Skarstard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) For alle latsabbene der ute: http://www.mmo-champion.com/index.php?;tps...=18#post_aprice Endret 5. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Noen som vet hva Arena 1 weapons vil koste i honor når 2.3 kommer ut?syns jeg hørte noe om 18k honor Noe rundt der ja, og 27k for 2hs. pluss tokens noen som vet hvilke tokens jeg burde farme for å kjøpe melee daggers? og jeg syns noen sa at det er en bluepost på woweurope om at patchen kommer neste uke, true? Jeg vet ingenting om når 2.3 kommer, men Blizzard har allerede sagt de skal si ifra 2 uker før de slipper ut S3 og andre changes som det følger. Endret 5. november 2007 av Dewd Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 S3 kommer etter 2.3, ikke samtidig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Blir så irritert! Grinder furbolgs i Ashenvale, så kommer det en 22 hunter og inviter meg til gruppe, tenker jeg kan jo hjelpe'n med å kverke noen, så springer'n frem for å ta ei kiste og aggroer 8 furbolger, står der og venter på at jeg skal ta de ut. Allerede low on mana etter sist han gjorde det >< Pluss at han kjefter på meg for å ikke gjøre jobben min som mage og AoEe de til helvete >< Så resser han midt i ei gruppe og forventer at jeg skal gjøre det samme. Tenker jeg skal være snill gutt, han er sikkert tilbakestående og vet ikke bedre, så jeg resser, tar en health pot, evocation og springer inn for å leke helt, og når jeg har fått aggroen, står han der bare og smiler til meg. Så dør vi begge. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bluescreen midt i en fight FTW! Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bare jeg som har trodd at Season 1 Arena Gear kunne kjøpes får Honor ? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du kan kjøpe S1 gear for honor når den nye patchen kommer, om det var det du lurte på. Lenke til kommentar
-jorgen- Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Denne tråden er for slike spørsmål/info/gledesutbrudd/småprat som ikke egner seg helt til en egen tråd. Så da begynner jeg med et spørsmål; Var på AH. Bydde 17g for en polearm. Noen bydde over og jeg kom igjen og bydde igjen. Da var budet på 20 g. Så fikk jeg kalde føtter og var redd for å miste polearmen fordi den var noe nær buyout. Så jeg kjøpte den for 29g. Jeg tok med andre ord buyout på noe jeg hadde høyeste budet på. Sjekka postkassa og der var det en polearm og 17g. Har jeg mista budet på 20 g? Du burde ikke spille wow, jeg har hørt at det er folk som blir avhengige av det, og nesten ikke får kontakt med forelderene. Sorry å måtte si det men det er samvittighetsvekkende. Det er vell kanskje noen som ikke er avhengige av det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Greit, da vet vi det. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Greit, da vet vi det. Touché! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Denne tråden er for slike spørsmål/info/gledesutbrudd/småprat som ikke egner seg helt til en egen tråd. Så da begynner jeg med et spørsmål; Var på AH. Bydde 17g for en polearm. Noen bydde over og jeg kom igjen og bydde igjen. Da var budet på 20 g. Så fikk jeg kalde føtter og var redd for å miste polearmen fordi den var noe nær buyout. Så jeg kjøpte den for 29g. Jeg tok med andre ord buyout på noe jeg hadde høyeste budet på. Sjekka postkassa og der var det en polearm og 17g. Har jeg mista budet på 20 g? Du burde ikke spille wow, jeg har hørt at det er folk som blir avhengige av det, og nesten ikke får kontakt med forelderene. Sorry å måtte si det men det er samvittighetsvekkende. Det er vell kanskje noen som ikke er avhengige av det. Og du burde nok ikke poste slike innlegg om temaer du ikke har så alt for god peiling på. Kan dog forstå det om det var ment ironisk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du burde ikke spille wow, jeg har hørt at det er folk som blir avhengige av det, og nesten ikke får kontakt med forelderene. Sorry å måtte si det men det er samvittighetsvekkende. Det er vell kanskje noen som ikke er avhengige av det. Jeg er kanskje en outsider i forhold til mange andres interresser her, men jeg liker sim city spillene. Det har jeg gjort helt siden jeg var liten faktisk.Jeg syntes de er knall kule. Sim city samfunn kommer ut den 15 november, da er jeg en av dem som tømmer hyllene i butikken. Nuff said. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Denne tråden er for slike spørsmål/info/gledesutbrudd/småprat som ikke egner seg helt til en egen tråd. Så da begynner jeg med et spørsmål; Var på AH. Bydde 17g for en polearm. Noen bydde over og jeg kom igjen og bydde igjen. Da var budet på 20 g. Så fikk jeg kalde føtter og var redd for å miste polearmen fordi den var noe nær buyout. Så jeg kjøpte den for 29g. Jeg tok med andre ord buyout på noe jeg hadde høyeste budet på. Sjekka postkassa og der var det en polearm og 17g. Har jeg mista budet på 20 g? Du burde ikke spille wow, jeg har hørt at det er folk som blir avhengige av det, og nesten ikke får kontakt med forelderene. Sorry å måtte si det men det er samvittighetsvekkende. Det er vell kanskje noen som ikke er avhengige av det. Han har slutta for lenge siden. lenge før tbc kom Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du burde ikke spille wow, jeg har hørt at det er folk som blir avhengige av det, og nesten ikke får kontakt med forelderene. Sorry å måtte si det men det er samvittighetsvekkende. Det er vell kanskje noen som ikke er avhengige av det. Hadde jeg spilt så mye WoW at jeg ikke hadde hatt noen kontakt med foreldrene mine, hadde jeg vært overlykkelig. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ding lvl 70 med priesten min. Frozen shadowweave settet med 9+dmg gems i alle slots =) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ding lvl 70 med priesten min. Frozen shadowweave settet med 9+dmg gems i alle slots =) Gz, lang /played ? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du kan kjøpe S1 gear for honor når den nye patchen kommer, om det var det du lurte på. Feil, du kan kjøpe S1 gear for honor når Season 3 kommer. Season 3 kommer noen uker etter 2.3 Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare meg som har det morro med å drepe aether rays til folk som prøver å fange dem? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare meg som har det morro med å drepe aether rays til folk som prøver å fange dem? Ja. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare meg som har det morro med å drepe aether rays til folk som prøver å fange dem? Mest sansynelig ja.k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå