Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var i en gruppe til zf igår, hadde en bra gruppe med bra lvls, men jeg var 43, så sier presten han ikke blir med fordi jeg er for lav lvl. så leaver han.

jeg sier da til gruppa at dem kan kicke meg og ta inn priesten å skaffe seg en dps i høyere lvl vis dem vil.......

da blir jeg bare kicka..... ikke noe takk eller noen ting,

 

forventet faktisk et, thx m8 eller noe slikt......

Lenke til kommentar
var i en gruppe til zf igår, hadde en bra gruppe med bra lvls, men jeg var 43, så sier presten han ikke blir med fordi jeg er for lav lvl. så leaver han.

jeg sier da til gruppa at dem kan kicke meg og ta inn priesten å skaffe seg en dps i høyere lvl vis dem vil.......

da blir jeg bare kicka..... ikke noe takk eller noen ting,

 

forventet faktisk et, thx m8 eller noe slikt......

 

Såå enig!

Hadde blitt sur hvis de ikke hadde sagt det..

 

Men noen som har opplevd å bli kicka uten at dem sier noe ? Haha, det har jeg, ble så sur at jeg stod i 15min og tok kontakt med dem i gruppa og skjelte dem ut helt til jeg ble rapportert :p

Lenke til kommentar

Har prøvd å komme meg gjennom Gnomeregan 4 ganger, men har aldri kommet særlig langt. Den første gangen ble det forårsaket av to spillere som ikke likte hverandre som en følge av dette ble gruppen splittet. Når krangelen i tillegg førte til en wipe ble det for mye, en ny gruppe klarte aldri å samle seg før jeg ikke lenger ville hatt nok tid. Jeg var da lvl 29. Nytt forsøk lvl 31. To stykker i gruppen som var brødre fant ut at det var middag. I går lvl 34, gruppen virket fantastisk, en wipe, alle unntatt en forlot gruppen, en prest, vi formet en ny gruppe og kom lenger enn noen gang, men pga av at de andre mente presten var skrekkelig, gruppen ble oppløst og jeg hadde ikke mer tid. Noen som er alliance på stormreaver? WTB boost :p

Lenke til kommentar
*snip*

Har vert igjennom Gnomregan èn gang, men det tok en del grupper.

I første gruppen hadde vi en overivrig warrior som tank, resten sier seg vel selv.

Andre gruppen ble folk forbanna når druiden vår (Healer) brukte et AoE heal som aggroa og førte til nesten wipe, druiden ble lei seg og stakk, og broren hennes ble forbanna på oss og stakk han også.

Så siste group jeg ikke greide det med, der gjorde vi det ganske bra, men igjen en overivrig warrior som tank, som gjorde at jeg (Hunter) måtte bruke meele ganske ofte pga. jeg aldri fikk manaen opp før han aggroa nye. Han aggroa også for mange om gangen, og førte til wipe.

 

Og en gang skulle jeg bli med noen, de sa at jeg skulle få invite om et par minutter, så etter sikkert 5min sier han som skulle invite meg "We allready have a hunter".

 

Men så var det noen guildies som også skulle til Gnomeregan, og da kom vi oss gjennom hele :)

Lenke til kommentar

Gah, når det gjelder Gnomeregan har jeg hele tiden prøvd å komme i grupper, de gangene som er nevnt er kun de gangene hvor vi faktisk har klart å komme oss på innsiden. Det er så innmari kjipt, siden jeg liker utseendet i Gnomeregan godt.

 

DNA og alle andre, oppfør dere seriøst når dere spiller, det er ikke gøy at folk oppfører seg useriøst i et spill, vær hyggelige uantsett hvem det gjelder ;) Om det er en "retard" går det fortsatt ann å være hyggelig og seriøs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...