alright Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg har driti skikkelig på draget og glemt både PW og svaret på det hemmelige spørsmålet. Må jeg sende en mail til Blizz eller er det en option på hjemmesida for å få bytta det hemmelige spørsmålet eller noe sånt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du må nok sende Blizzard en e-post med cd-key og legitimasjon, er jeg redd. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) nvm Endret 6. november 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor selger folk wow accounts? Du vet at det ikke er lov og diskutere WoW accounts ? :s Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Hvor mange guilds har egentlig downa illidan? Endret 6. november 2007 av MadsFN Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet om en 29 druid balance twink jeg kan se armoryen til? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet om en 29 druid balance twink jeg kan se armoryen til? Tror ikke det finnes noen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Noen som vet om en 29 druid balance twink jeg kan se armoryen til? Tror ikke det finnes noen. say what? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Stride edit: var visst litt rart gear/specc på han nå, men pleier å være balance. Endret 6. november 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja jeg sjekka gearet deres ofc, men ville likevel gjerne sett logs, om dere bruker det Vil se hva deres shadowpriest gjør forskjellig fra vår osv så jeg kan mobbe litt når vi gjør illidan idag Så vidt meg bekjent, så loggfører vi ikke slikt, nei. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Noen som vet om en 29 druid balance twink jeg kan se armoryen til? Tror ikke det finnes noen. /bonk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Stengte kontoen igår, for lite spillere på serveren. Ble umulig å få tak i grupper til saker. Hadde ikke trodd det skulle skje så fort.... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Stengte kontoen igår, for lite spillere på serveren. Ble umulig å få tak i grupper til saker. Hadde ikke trodd det skulle skje så fort.... Bytt server? Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 http://armory.worldofwarcraft.com/characte...w&n=Yungbuk 29 balance druid Bare å lete på youtube ;p Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 lol.... har ikke gjort en møkk siden forrige bannen bortsett fra å logge på i ny og ne for å sjekke AH.. ------------------------------------------------------ Greetings, We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it. Account Name: SMEAGOLDFISH Investigation Concluded: 06/11/2007 Type of Violation: Involvement in online trading activities Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Shitgoddamn! Nå igjen? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Så vidt meg bekjent, så loggfører vi ikke slikt, nei. Anbefaler http://wowwebstats.com/. Du kan sjekke det meste gjort iløpet av ett encounter. Eksempel: clicky Veldig fint hvis du vil sjekke hvordan nye medlemmer presterer uten å måtte følge så mye med iløpet av raidet Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 lol.... har ikke gjort en møkk siden forrige bannen bortsett fra å logge på i ny og ne for å sjekke AH.. ------------------------------------------------------ Greetings, We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it. Account Name: SMEAGOLDFISH Investigation Concluded: 06/11/2007 Type of Violation: Involvement in online trading activities Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. ------------------------------------------------------ Du er virkelig uheldig skjønner jeg Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 lol.... har ikke gjort en møkk siden forrige bannen bortsett fra å logge på i ny og ne for å sjekke AH.. ------------------------------------------------------ Greetings, We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it. Account Name: SMEAGOLDFISH Investigation Concluded: 06/11/2007 Type of Violation: Involvement in online trading activities Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. ------------------------------------------------------ Du er virkelig uheldig skjønner jeg Eller en slem "venn"... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 lol.... har ikke gjort en møkk siden forrige bannen bortsett fra å logge på i ny og ne for å sjekke AH.. ------------------------------------------------------ Greetings, We are writing to inform you that, unfortunately, we have had to temporarily suspend your World of Warcraft account and place a final warning on it. Account Name: SMEAGOLDFISH Investigation Concluded: 06/11/2007 Type of Violation: Involvement in online trading activities Consequences for Account: Account suspended for 72 hours, Password Reset and Final Warning issued. It is with regret that we take this type of action, but it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again. ------------------------------------------------------ Ahahahahahahahahaha Surt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå