MadsFN Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg skriver i paint i fulle fart? (setter inn tekst) sitter her og lager en forklaring på ett quest till en kamerat Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du trykker på [A] borte på venstre siden og velger hvor du skal skrive. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 AAAAAPAINTLOLZ.bmp Litt for sen men :< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 .bmp er en fin bil ÅH DET ER ET BILDE DA!! Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 .bmp er en fin bil Bedre enn å gå! hah! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 .bmp er en fin bil Bedre enn å gå! hah! Faen, den måtte komme! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ding lvl 70 med priesten min. Frozen shadowweave settet med 9+dmg gems i alle slots =) Gz, lang /played ? 30 dager, men var mainen min pre TBC. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Game Over. Endret 5. november 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Grats! Blir nok en stund til jeg greier det gitt:P Edit: Hva droppet? Endret 5. november 2007 av Jlona Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Grats! Blir nok en stund til jeg greier det gitt:PEdit: Hva droppet? Chestguard of the Forgotten Vanquisher Chestguard of the Forgotten Protector Shard of Azzinoth Crystal Spire of Karabor Ingen Legendary i første omgang. Endret 5. november 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Blir ikkje heilt det samme, men guilden min fikk ned Void Reaver idag. Første gang for guilden så det er jo et steg for oss og. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Grats! Blir nok en stund til jeg greier det gitt:PEdit: Hva droppet? Chestguard of the Forgotten Vanquisher Chestguard of the Forgotten Protector Shard of Azzinoth Crystal Spire of Karabor Ingen Legendary i første omgang. Hvor lang tid brukte dere? Sånn, på wiping på Illidan, mener jeg. Jeg GLEDER meg til vi begynner i BT/Hyjal. Holder på med Vashj atm, så det er vel ikke sånn.... Aaaaaltfor lenge til. Whiteshit: Grattis! Det er jo et stort steg videre i 25mannsraid. Har dere tatt lurker? Endret 6. november 2007 av Knofle Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Whiteshit: Grattis! Det er jo et stort steg videre i 25mannsraid. Har dere tatt lurker? Jeg mener at Lurker er vanskeligere å ta enn Void Reaver. Vi tok Void Reaver sånn ca. 50 ganger før vi i det hele tatt våget å ta Lurker. Vi downet Hydross før Lurker også faktisk. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Lurker, gruul, og maggy er nede. Dette var første kill i The eye =) Har riktignok sjøl aldri vore med på verken Lurker eller maggy (sia eg er fersk i raiding gamet, og enno er trial) Neste blir vel...astromancer? eller.no Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 hehe, små prat rundt og om WOW. vil det da si om moter o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå