pax1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bare vent til Prince... Der må man ha flaks i tillegg for å ha en sjanse. Irriterende når man drar med en veldig bra gruppe og tar alt på første forsøk bare for å stoppe opp på Prince pga uflak med elemental spawns Ja.. hører at det er en fight hvor tilfeldigheter og flaks er avgjørende.. er jo trist at det er sånn. Er vel ikke noen planer om å redesigne Prince?... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bruker man safe spots har ikke kampen noe med flaks å gjøre lenger. Og har man en som følger med kometene før de kommer, rekker taken å flytte Prince og raidet slipper å få enfeeble + nova. Alt i alt er flakselementet bare en enkel unnskyldning for latskap og lite dedikasjon. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jo stemmer det, men man kan bli sperret inne og da får en infernal oppå seg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han mente vel at du brukte for lang tid mellom pulls med å gjøre deg klar/heale ham opp, slik at han mistet ragen sin. Den synker hele tiden mens man ikke er i combat. Det er veldig greit for tanks å ha litt rage når man starter fighten, så får man lettere opp aggro.Det høres logisk ut Men har ikke satset på det å være healer som shaman og har lite mana som sådan. Hadde 1 manadrikk som jeg brukte tidlig. Resten var vann som mage laget til meg. Ble liten tid til å få mer mana, så brukte for det meste den lavere ranken av healing wave + lesser healing wave som henholdsvis kun krevde 45 og 105 mana og healet ofte. Brukte i tillegg en del mana på totem på strength og totem på ild. Denne druiden tok forøvrig need på en ring som blir bundet til deg når en tar den opp. Som druid trengte han ikke de attributsene der like mye som magen, mr. mage ble veldig irritert Skal ikke se bortifra at vi kan skaffe deg noe litt mer healing orientert gear også TSP Ja, det kommer vel etterhvert. Som shaman bør en vel ha utstyr for enhver jobb. Allerede fått en del forespørsler på om jeg vil være healer i RFK og det allerede på lvl 22-24, RFK er vel en instance for 28+? Endret 5. november 2007 av TSP Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hinta vel mer til at jeg får booste deg litt en dag... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Hehe, det hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Når har du tid i dag? Har litt for mye fritid da jeg ikke kan forlate rommet... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 WTB Honour på Tessay. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Må sitte på bærbare siden jeg må ligge i sengen... Så har ikke kraft til honor-farming på off-screen. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nå har jeg vært clean helt siden 2005 og så fikk jeg plutselig lyst til å prøve igjen. Kan noen snakke meg fra det? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 30% igjen så er priesten 70, har frozenshadoweave shoulders i banken. Og er enda ikkje ferdig med alle questa i Nagrand, dvs Blade's Edge, Shadowmoon og Netherstorm quest klare til å gi meg litt glods =) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nå har jeg vært clean helt siden 2005 og så fikk jeg plutselig lyst til å prøve igjen. Kan noen snakke meg fra det? Du kommer til å synes det er underholdene en stund, for så å bli irritert på deg sjælv og etterhvert utvikle fedme og bli stygg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Når har du tid i dag? Har litt for mye fritid da jeg ikke kan forlate rommet...Det er vanskelig å vite, men har fritid fra 16:20 til langt utpå kveld, men det er dette med å ikke få mamma helt på nakken om jeg spiller for mye Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kom på når du kan så har jeg nok tid, med mindre jeg tanker Underbog igjen... Tror ikke det skjer siden jeg sitter på lagtoppen da men Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som vet hva Arena 1 weapons vil koste i honor når 2.3 kommer ut? syns jeg hørte noe om 18k honor Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som vet hva Arena 1 weapons vil koste i honor når 2.3 kommer ut?syns jeg hørte noe om 18k honor Noe rundt der ja, og 27k for 2hs. pluss tokens Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Noen som vet hva Arena 1 weapons vil koste i honor når 2.3 kommer ut?syns jeg hørte noe om 18k honor Noe rundt der ja, og 27k for 2hs. pluss tokens noen som vet hvilke tokens jeg burde farme for å kjøpe melee daggers? og jeg syns noen sa at det er en bluepost på woweurope om at patchen kommer neste uke, true? Endret 5. november 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 [Gladiator's Shanker] 18000 honor + 20x Eye of the storm marks. [Gladiator's Slicer] 18000 honor + 20x Eye of the storm marks. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 [Gladiator's Shanker] 18000 honor + 20x Eye of the storm marks.[Gladiator's Slicer] 18000 honor + 20x Eye of the storm marks. link til siden du fant det på? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 [Gladiator's Shanker] 18000 honor + 20x Eye of the storm marks.[Gladiator's Slicer] 18000 honor + 20x Eye of the storm marks. link til siden du fant det på? www.mmo-champion.com, på side 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå