Skarstard Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Og da blir det rottete over hele forumet.. Ta det med ro, det er nesten garantert ikke noe viktig i innlegg med "lol" i seg uansett. Red.: Uten at jeg helt har forstått hva "rottete" er. Endret 9. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Og da blir det rottete over hele forumet.. Ta det med ro, det er nesten garantert ikke noe viktig i innlegg med "lol" i seg uansett. Red.: Uten at jeg helt har forstått hva "rottete" er. Trodde først at di kom til og fjerne hele WoW forumet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 :!: Men er det ikke slik at det der er noe hver enkelt person kan installere, så slike innlegg blir fjernet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 :!: Men er det ikke slik at det der er noe hver enkelt person kan installere, så slike innlegg blir fjernet? De som ikke vet hva "lol" er klarer sikkert ikke installere den uansett Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 De som ikke vet hva "lol" er klarer sikkert ikke installere den uansett Hvorfor ikke? Du kan være veldig god med PC uten å vite hva "lol" betyr. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hm, sant det. Men den som ikke vet hva "lol" er, kommer ikke til å installere det siden han mest sansynligvis ikke vil ha bruk for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 De som ikke vet hva "lol" er klarer sikkert ikke installere den uansett Hvorfor ikke? Du kan være veldig god med PC uten å vite hva "lol" betyr. Ahhhh er det sant? visste jeg ikke! ooooo! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 De som ikke vet hva "lol" er klarer sikkert ikke installere den uansett Hvorfor ikke? Du kan være veldig god med PC uten å vite hva "lol" betyr. Ahhhh er det sant? visste jeg ikke! ooooo! Ganske bra forsøk på sarkasme over internett. Gratulerer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Uansett. Noen her i battleground-gruppen "Blackout"? Jeg skal sitte og gjøre en god del PvP i helgen, AB - kanskje jeg møter noen av dere! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ganske bra forsøk på sarkasme over internett. Gratulerer. Kanskje vi skal synge "Gratulerer med dagen" til han? Men nok off topic. Jeg har nå bestemt meg og bare tjene gull til 2.3 kommer ut, så da blir det ikke noe serlig levling på meg før den 14. (Hvis ikke 2.3 blir utsatt, da). Har 48 gull nå Hadde 56 for litt siden, men måtte bruke litt på å kjøpe noe greier som jeg selger. Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk tilbake accounten min idag! tok 3 dager Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Og da blir det rottete over hele forumet.. Ta det med ro, det er nesten garantert ikke noe viktig i innlegg med "lol" i seg uansett. Red.: Uten at jeg helt har forstått hva "rottete" er. Haha, men nok til at du klarte å svare på innlegget hans? Jævla dust. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Fikk en Blizzard addon ERROR da jeg logget på og plutselig funket ikke chaten. Hva skal jeg gjøre? =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Disable chat-addon? Reset chat? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som vet om noen Error-fjerne addons eller må jeg slette alle addonsene? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Fikk tilbake accounten min idag! tok 3 dager Gz, var den hacket eller glemt pw? Endret 9. november 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Går ssc nå [spyglass of the hidden fleet] droppet, og jeg vant den for 141 dkp Manger også bare "5 of furies" for "furies deck" som da gir meg 51+ stam, pluss de 40+ som jeg får fra [spyglass of the hidden fleet] Endret 9. november 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg FIkk en utrolig Fin start på Helgen. 72 Time banned ! Racial harassment sa de :S hva faen har jeg sagt liksom ? JauJau livet går videre ^^ får lire litt cs da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har blitt bannet to ganger for racial harassment. Sux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå