: Drøm er en ond, ond plass der onde onde mennesker har altfor mye makt. Har opplevd det selv, og har traumer etter... alt...

Jeg liker at onde mennesker bestemmer over meg :)

Det der sa du ikke :roll:

Det jeg sa eller hun?

Lenke til kommentar

Det er så manga sider her at jeg ikke orker og lese gjennom alle for og se om dette har stått før, men til spørsmålet mitt:

Den gryphon-transporten, hvor man betaler for å fly fra et sted til et annet, hvor mange % går den i?

Lenke til kommentar
Ah, endelig kan jeg bruke BS-øksa igjen. (Ja, jeg sa øksa. Den er drittbra.) Tok en hunter og en rogue samtidig nå nettopp, begge lvl 70. Var heldig med at de dodget mye ergo mye overpower. Critter mye selv om resi er inni bildet, øksa. Kjenner godt hvem har mye resi og hvem som ikke har det, for å si det sånn. :p

kunne du forklare tankegangen bak å velge øksen over mace/sword? :)

Lenke til kommentar

Skal respecce fra feral til balance med druiden min, så jeg hamstrer balance-gear som aldri før, men så dukker dette spørsmålet opp: Jeg har hørt at sessong 1 arena-gear skal bli tilgjengelig via honor points, blir det da bortkastet å bruke honor points på disse Veteran-greiene? Veteran Bracers og den slags.

Lenke til kommentar
Skal respecce fra feral til balance med druiden min, så jeg hamstrer balance-gear som aldri før, men så dukker dette spørsmålet opp: Jeg har hørt at sessong 1 arena-gear skal bli tilgjengelig via honor points, blir det da bortkastet å bruke honor points på disse Veteran-greiene? Veteran Bracers og den slags.

ja, såvidt jeg har forstått kommer det nye versjoner av disse også ;)

Lenke til kommentar
Sant, du bør være rask med å trekke det tilbake.

Jeg tror jeg var for treig :ohmy:

1. Har bare forbunnet deg med de to flotte hundene dine, og aldri sett deg i denne tråden. (Har ikke vært aktiv i den lenge, men alikevel).

2. Du er jente! ;)

Lag en character på Draenor og spill med meg. :)

Har jeg to hunder? :dontgetit:

:p

nei, er ikke så aktiv i denne tråden.. føler egentlig ikke at jeg har så mye å bidra med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Arena gear har ikke bracers/boots osv. Men du burde vente til S3 fordi da blir veteran items også billigere, med mindre du liker å farme mye honor :p

Lenke til kommentar
Sant, du bør være rask med å trekke det tilbake.

Jeg tror jeg var for treig :ohmy:

1. Har bare forbunnet deg med de to flotte hundene dine, og aldri sett deg i denne tråden. (Har ikke vært aktiv i den lenge, men alikevel).

2. Du er jente! ;)

Lag en character på Draenor og spill med meg. :)

Har jeg to hunder? :dontgetit:

:p

nei, er ikke så aktiv i denne tråden.. føler egentlig ikke at jeg har så mye å bidra med.

Av en eller annen grunn har jeg sett for meg at du hadde to Irske Ulvehunder, men var inne på hjemmesiden din i går og fant ut at du "bare" hadde Mona. ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde glemt resi, og WoWhead sa den var best for MSwarriors, så jeg gikk for den. Må si den slår fra seg og critter på annenhvert slag, så cut the crap.

såså, "cut the crap"? Jeg håper du ikke antok at jeg gikk ut for å gjøre narr av deg eller noe slikt, du ser jo haugevis av warriors med Lunar, og for å være ærlig forstår jeg de mer enn jeg forstår folk med Lionheart blade. Jeg var bare interessert i din argumentasjon for å velge øks, hvilke bruksområder du sikter deg inn mot, om 1h'en hadde noe å si på valget ditt osv. er veldig interessant å høre slike deduksjoner. i det siste har jeg tatt meg i å tenke litt på hvorfor folk velger som de gjør, man ser jo høyt aktende warriors som Léylà som foretrekker økser tydeligvis, og statsene på øksen er jo veldig interessant, med høy AP faktor osv. er du att på til orc er det jo expertise å hente også osv. Uansett så har instillingen min alltid vært at når du sier at "den slår fra seg og critter på annenhvert slag", må jeg bare få lov å minne om at talentet bare gir 5% crit, mens sword f.eks gir 5% proc og at basert på talentene så er sword> axe, med forskjellige våpen kommer så klart andre preferanser igjen :)

Av en eller annen grunn har jeg sett for meg at du hadde to Irske Ulvehunder, men var inne på hjemmesiden din i går og fant ut at du "bare" hadde Mona. ;)

StAlKaR Oo ;) vi tipper du er hunde entusiast? *stirrer på profilbilde*

edit: taipoo iz raeping me.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...