Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blæh, jeg suger brutalt i pvp. Spillte med en flink rogue i 2v2, specca healing også. Selvom jeg ikke har så bra gear, 1k+heal, 8.4k hp og 99 resilience, skulle vi gjort det bedre tbh :(

starta på 1830 rating og endte på 1731 med 2win-8loss stat.

Jeg har igrunn aldri spillt noe arena, så skal bli bedre i s3 da jeg får meg litt s1 gear osv, har heller ikke spillt healer siden 2.0 patchen kom, noe som snart er ett år siden :o

Lenke til kommentar
blæh, jeg suger brutalt i pvp. Spillte med en flink rogue i 2v2, specca healing også. Selvom jeg ikke har så bra gear, 1k+heal, 8.4k hp og 99 resilience, skulle vi gjort det bedre tbh :(

starta på 1830 rating og endte på 1731 med 2win-8loss stat.

Jeg har igrunn aldri spillt noe arena, så skal bli bedre i s3 da jeg får meg litt s1 gear osv, har heller ikke spillt healer siden 2.0 patchen kom, noe som snart er ett år siden :o

 

Med andre ord du ville sikkert ha heala like bra hadde du vært shaddow i raiding gearet ditt :)

Lenke til kommentar
Er nesten litt irriterende hvor random det er om han dør eller ikke, har liksom så mye å si på infernals og enfeeble.

 

Ja, husker første gang jeg var der, vi satt fra 20.30 til 1.30 kun på han. Vi downa'n til slutt og jeg fikk Light's Justice :D

 

Nesjda, det er ikke random, kan alltids bytte posisjon! Eneste som varierer er hvor vanskelig det er å bytte. :p

 

Sant, så sant.

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
Jeg advarerer deg Juliess: Drøm er en ond, ond plass der onde onde mennesker har altfor mye makt. Har opplevd det selv, og har traumer etter... alt...

Jeg liker at onde mennesker bestemmer over meg :)

 

JULIESS. Du spiller WoW!

 

Herlig. :D

Mm.

Hvorfor er det reaksjonen til alle som helt plutselig oppdager at jeg spiller? :!:

 

1. Har bare forbunnet deg med de to flotte hundene dine, og aldri sett deg i denne tråden. (Har ikke vært aktiv i den lenge, men alikevel).

2. Du er jente! ;)

 

Lag en character på Draenor og spill med meg. :)

Lenke til kommentar

Ah, endelig kan jeg bruke BS-øksa igjen. (Ja, jeg sa øksa. Den er drittbra.) Tok en hunter og en rogue samtidig nå nettopp, begge lvl 70. Var heldig med at de dodget mye ergo mye overpower. Critter mye selv om resi er inni bildet, øksa. Kjenner godt hvem har mye resi og hvem som ikke har det, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...