Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

jeeesus gjett hva mounten fra Attunmen the huntsman droppa.. og vi har regler for drop.. Mmember og høyere går foran Trial... Rolla 91 og en på trial 96.. mounten var min men NEIDA den tullingen på trial fikk den,... Fy faen..

Er jo bare en mount da, skjønner godt at han fikk den selv om han var trial der.

Har mounten selv, men er gått litt lei den nå uansett. Bruker den bare for "show off" hvis jeg bruker den ; p er jo en slik stor bragd å ha drept Attumen veit du.

Pee vee Pee kodo ftw!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp begynt å spille, og har en 38 (alliance) priest for øyeblikket. Problemet er at serveren jeg spiller på virker ufattelig død rett og slett. På min server kunne jeg telle 7 stk i AH-området i Ironforge for ti minutter siden, mot 20 stk på en annen server med en alternativ char på en annen server circka samtidig. Dette er også et problem når jeg prøver å finne meg en gruppe til instancer. Er det mulig å bytte server?

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp begynt å spille, og har en 38 (alliance) priest for øyeblikket. Problemet er at serveren jeg spiller på virker ufattelig død rett og slett. På min server kunne jeg telle 7 stk i AH-området i Ironforge for ti minutter siden, mot 20 stk på en annen server med en alternativ char på en annen server circka samtidig. Dette er også et problem når jeg prøver å finne meg en gruppe til instancer. Er det mulig å bytte server?

Jepp. På kontosiden din er det er "transfer character"-funksjon, det koster noen kroner, men det er som regel vel verdt det. I tillegg er det av og til kostnadsfrie overføringer. I nyhetsrammen til venstre idet du logger inn i selve spillet ser du hvilke servere det gjelder.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Jepp. På kontosiden din er det er "transfer character"-funksjon, det koster noen kroner, men det er som regel vel verdt det. I tillegg er det av og til kostnadsfrie overføringer. I nyhetsrammen til venstre idet du logger inn i selve spillet ser du hvilke servere det gjelder.

Ok. Takker for svar. er det noen som har tips til en dugendes server btw?

Lenke til kommentar

Ok. Takker for svar. er det noen som har tips til en dugendes server btw?

Vel, hvis du har lyst på server med mye folk er f.eks. Grim Batol, der jeg spiller, en slik server. Men det er mange store servere der ute.

Mvh,

Moi

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Yay, nytt head idag!

http://www.wowhead.com/?item=24266

Gratz, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg venta til den 20ende å kjøpt meg season 1 helmet. :/

Spellstrike er da mye bedre enn S1 dps head til PvE >.>

Joda, men så koster spellstrike rundt 700-1000g? og season 1 helmeten koster 12-16k honor og 20 av marks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...