Lockslay Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gutten er vel redd for å bruke for mye penger på en av de beste PVE headene i spillet Lenke til kommentar
toranv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 For det første hadde jeg pattern selv, hadde ett par nethers liggende. Var veldg billig primal might på ah. Fikk spellfire tailors til å lage cloth til meg. Kostet meg vel 600ish? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gutten er vel redd for å bruke for mye penger på en av de beste PVE headene i spillet Lettere å skaffe honor enn penger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Lettere å skaffe honor enn penger. Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Gutten er vel redd for å bruke for mye penger på en av de beste PVE headene i spillet Lettere å skaffe honor enn penger. Lettere = bedre? Hvis du absolutt skal ha alt på den lette måten uten å arbeide for gearet ditt så kommer du jammen ikke langt i dette spillet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) ja takk, jeg veit! Masse tid og masse penger, men det er morro! 4 deler av t4 på warrioren min nå, det eneste dumme er at jeg har mindre hp med t4 leggings en med timewarden`s leggings. baah, men 400 mer armor og 2@ mer dodge. Har 532 defence nå.. lol Endret 8. november 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ja det er som oftest lettere, men Spellstrike headen er bedre. Så om man legger litt tid i ting så blir det bedre. Man får det man betaler for. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ja takk, jeg veit! Masse tid og masse penger, men det er morro! 4 deler av t4 på warrioren min nå, det eneste dumme er at jeg har mindre hp med t4 leggings en med timewarden`s leggings. baah, men 400 mer armor og 2@ mer dodge. Har 532 defence nå.. lol MT guildet ? Hvor langt er dere kommet med raidingen da ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tror jeg nå skal unlearne proffesions på min 66 protection paladin for å crafte Boots of the Protector. Har 375 Herbalism, 356 Alchemy. Bør jeg skaffe mining samtidig, tror dere? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Nei, hold deg til herbalism. Tjener like mye, om ikke mer, ved å plukke blomster som å mine nodes. Så spar deg tiden på å levle mining, plukk blomster, selg, kjøp mats til å levle BS på AH Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Ok. Jeg har forsåvidt også mining på roguen min, så kan få en del mats derfra. Da skal jeg finne en BS-levleguide. Bør de på wow-europe funke fint? Endret 8. november 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) ja takk, jeg veit! Masse tid og masse penger, men det er morro! 4 deler av t4 på warrioren min nå, det eneste dumme er at jeg har mindre hp med t4 leggings en med timewarden`s leggings. baah, men 400 mer armor og 2@ mer dodge. Har 532 defence nå.. lol MT guildet ? Hvor langt er dere kommet med raidingen da ? Nope, er 2 tanker som er bedre gearet, men jeg har spot i raids omtrent hver gang. Vi downed Mag forige uke, og lurker uka før der. Skal kanskje prøve oss på Al`ar denna uka (altså i dag eller i morgen) . Også tar vi vell Hydross etter det, så er det vell godt på tide og ta Doom walker Endret 8. november 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 ja takk, jeg veit! Masse tid og masse penger, men det er morro! 4 deler av t4 på warrioren min nå, det eneste dumme er at jeg har mindre hp med t4 leggings en med timewarden`s leggings. baah, men 400 mer armor og 2@ mer dodge. Har 532 defence nå.. lol MT guildet ? Hvor langt er dere kommet med raidingen da ? Nope, er 2 tanker som er bedre gearet, men jeg har spot i raids omtrent hver gang. Vi downed Mag forige uke, og lurker uka før der. Skal kanskje prøve oss på Al`ar denna uka (altså i dag eller i morgen) . Også tar vi vell Hydross etter det, så er det vell godt på tide og ta Doom walker Hmm, ikke værst. Gz med Mag down osv Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Skal si verden er et lite sted, når man spiller WoW... Skal nevne tre hendelser: Var i AB en gang i gamledager i en pre-made. Ledern (Daminus, Argent Dawn) bodde i Israel. Så forteller han i chatten at det nettopp dælja en rakett i en skole ikke så langt unna. Noen timer seinere, på nyhetene: Ein palestinsk rakett traff ein skule blablabla. (ingen ble skada forresten, den var tom) Så var det den tragiske skolemassakren i Finnland. En rogue jeg pleide å spille mye med som kommer fra Finnland, fortalte meg at dama til en av to kompiser som bodde i Sør-Finnland var blitt skutt. Nå kan det jo hende han fant det på, men det virka nå troverdig. For noen minutter siden, satt jeg å hørte på en sang av denne karen. Som den "fjortizzen" som jeg er, så bruker jeg WMP, og har på "Hear What I listen to"-plug-in'en. Greit nok. Så popper en gammel guildie opp som jeg har på msn som jeg snakker med en gang i blandt. Det viste seg at det var en kompis av storebroren, fra da de gikk på college i lag. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det PVP gearet du får kjøpt i lvl 19. er det bare fra WSG? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Btw jeg elsker barrens chat idag (L) alltid koselig^^ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Det PVP gearet du får kjøpt i lvl 19. er det bare fra WSG? Med tanke på at det er den eneste BGen du kan gå inn i så, ja. Bortsett fra Insignia-trinketen da. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Btw jeg elsker barrens chat idag (L) alltid koselig^^ Barrens chat er alltid priceless xD Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen andre som har problemer med Cartographer? Får den ikke til å fungere på alten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå