Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Yes! Er 4 levler høyere enn deg nå TSP!

 

Blir sex om 2 levler. Får Ferocious Bite og Ravage!

Har ikke spilt med Edelied på en stund, nå har det blitt min Hudor som er warlock på lvl 34. Dessuten levler du kjappere enn meg uantsett. Jeg er mer den som nyter spillet, leser alle questdialoger osv. :wee:

 

Nå har jeg fått en skikkelig wow-signatur!

Legg merke til at jeg har 3 karakterer over lvl 10 som har hver sin rase, klasse og server. ^^,

 

Huntern har alltid vært mainen min, har ikke spilt den på lenge siden jeg spiller den med fetterne mine, men om warlocken min går forbi den snart i level må jeg kanskje revurdere :p

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha,er det mulig? Account Name: *******Date of Violation: 31/10/2007Character Name Involved: SindrebankType of violation: Harassment – Sexual ViolenceConsequences for Account: Account suspended for 72 hours Greetings*****, We are writing to inform you that we have had to place a warning on your World of Warcraft account and temporarily suspend it. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again.

 

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination. We strongly suggest you review our current Rules and Polices to avoid further action in the future, they can be found at:http://www.wow-europe.com/en/policy/ Please do not reply to this email as you will receive an automated response. If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to:[email protected] Regards, English Game Master TeamBlizzard Europe

 

 

Jeg skjønner ikke en dritt her nå. Jeg skreiv en post på forumet for noen dager siden ang. at en kompis av meg hadde scamma en på min konto. Så får jeg først NÅ en mail på at jeg er suspendert i 72 timer for noe jeg ikke har gjort, men denne gangen for noe HELT annet.

Lenke til kommentar
j0nas, vet noen andre passordet ditt? Kan nesten virke som om Blizzard prøver noe annet.

"Nei j0nas, vi permbanner deg ikke, vi bare tar 72 timers ban på repeat med tilfeldig grunn" har du i det hele tatt skrevet noe i chatten?

 

Jeg byttet passord etter at de plasserte en warning på accounten min den 31. Oktober. En dag som jeg forøvrig ikke var hjemme. De svarer ikke på e-mailen min hvor jeg prøver å forklare dem hva som har skjedd. Jeg snakker så vidt i WoW i det hele tatt, så dette skjønner jeg ærlig talt ikke. Vurderer sterkt å ringe dem til mandag for å kansellere kontoen min via telefon. Jeg begynner å lure på hva i helvete det er de røyker der nede i Paris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hei! Nå er det lenge siden jeg har spilt. Er det like mange som spiller wow fremdeles? Eller har dere merket en nedgang?

Jeg synes ikke det er like mye snakk om det på forum og rundt om ellers!

 

Er mange som enda spiller WoW, men det er kanskje ikke like artig å snakke om/diskutere som før pga. av at WoW er ikke noe nytt lenger. Det er "old news" :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skal innstalere wow på nytt men har mista cdene. Jeg har konto med spilletid med mangler bare CD-er for å kunne spille.

 

Er det noe sted jeg kan laste ned setupen til gamle wow og burning crusade?

 

www.wow-europe.com ?

Lenke til kommentar
Skal innstalere wow på nytt men har mista cdene. Jeg har konto med spilletid med mangler bare CD-er for å kunne spille.

 

Er det noe sted jeg kan laste ned setupen til gamle wow og burning crusade?

 

www.wow-europe.com ?

 

var inne der og fant det, men blizzard downloader er så treig. Tar 10 timer eller no på begge. Er det noe annet sted jeg kan laste ned hvor det går fortere?

 

tror problemet er at jeg er "behind firewall", men jeg ha fiksa det med porter og alt sånn at den skal akspetere blizzard downer, men det funker forsatt ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...