Skurupu Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Grats! Blir nok en stund til jeg greier det gitt:PEdit: Hva droppet? (...) Hvor lang tid brukte dere? Sånn, på wiping på Illidan, mener jeg. (...) Tirsdag:: 18:45 - 23:30 Søndag: 20:00 - 23:30 Mandag: 18:45 - 22:00 Rundet 2-3 hele kvelder. Egentlig ganske raskt. Vi slet MYE lenger med Kael. Endret 6. november 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kael > Illidan. Setter en knapp på legendary innen 5 kills for dere Det er jo rett og slett en vits så ofte som de dropper. Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hmmm forslag til hva jeg skal selge min wow- acc for? har spilt med en full epic-tank tauren i ett år og er usikker på hva jeg skal selge han for Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Du kan kjøpe S1 gear for honor når den nye patchen kommer, om det var det du lurte på. Feil, du kan kjøpe S1 gear for honor når Season 3 kommer. Season 3 kommer noen uker etter 2.3 Er det "skrevet med blå bokstaver", eller er det bare spekulasjoner? Men prisene på Merciless, S2 senkes vel med en gang? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) De har ihvertfall sagt at de ikke kommer samtidig EDIT; http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...156&sid=1#2 Endret 6. november 2007 av Baghera Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor lærer jeg artisan engineering? Horde.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor lærer jeg artisan engineering? Horde.. Det lærer du her. Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvor lærer jeg artisan engineering? Horde.. Det lærer du her. Takker =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Hvis jeg noensinne lurer på hvor en skill trainer er, skriver jeg bare "skillnavn trainer" i thottbot.com Da kommer det opp en fin liste over alle trainers på forskjellige levels og hvor de står. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjapt spørsmål om Prince: Melee-dps som ikke får enfeeble.. løper dere vekk uansett for å unngå shadow nova (og evt. knockback inn i Infernals) i fase 1 og 2, eller holder dere det gående? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg bruker CoS når den er oppe, ellers løper jeg ut. I fase 3 blir jeg ofte stående, og bruker pots/healthstones for å dekke opp for skaden. Det hender jo man resister i tillegg. Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Da hadde man seg en lvl 70 Hunter også Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjapt spørsmål om Prince: Melee-dps som ikke får enfeeble.. løper dere vekk uansett for å unngå shadow nova (og evt. knockback inn i Infernals) i fase 1 og 2, eller holder dere det gående? Prince står som regel i nærheten av en vegg, så står bare med ryggen til den. Popper CoS hvis den er oppe, men får ikke spesielt mye skade uansett. DPS er så viktig at det er dumt å miste den ved å løpe ut unødvendig. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Kjapt spørsmål om Prince: Melee-dps som ikke får enfeeble.. løper dere vekk uansett for å unngå shadow nova (og evt. knockback inn i Infernals) i fase 1 og 2, eller holder dere det gående? Prince står som regel i nærheten av en vegg, så står bare med ryggen til den. Popper CoS hvis den er oppe, men får ikke spesielt mye skade uansett. DPS er så viktig at det er dumt å miste den ved å løpe ut unødvendig. Ikke gjør dette i melee range da, det siste du ønsker er å få en parry i fase 2... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er du rogue ?, fyr opp clos rett før den shadow greia kommer. For da resister du den ganske sikkert. Men husk det er 10% sjangse at han treffer deg. Men uansett det er ikke viktig at du løper ut når han caster shadow greia. Men bare kom deg ut når du får Enfeeble. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Game Over. *snip* Mulig å få sett WWS logs fra kill? Vet det kan være veldig forskjellig fra guild til guild, men shadowpriest på topp og b00mk1n druid på tredje Så utrolig forskjellig fra hvordan det er til oss at jeg er litt nysgjerrig Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vår boomkin har godly gear i forhold til oss andre. Han er den meste aktive av alle i hele guilden, og har 100% attendance last 90 (!) days. Desuten er han en skikkelig god spiller. Boomkin eier. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Ja jeg sjekka gearet deres ofc, men ville likevel gjerne sett logs, om dere bruker det Vil se hva deres shadowpriest gjør forskjellig fra vår osv så jeg kan mobbe litt når vi gjør illidan idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå