Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd å komme meg gjennom Gnomeregan 4 ganger, men har aldri kommet særlig langt. Den første gangen ble det forårsaket av to spillere som ikke likte hverandre som en følge av dette ble gruppen splittet. Når krangelen i tillegg førte til en wipe ble det for mye, en ny gruppe klarte aldri å samle seg før jeg ikke lenger ville hatt nok tid. Jeg var da lvl 29. Nytt forsøk lvl 31. To stykker i gruppen som var brødre fant ut at det var middag. I går lvl 34, gruppen virket fantastisk, en wipe, alle unntatt en forlot gruppen, en prest, vi formet en ny gruppe og kom lenger enn noen gang, men pga av at de andre mente presten var skrekkelig, gruppen ble oppløst og jeg hadde ikke mer tid. Noen som er alliance på stormreaver? WTB boost :p
Historien fortsetter. I dag halvveis på lvl 34, ny gruppe, nye muligheter. 2 shamans, 1 druid og 1 paladin. Skal ikke være noe å si på mulighetene for ressurection og healing nei! I tillegg får mr. Paladin en soulstone og alle får hver sin healthstone av meg. Impen gir 18 mer stamina. Dette kan vel ikke gå galt? :D

 

Jo... Det kan det. Gnomeregan, et beleiret sted, men likevel et sted med håp, håp om å drive dem tilbake.

 

Angrepet kommer, en kvinne av gnomerasen gjør klar eksplosiver, mens krigere kjemper rundt henne for å oppholde trollene som kommer ut. Eksplosivene er klare. Men 2 shamaner og 1 paladin er ikke klar over faren som venter, til tross for deres warlock med navn Hudor som de har i følget, Hudor sine skrik som ber dem komme tilbake. Til ingen nytte... Hudor og druiden er de som er igjen, flere troll kommer. Druiden og Hudor kjemper mot dem og vinner, en desperat kamp.

 

Ok, for å avbryte min sucky historie: 3 stykker i gruppen bestemte seg altså for å gå inn i hulen hvor noen troggs kommer, jeg sier "Back!" flere ganger i partychatten men til ingen nytte. Det ender med at de alle 3 dør og siden det er en gjeng steiner foran dem kan ikke druid resurrecte dem. Jeg tenker det er over, men druiden og undertegnende klarer å ta resten som kommer andre veien, ikke noe problem. Deretter tenker jeg; enten kommer druiden til å quitte fordi de andre var retards, ellers kommer retardsa til å quitte fordi de finner ut at de var retards i det øyeblikket. Det skjer ikke, undertegnede er glad og tenker han har funnet gruppen som kommer til å klare det.

 

Lengre inn, stadig lengre og lengre inn. Så skjer det, flere fiender kommer på oss. Fra hver sin kant, jeg finner plutselig ut at jeg er alene og kjemper mot 3 stk. Løper mot alle de andre som alle kan heale og ber om healing, 1 av dem står rett opp og ned og gjør ingenting. Jeg får ikke healing og klarer meg så vidt mot de 3 ved hjelp av healthstone og helsedrikk. I mellomtiden har 2 av de andre klart å dø og de 2 som er igjen har lite liv, samt meg selv. Det blir wipe. En av dem har soulstone, dette kommer til å gå bra tenker jeg. Så skjer det, druiden quitter, deretter quitter en annen... Og enda en. Deretter sistemann, alle uten å si et ord...

 

Gosj.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...