Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger eg en super pc for å kjøre wow på en skjerm og surfe på en annen skjerm?

 

Får lønn imorgen og vil ha en til skjerm.

 

Gikk fint her med en AMD Athlon64 3200+, ATI Radeon x1950Pro og 2GB DDR-minne, så tror ikke du må ha en helt vill PC for å klare det. :)

Funker ikke på min pc med 512MB ram, blir bare for tregt. Så må ha 2 pc imens jeg spiller :p

Lenke til kommentar
Skal si verden er et lite sted, når man spiller WoW... Skal nevne tre hendelser:

 

Var i AB en gang i gamledager i en pre-made. Ledern (Daminus, Argent Dawn) bodde i Israel. Så forteller han i chatten at det nettopp dælja en rakett i en skole ikke så langt unna. Noen timer seinere, på nyhetene: Ein palestinsk rakett traff ein skule blablabla. (ingen ble skada forresten, den var tom)

 

Så var det den tragiske skolemassakren i Finnland. En rogue jeg pleide å spille mye med som kommer fra Finnland, fortalte meg at dama til en av to kompiser som bodde i Sør-Finnland var blitt skutt. Nå kan det jo hende han fant det på, men det virka nå troverdig.

 

For noen minutter siden, satt jeg å hørte på en sang av denne karen. Som den "fjortizzen" som jeg er, så bruker jeg WMP, og har på "Hear What I listen to"-plug-in'en. Greit nok. Så popper en gammel guildie opp som jeg har på msn som jeg snakker med en gang i blandt. Det viste seg at det var en kompis av storebroren, fra da de gikk på college i lag.

Ja, det er et lite sted :yes:

Lenke til kommentar
Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^

Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller)

 

Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD :p

 

Den polarmen du får i 51 er jo bedre da.

Lenke til kommentar
Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^

Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller)

 

Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD :p

 

Den polarmen du får i 51 er jo bedre da.

 

AV-polearmen? Husker jeg var overlykkelig første gangen jeg fikk den. :p

Lenke til kommentar
Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^

Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller)

 

Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD :p

 

Den polarmen du får i 51 er jo bedre da.

 

AV-polearmen? Husker jeg var overlykkelig første gangen jeg fikk den. :p

 

Den er jo knall bra da :)

Lenke til kommentar

Ny PC i hus. Brukte vel rundt 1 time på å instalere wow + tbc. Gikk jaggu meg raskt i forhold til den gamle.

Utrolig nok gikk en patch på litt over 600mb via Blizzard dowloader raskt ned i løpet av natta.

Fikk bare testa litt før jeg måtte på jobb, men det lover bra med mellom 65 til 75fps med alt på fult i Stormwind. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...