Be__bad Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller) Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD Kjørte UD strat igår. Fikk Krol blade på første pull ^^. Og 6 righteous orbs. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det AV helg i helgen? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 AB helg, dessverre. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Så er det Eots? Så er det AV? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ja, EoS neste helg men så tror jeg kanskje det er en ukes pause før AV weekend kommer igjen? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Neste uke er det Patch.. me thinks.. å er det ikke sånn at AV blir changa? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jo, AV blir forandra på, blir spennende. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Men patcher kommer jo på onsdager, 13 er jo en tirsdag. :S Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Usa får patcher på tirsdager... Edit: Da var warrioren 64 også Endret 9. november 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Usa får patcher på tirsdager... Er neste uke bekreftet mer utover at det er "planned"? Det var vel en liten disclaimer om at det kunne bli forsinket ved problemer etc... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er vel fortsatt bare planned, men regner med den kommer. Kanskje en boss i zul'aman har fått rosa hale eller noe sånt så blir den utsatt. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Heh.. ok. Skal farme badges som en villman i helgen uansett.. Implacable Guardian Sabatons Trodde jeg hadde lenger tid på meg, og har bare 35... Endret 9. november 2007 av pax1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan blir AV endret, tro? Kanskje like drastisk som "old AV" vs "New AV"? Altså en totalt forskjellig BG enn den var før. Da kampene kunne foregå i mange timer, istedet for 15-20 minutter som er tilfelle nå, der 50% bare er der for å leeche honor points. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan blir AV endret, tro? Kanskje like drastisk som "old AV" vs "New AV"? Altså en totalt forskjellig BG enn den var før. Da kampene kunne foregå i mange timer, istedet for 15-20 minutter som er tilfelle nå, der 50% bare er der for å leeche honor points. De aller fleste er vel der for å få honor points.. Når mekanismen er slik at du må gjøre samme kampen "ørten ganger" for å få nok til rewards spiller de individuelle resultatene liten rolle. De fleste driter i om de taper en kamp... Fikk man mer honor før? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Uansett hva de gjør, vil 50% hyle og skrike og true med å forlate spillet, mens 50% vil lovprise det. Sånn er det alltid med patcher som endrer ting i spillet. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Link Femti dager til så forsvinner vel alle World of Warcraft trådene her. Fort deg og skriv "lol" under nå mens man kan. Endret 9. november 2007 av War Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Over og ut for snus-tråden ihvertfall. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 LinkFemti dager til så forsvinner vel alle World of Warcraft trådene her. Fort deg og skriv "lol" under nå mens man kan. Det kan ikke skje... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 LinkFemti dager til så forsvinner vel alle World of Warcraft trådene her. Fort deg og skriv "lol" under nå mens man kan. hvis den skal fjerne alle innlegg med "lol" i på internett så kræsjer den etter 5 minutt ;> Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 LinkFemti dager til så forsvinner vel alle World of Warcraft trådene her. Fort deg og skriv "lol" under nå mens man kan. hvis den skal fjerne alle innlegg med "lol" i på internett så kræsjer den etter 5 minutt ;> Og da blir det rottete over hele forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå