storken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Joine å levle på ravencrest skymarshall? Jeg starta en female nelf Warrior der igår, lvl 16 atm og 2 av vennene mine starta pala og mage på henholdsvis 18 og 19 nå. Satser på jevl leveling oppigjennom med serriøs instancing imellom questinga. Interesert? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Thrall er OP. Var 1 rogue i live samt thrall + noen shamans/warriors de siste 5% på kaz'rogal men han gikk ned uansett :> Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Thrall er OP. Var 1 rogue i live samt thrall + noen shamans/warriors de siste 5% på kaz'rogal men han gikk ned uansett :> Hahaha Fikk dere stor motstand fra horde? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Thrall er OP. Var 1 rogue i live samt thrall + noen shamans/warriors de siste 5% på kaz'rogal men han gikk ned uansett :> Hahaha Fikk dere stor motstand fra horde? Tror nok han mente i Cavern of Time du. Ikke i orgrimmar, i caverns of time er Thrall på laget ditt mot gamle Burning Legion folk. Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Thrall er OP. Var 1 rogue i live samt thrall + noen shamans/warriors de siste 5% på kaz'rogal men han gikk ned uansett :> Hahaha Fikk dere stor motstand fra horde? Tror nok han mente i Cavern of Time du. Ikke i orgrimmar, i caverns of time er Thrall på laget ditt mot gamle Burning Legion folk. D'oh! Har jo gjort encounteret selv så skulle jo egentlig vite dette Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Herlig nick^^ Hihi, ty =) Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg hørte at Blizzard hadde skrevet i en blå post at patchen kommer neste onsdag. Noen som vet om dette stemmer? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Buttsex i g-chatten deres og ja.Betryggende å se. haha, spiller du enda du eller SkyMarshall, syntes jeg så en tråd der du sa at du hadde quita? Haha jaja ... men så kom BC, også måtte jeg bare prøve Shaman opp i høyden. Så gikk det noen måneder til. Vet ikke hva unnskyldninga er for å starte enda en ny en nå men. Man quitter ikke bare WoW tydeligvis Joine å levle på ravencrest skymarshall? Jeg starta en female nelf Warrior der igår, lvl 16 atm og 2 av vennene mine starta pala og mage på henholdsvis 18 og 19 nå. Satser på jevl leveling oppigjennom med serriøs instancing imellom questinga. Interesert? Takker for tilbudet Men jeg har allerede en lignende deal gående på Mazrigos med et par kompiser - så for å bevare freden i gata burde jeg vel la være det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde en shaman i Wailing Caverns i går, jeg var eneste healer, tanken gikk aldri under 60% av liv og den holdt ser stort sett alltid over 80%, brukte "Healing wave", "Lesser healing wave" og en tidligere rank av "Healing wave". Vi hadde riktignok en wipe når den store kjempen ved Lord Serpentis forårsaket wipe (den som gjorde mest skade hadde tatt en telefon og glemt å si fra noe som var noe av grunnen... Men kjempen fikk og inn en critical like før min første healing wave var ferdig.) Vi tok ham senere. Uantsett før dette spurte jeg om de var fornøyd med meg som healer, alle svarte ja. Men tanken var ikke helt fornøyd, han svarte noe slikt som "time is rage" (han var druid i bjørneform forresten), hva mente han. Jeg synes ikke han bør være misførnøyd når det svært sjelden var under 60-70% liv på han. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Han mente vel at du brukte for lang tid mellom pulls med å gjøre deg klar/heale ham opp, slik at han mistet ragen sin. Den synker hele tiden mens man ikke er i combat. Det er veldig greit for tanks å ha litt rage når man starter fighten, så får man lettere opp aggro. Endret 5. november 2007 av abraxa Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Han var vel en av de retardene som mener man burde spurte fra mob til mob uten å tenke på manabaren til healeren/casterene. Det er veldig mye lettere for en druid/warrior å få rage, enn det er for en manauser å få mana i combat. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Han var vel en av de retardene som mener man burde spurte fra mob til mob uten å tenke på manabaren til healeren/casterene. Det er veldig mye lettere for en druid/warrior å få rage, enn det er for en manauser å få mana i combat. Nemlig. "Coem on letz go pull mobs pls!1" rett etter en tøff fight pleier ikke alltid slå ann. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Han mente vel at du brukte for lang tid mellom pulls med å gjøre deg klar/heale ham opp, slik at han mistet ragen sin. Den synker hele tiden mens man ikke er i combat. Det er veldig greit for tanks å ha litt rage når man starter fighten, så får man lettere opp aggro.Det høres logisk ut Men har ikke satset på det å være healer som shaman og har lite mana som sådan. Hadde 1 manadrikk som jeg brukte tidlig. Resten var vann som mage laget til meg. Ble liten tid til å få mer mana, så brukte for det meste den lavere ranken av healing wave + lesser healing wave som henholdsvis kun krevde 45 og 105 mana og healet ofte. Brukte i tillegg en del mana på totem på strength og totem på ild. Denne druiden tok forøvrig need på en ring som blir bundet til deg når en tar den opp. Som druid trengte han ikke de attributsene der like mye som magen, mr. mage ble veldig irritert Endret 5. november 2007 av TSP Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Endelig gikk Aran ned. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Gratulerer. Vi herjer med Solarian nå for tiden, fikk han på 52% i går. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Han mente vel at du brukte for lang tid mellom pulls med å gjøre deg klar/heale ham opp, slik at han mistet ragen sin. Den synker hele tiden mens man ikke er i combat. Det er veldig greit for tanks å ha litt rage når man starter fighten, så får man lettere opp aggro.Det høres logisk ut Men har ikke satset på det å være healer som shaman og har lite mana som sådan. Hadde 1 manadrikk som jeg brukte tidlig. Resten var vann som mage laget til meg. Ble liten tid til å få mer mana, så brukte for det meste den lavere ranken av healing wave + lesser healing wave som henholdsvis kun krevde 45 og 105 mana og healet ofte. Brukte i tillegg en del mana på totem på strength og totem på ild. Denne druiden tok forøvrig need på en ring som blir bundet til deg når en tar den opp. Som druid trengte han ikke de attributsene der like mye som magen, mr. mage ble veldig irritert Skal ikke se bortifra at vi kan skaffe deg noe litt mer healing orientert gear også TSP Lenke til kommentar
Leviath Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Drev økonomisk terror i Darnassus i går. Jeg og 7 guildies dro til Darnassus (vi er Horde) og drepte auctioneerene og de bankansatte. Prøvde oss på battlemasterne også, men de har en del mer hp og mange vakter som spawner. Pluss at en del allies etterhvert hadde funnet veien til Darnassus. Vi varmet opp i Southshore først :!: Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Gratulerer. Vi herjer med Solarian nå for tiden, fikk han på 52% i går. Takk. Syns Aran er den værste bossen så langt.. ikke mye rom for feil. Blir gjerne litt kaotisk rundt elementals. Er sikkert peanuts i forhold til senere raid-innhold, men likevel.. vanskelig i begynnelsen. Hadde lite interrupts i går (2 mager og en warrior), så vi måtte holde litt tilbake på dps for å få sheep før elementals.. Og bare to healere.. (jeg holy paladin og holy priest) så det var ganske intesiv healing en stund.. Men altså endelig ned for første gang.. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Gratulerer. Vi herjer med Solarian nå for tiden, fikk han på 52% i går. Takk. Syns Aran er den værste bossen så langt.. ikke mye rom for feil. Blir gjerne litt kaotisk rundt elementals. Er sikkert peanuts i forhold til senere raid-innhold, men likevel.. vanskelig i begynnelsen. Bare vent til Prince... Der må man ha flaks i tillegg for å ha en sjanse. Irriterende når man drar med en veldig bra gruppe og tar alt på første forsøk bare for å stoppe opp på Prince pga uflak med elemental spawns Endret 5. november 2007 av mad_arab Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Noen som har sånn ca. snøring på når 2.3 patchen kommer? Har så vidt begynnt å spille igjen med noen kamerater, og økt mengde XP man får av quests i lag med redusert xp som kreves for å levle mellom 20-60 hadde vært smashing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå