Notatblokk Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg advarerer deg Juliess: Drøm er en ond, ond plass der onde onde mennesker har altfor mye makt. Har opplevd det selv, og har traumer etter... alt... Jeg liker at onde mennesker bestemmer over meg JULIESS. Du spiller WoW! Herlig. Mm. Hvorfor er det reaksjonen til alle som helt plutselig oppdager at jeg spiller? :!: Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 99.99% sikkert fordi du er jente Juliess Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Skjønner ikke hvorfor det skulle være en overraskelse i det hele tatt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg advarerer deg Juliess: Drøm er en ond, ond plass der onde onde mennesker har altfor mye makt. Har opplevd det selv, og har traumer etter... alt... Jeg liker at onde mennesker bestemmer over meg Det der sa du ikke Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sant, du bør være rask med å trekke det tilbake. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 blæh, jeg suger brutalt i pvp. Spillte med en flink rogue i 2v2, specca healing også. Selvom jeg ikke har så bra gear, 1k+heal, 8.4k hp og 99 resilience, skulle vi gjort det bedre tbh starta på 1830 rating og endte på 1731 med 2win-8loss stat. Jeg har igrunn aldri spillt noe arena, så skal bli bedre i s3 da jeg får meg litt s1 gear osv, har heller ikke spillt healer siden 2.0 patchen kom, noe som snart er ett år siden :o Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sant, du bør være rask med å trekke det tilbake. Nå er det sitert, med andre ord sin egen dødsdom underskrevet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Nja, nå er det jo jeg som sitter i administrasjonen. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Mm. Hvorfor er det reaksjonen til alle som helt plutselig oppdager at jeg spiller? :!: Jeg trudde du bare hold til i dyretråden og la ut bilder av hunder og plutselig er du en imba overpower healer eller hva du nå har valgt. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 blæh, jeg suger brutalt i pvp. Spillte med en flink rogue i 2v2, specca healing også. Selvom jeg ikke har så bra gear, 1k+heal, 8.4k hp og 99 resilience, skulle vi gjort det bedre tbh starta på 1830 rating og endte på 1731 med 2win-8loss stat. Jeg har igrunn aldri spillt noe arena, så skal bli bedre i s3 da jeg får meg litt s1 gear osv, har heller ikke spillt healer siden 2.0 patchen kom, noe som snart er ett år siden :o Med andre ord du ville sikkert ha heala like bra hadde du vært shaddow i raiding gearet ditt Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fy søren! 4% wipe på prince, jeg er så oppgitt nå Hater når sånt skjer. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Fy søren! 4% wipe på prince, jeg er så oppgitt nå Hater når sånt skjer. Hehe, kjiper'n. Lykke til videre da Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Og plutselig så var det en som måtte gå også var det ingen replacement dps i guilden, håper på å få han ned imorgen. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Og plutselig så var det en som måtte gå også var det ingen replacement dps i guilden, håper på å få han ned imorgen. Ja, vet hvordan det er =/ Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Er nesten litt irriterende hvor random det er om han dør eller ikke, har liksom så mye å si på infernals og enfeeble. Endret 11. november 2007 av Jlona Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Nesjda, det er ikke random, kan alltids bytte posisjon! Eneste som varierer er hvor vanskelig det er å bytte. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Er nesten litt irriterende hvor random det er om han dør eller ikke, har liksom så mye å si på infernals og enfeeble. Ja, husker første gang jeg var der, vi satt fra 20.30 til 1.30 kun på han. Vi downa'n til slutt og jeg fikk Light's Justice Nesjda, det er ikke random, kan alltids bytte posisjon! Eneste som varierer er hvor vanskelig det er å bytte. Sant, så sant. Endret 11. november 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Det som var tinger var at det var 3 infernals i en trekant som dekket omtrent hele omerådet, det endte med at tanken og melee dps hadde 1cm å være på. Endret 11. november 2007 av Jlona Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg advarerer deg Juliess: Drøm er en ond, ond plass der onde onde mennesker har altfor mye makt. Har opplevd det selv, og har traumer etter... alt... Jeg liker at onde mennesker bestemmer over meg JULIESS. Du spiller WoW! Herlig. Mm. Hvorfor er det reaksjonen til alle som helt plutselig oppdager at jeg spiller? :!: 1. Har bare forbunnet deg med de to flotte hundene dine, og aldri sett deg i denne tråden. (Har ikke vært aktiv i den lenge, men alikevel). 2. Du er jente! Lag en character på Draenor og spill med meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Ah, endelig kan jeg bruke BS-øksa igjen. (Ja, jeg sa øksa. Den er drittbra.) Tok en hunter og en rogue samtidig nå nettopp, begge lvl 70. Var heldig med at de dodget mye ergo mye overpower. Critter mye selv om resi er inni bildet, øksa. Kjenner godt hvem har mye resi og hvem som ikke har det, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå