Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Grats! Blir nok en stund til jeg greier det gitt:P

Edit: Hva droppet?

(...)

Hvor lang tid brukte dere?

Sånn, på wiping på Illidan, mener jeg.

(...)

Tirsdag:: 18:45 - 23:30

Søndag: 20:00 - 23:30

Mandag: 18:45 - 22:00

Rundet 2-3 hele kvelder. Egentlig ganske raskt. Vi slet MYE lenger med Kael.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan kjøpe S1 gear for honor når den nye patchen kommer, om det var det du lurte på. :)

Feil, du kan kjøpe S1 gear for honor når Season 3 kommer.

Season 3 kommer noen uker etter 2.3

Er det "skrevet med blå bokstaver", eller er det bare spekulasjoner? Men prisene på Merciless, S2 senkes vel med en gang?

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål om Prince:

Melee-dps som ikke får enfeeble.. løper dere vekk uansett for å unngå shadow nova (og evt. knockback inn i Infernals) i fase 1 og 2, eller holder dere det gående?

Prince står som regel i nærheten av en vegg, så står bare med ryggen til den. Popper CoS hvis den er oppe, men får ikke spesielt mye skade uansett. DPS er så viktig at det er dumt å miste den ved å løpe ut unødvendig.

Lenke til kommentar
Kjapt spørsmål om Prince:

Melee-dps som ikke får enfeeble.. løper dere vekk uansett for å unngå shadow nova (og evt. knockback inn i Infernals) i fase 1 og 2, eller holder dere det gående?

Prince står som regel i nærheten av en vegg, så står bare med ryggen til den. Popper CoS hvis den er oppe, men får ikke spesielt mye skade uansett. DPS er så viktig at det er dumt å miste den ved å løpe ut unødvendig.

Ikke gjør dette i melee range da, det siste du ønsker er å få en parry i fase 2...

Lenke til kommentar
Game Over.

*snip*

:new_woot:

Mulig å få sett WWS logs fra kill?

Vet det kan være veldig forskjellig fra guild til guild, men shadowpriest på topp og b00mk1n druid på tredje :ohmy:

Så utrolig forskjellig fra hvordan det er til oss at jeg er litt nysgjerrig :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...