Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Gutten er vel redd for å bruke for mye penger på en av de beste PVE headene i spillet

Lettere å skaffe honor enn penger.

Lenke til kommentar

ja takk, jeg veit! :innocent:

Masse tid og masse penger, men det er morro! :D

4 deler av t4 på warrioren min nå, det eneste dumme er at jeg har mindre hp med t4 leggings en med timewarden`s leggings. baah, men 400 mer armor og 2@ mer dodge. Har 532 defence nå.. lol :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

4 deler av t4 på warrioren min nå, det eneste dumme er at jeg har mindre hp med t4 leggings en med timewarden`s leggings. baah, men 400 mer armor og 2@ mer dodge. Har 532 defence nå.. lol :)

MT guildet ? Hvor langt er dere kommet med raidingen da ?

Lenke til kommentar

Nope, er 2 tanker som er bedre gearet, men jeg har spot i raids omtrent hver gang. Vi downed Mag forige uke, og lurker uka før der. Skal kanskje prøve oss på Al`ar denna uka (altså i dag eller i morgen) :p .

Også tar vi vell Hydross etter det, så er det vell godt på tide og ta Doom walker :w00t:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Nope, er 2 tanker som er bedre gearet, men jeg har spot i raids omtrent hver gang. Vi downed Mag forige uke, og lurker uka før der. Skal kanskje prøve oss på Al`ar denna uka (altså i dag eller i morgen) :p .

Også tar vi vell Hydross etter det, så er det vell godt på tide og ta Doom walker :w00t:

Hmm, ikke værst. Gz med Mag down osv :)

Lenke til kommentar

Skal si verden er et lite sted, når man spiller WoW... Skal nevne tre hendelser:

Var i AB en gang i gamledager i en pre-made. Ledern (Daminus, Argent Dawn) bodde i Israel. Så forteller han i chatten at det nettopp dælja en rakett i en skole ikke så langt unna. Noen timer seinere, på nyhetene: Ein palestinsk rakett traff ein skule blablabla. (ingen ble skada forresten, den var tom)

Så var det den tragiske skolemassakren i Finnland. En rogue jeg pleide å spille mye med som kommer fra Finnland, fortalte meg at dama til en av to kompiser som bodde i Sør-Finnland var blitt skutt. Nå kan det jo hende han fant det på, men det virka nå troverdig.

For noen minutter siden, satt jeg å hørte på en sang av denne karen. Som den "fjortizzen" som jeg er, så bruker jeg WMP, og har på "Hear What I listen to"-plug-in'en. Greit nok. Så popper en gammel guildie opp som jeg har på msn som jeg snakker med en gang i blandt. Det viste seg at det var en kompis av storebroren, fra da de gikk på college i lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...