Kuldesjokk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvor befinner du deg for tiden? Tror gecapital trenger litt luft på svansen Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvor befinner du deg for tiden? Tror gecapital trenger litt luft på svansen Begynner på D Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Duskwood? Navn på charen? Og ta det med ro, skulle jeg komme en dag blir det med noe rundt din lvl Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Duskwood? Navn på charen? Og ta det med ro, skulle jeg komme en dag blir det med noe rundt din lvl Navnet er Bamseklem =) Men nå skal jeg i DM å få macen Endret 4. november 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Får se om jeg tar meg en tur Kanskje til og med en vennligsinnet tur. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hva er du? og hva heter du? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Kommer jeg så kommer enten, Meridoc, 62 tauren warrior, eller Gecapital 26 female troll shaman, de ligger i signaturen. Edit: Si fra når du er tilbake fjeddiu. Endret 4. november 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
storken Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som har ett digg levlespecc til warrior? Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet om det blir mulig å bruke begge epic pvp ringene i patch2.3? Altså Veteran's og den nye Vindicator's? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det noen måte jeg kan få background downloader til å kjøre mens jeg har WoW oppe? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det noen måte jeg kan få background downloader til å kjøre mens jeg har WoW oppe? Settings på den derre launcher tingen du skal trykke play på... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ahh, hva het den roguen med full tier 6 og 2stk Warglaive of Azzinoth igjen? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bare spør her jeg, så sparer jeg meg for 30min med Google. Akkurat starta en Nelf Druid Hva er beste tre for effektiv/fun levling? Hvilket stats kjører man med de talentsa? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Feral, vil jeg påstå. Agility, Strength, Crit, AP, er vel de viktigste statsa for damage. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Du kjører Restoration opp til 21, så respeccer du Feral på level 21. Eventuelt kun Feral om du er av den sparsommelige sorten. Uansett hvilket tre du tar, så er main stats strength, agility og stamina (in that order). Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ahh, hva het den roguen med full tier 6 og 2stk Warglaive of Azzinoth igjen? er nok flere enn 1 som har det nå men sharky NE rogue i guilden security har i alle fall 2x av de sverdene. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ahh, hva het den roguen med full tier 6 og 2stk Warglaive of Azzinoth igjen? Her er vertfall en; Celalia <Forte>. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Blitt en god del som har de nå. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg bare spør her jeg, så sparer jeg meg for 30min med Google.Akkurat starta en Nelf Druid Hva er beste tre for effektiv/fun levling? Hvilket stats kjører man med de talentsa? Feral. Statsa du kjører skal være første pri Str. Dette pga 1str = 2 AP + bonus fra heart of the wild. Kjør også agility for crit. Lenke til kommentar
Yteliss Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 hvor lang tid tar det å gjøre kara questene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå