v-gard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 jeeesus gjett hva mounten fra Attunmen the huntsman droppa.. og vi har regler for drop.. Mmember og høyere går foran Trial... Rolla 91 og en på trial 96.. mounten var min men NEIDA den tullingen på trial fikk den,... Fy faen.. Er jo bare en mount da, skjønner godt at han fikk den selv om han var trial der. Har mounten selv, men er gått litt lei den nå uansett. Bruker den bare for "show off" hvis jeg bruker den ; p er jo en slik stor bragd å ha drept Attumen veit du. Pee vee Pee kodo ftw! Lenke til kommentar
Roberthawkins Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 fikk en liten hevn på guild lederen Droppa necken fra moroes en trial rolla høyere enn han men da gjalt reglene men han fikkk den ikke siden de fleste var enige siden ikke reglene gjaldt i stad xD han ble litt pissed :D officer chatten : "WTF WE DONT HAVE RULES??",etterpå xD Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har nettopp begynt å spille, og har en 38 (alliance) priest for øyeblikket. Problemet er at serveren jeg spiller på virker ufattelig død rett og slett. På min server kunne jeg telle 7 stk i AH-området i Ironforge for ti minutter siden, mot 20 stk på en annen server med en alternativ char på en annen server circka samtidig. Dette er også et problem når jeg prøver å finne meg en gruppe til instancer. Er det mulig å bytte server? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg har nettopp begynt å spille, og har en 38 (alliance) priest for øyeblikket. Problemet er at serveren jeg spiller på virker ufattelig død rett og slett. På min server kunne jeg telle 7 stk i AH-området i Ironforge for ti minutter siden, mot 20 stk på en annen server med en alternativ char på en annen server circka samtidig. Dette er også et problem når jeg prøver å finne meg en gruppe til instancer. Er det mulig å bytte server? Jepp. På kontosiden din er det er "transfer character"-funksjon, det koster noen kroner, men det er som regel vel verdt det. I tillegg er det av og til kostnadsfrie overføringer. I nyhetsrammen til venstre idet du logger inn i selve spillet ser du hvilke servere det gjelder. Endret 7. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gz Til meg Tier5 legging's ^^ 3/5 nå Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Gz Til meg Tier5 legging's ^^ 3/5 nå Ja gratz Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har nettopp begynt å spille, og har en 38 (alliance) priest for øyeblikket. Problemet er at serveren jeg spiller på virker ufattelig død rett og slett. På min server kunne jeg telle 7 stk i AH-området i Ironforge for ti minutter siden, mot 20 stk på en annen server med en alternativ char på en annen server circka samtidig. Dette er også et problem når jeg prøver å finne meg en gruppe til instancer. Er det mulig å bytte server? Jepp. På kontosiden din er det er "transfer character"-funksjon, det koster noen kroner, men det er som regel vel verdt det. I tillegg er det av og til kostnadsfrie overføringer. I nyhetsrammen til venstre idet du logger inn i selve spillet ser du hvilke servere det gjelder. Ok. Takker for svar. er det noen som har tips til en dugendes server btw? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Passelig småstolt egentlig nå, første besøk i kara, tok hele greia på 5 timer, fikk 2 epics :3 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...j&n=Malfine med mitt gear er det jo.. praktisk <3 seven sins Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha, hvem roller egentlig på raidloot? Herre.. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Yay, nytt head idag! http://www.wowhead.com/?item=24266 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Yay, nytt head idag! http://www.wowhead.com/?item=24266 Gratz, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg venta til den 20ende å kjøpt meg season 1 helmet. :/ Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Yay, nytt head idag! http://www.wowhead.com/?item=24266 Gratz, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg venta til den 20ende å kjøpt meg season 1 helmet. :/ Spellstrike er da mye bedre enn S1 dps head til PvE >.> Lenke til kommentar
toranv Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Som LenniZ sa, dessuten sparer jeg honor til S1 healing gear:O Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha, hvem roller egentlig på raidloot? Herre.. Er ikke vanlig å ha dkp/loot council i annet enn 25 mans da. Er allt for mye arbeid for de fleste guilds å ha dkp i en liten 10 man, rolls funker mer en bra nok. Og, spellstrike > gladiator for pve. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Forresten, er det noen som vet om det er en Gladiator staff og en Gladiator Merciless staff? Har hørt du kan kjøpe gladiator staven for 27k honor når s3 gearet kommer ut - derfor driver jeg å saver honor points for øyenblikket. Her er mine sucky våpen. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...or&n=Neyana Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Heiheihei! Jeg har samme sverd som deg og det funker fint det! ...anyways Jeg har også hørt at du kan gjøre det når s3 kommer, men har aldri fått det bekreftet. Endret 8. november 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Haha, hvem roller egentlig på raidloot? Herre.. Vi raider i SCC og TK og roller på alt Kara loot. Bortkasta tid å syssle med dkp i et instance som vi har det vi trenger fra 90% av oss. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Kunne godt tenkt meg noe med mer resillience og stamina, jeg. Pevepeee.. Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har nettopp begynt å spille, og har en 38 (alliance) priest for øyeblikket. Problemet er at serveren jeg spiller på virker ufattelig død rett og slett. På min server kunne jeg telle 7 stk i AH-området i Ironforge for ti minutter siden, mot 20 stk på en annen server med en alternativ char på en annen server circka samtidig. Dette er også et problem når jeg prøver å finne meg en gruppe til instancer. Er det mulig å bytte server? Jepp. På kontosiden din er det er "transfer character"-funksjon, det koster noen kroner, men det er som regel vel verdt det. I tillegg er det av og til kostnadsfrie overføringer. I nyhetsrammen til venstre idet du logger inn i selve spillet ser du hvilke servere det gjelder. Ok. Takker for svar. er det noen som har tips til en dugendes server btw? Vel, hvis du har lyst på server med mye folk er f.eks. Grim Batol, der jeg spiller, en slik server. Men det er mange store servere der ute. Mvh, Moi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Yay, nytt head idag! http://www.wowhead.com/?item=24266 Gratz, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg venta til den 20ende å kjøpt meg season 1 helmet. :/ Spellstrike er da mye bedre enn S1 dps head til PvE >.> Joda, men så koster spellstrike rundt 700-1000g? og season 1 helmeten koster 12-16k honor og 20 av marks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå