storken Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har blitt hacka, sendte inn greier til blizz nå. Hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har blitt hacka, sendte inn greier til blizz nå. Hvor lang tid tar det? Sikkert rundt 1-3 uker Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trenger eg en super pc for å kjøre wow på en skjerm og surfe på en annen skjerm? Får lønn imorgen og vil ha en til skjerm. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trenger eg en super pc for å kjøre wow på en skjerm og surfe på en annen skjerm? Får lønn imorgen og vil ha en til skjerm. Gikk fint her med en AMD Athlon64 3200+, ATI Radeon x1950Pro og 2GB DDR-minne, så tror ikke du må ha en helt vill PC for å klare det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Tror ikke du trenger særlig bedre PC med eller uten dualscreen. Hvis det var det du tenkte på? Skal du ha to skjermer tilkoblet samme PC? Det går nok helt fint! Endret 8. november 2007 av Håks Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ok, har ikke helt peiling på det der. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Trenger eg en super pc for å kjøre wow på en skjerm og surfe på en annen skjerm? Får lønn imorgen og vil ha en til skjerm. Gikk fint her med en AMD Athlon64 3200+, ATI Radeon x1950Pro og 2GB DDR-minne, så tror ikke du må ha en helt vill PC for å klare det. Funker ikke på min pc med 512MB ram, blir bare for tregt. Så må ha 2 pc imens jeg spiller Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har blitt hacka, sendte inn greier til blizz nå. Hvor lang tid tar det? Sikkert rundt 1-3 uker jeg fikk svar 1-2 dager etter jeg hadde sendt mailen, men tror jeg var svært heldig Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Husker jeg og noen kompiser tok SM Armory som level 33 engang. Alle var på level 33. Ble ganske imponert av oss jeg! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skal si verden er et lite sted, når man spiller WoW... Skal nevne tre hendelser: Var i AB en gang i gamledager i en pre-made. Ledern (Daminus, Argent Dawn) bodde i Israel. Så forteller han i chatten at det nettopp dælja en rakett i en skole ikke så langt unna. Noen timer seinere, på nyhetene: Ein palestinsk rakett traff ein skule blablabla. (ingen ble skada forresten, den var tom) Så var det den tragiske skolemassakren i Finnland. En rogue jeg pleide å spille mye med som kommer fra Finnland, fortalte meg at dama til en av to kompiser som bodde i Sør-Finnland var blitt skutt. Nå kan det jo hende han fant det på, men det virka nå troverdig. For noen minutter siden, satt jeg å hørte på en sang av denne karen. Som den "fjortizzen" som jeg er, så bruker jeg WMP, og har på "Hear What I listen to"-plug-in'en. Greit nok. Så popper en gammel guildie opp som jeg har på msn som jeg snakker med en gang i blandt. Det viste seg at det var en kompis av storebroren, fra da de gikk på college i lag. Ja, det er et lite sted Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^ Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller) Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hoho, gratulerer. Jeg er ganske glad for jeg kom inn i et 3v3 med full merciless warrior/paladin. Skal ta noen games i kveld. Kan fort bli kos! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller) Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD Den polarmen du får i 51 er jo bedre da. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller) Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD Den polarmen du får i 51 er jo bedre da. AV-polearmen? Husker jeg var overlykkelig første gangen jeg fikk den. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Yay! Var med noen folk fra guildet på en morotur til Strat UD for å farme Heartsinger Forresten for den piccoloen, og på det tredje runnet, droppa Destiny og jeg vant ^^Så nå har jeg et flott sverd for min very soon to be 52 warrior (vel, gjenstår 2,5 levler, men det er da bare bagateller) Samt nok scourgestones til å få 4500 rep med AD Den polarmen du får i 51 er jo bedre da. AV-polearmen? Husker jeg var overlykkelig første gangen jeg fikk den. Den er jo knall bra da Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Sant det! Brukte den helt til jeg fikk Bonereaver's Edge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Schjellin, joda. IBS er kos den, men da må jeg gidde å gjøre AV Jeg er ganske lei av PVP generelt. Særlig AV Det holdt å få druiden til exalted i gamle dager da slikt var tungvindt for å få tak i TUF just for the looks ^^ Ah, tolvtimers AV... <3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er det vanskelig og soloe BRD som en lvl 70 mage? Trenger en trinket derfra XD Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Ny PC i hus. Brukte vel rundt 1 time på å instalere wow + tbc. Gikk jaggu meg raskt i forhold til den gamle. Utrolig nok gikk en patch på litt over 600mb via Blizzard dowloader raskt ned i løpet av natta. Fikk bare testa litt før jeg måtte på jobb, men det lover bra med mellom 65 til 75fps med alt på fult i Stormwind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå