Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 kan en druid som er level 68 fly opp og gjøre Tempest Keep instancer? eller må man være 70 for å gå inn i instancene? Du kan være 68 som druid i tempest keep ja, alle andre må være 70 Eller en warlock kan summone Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Eller en warlock kan summone Eller ikke ? funker ikke og bruke summon opp der. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kan ikke summone i Netherstorm tror jeg. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Funker dårlig det ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Uhm.. jeg ... uhm... Visste jo det! testet bare dere jeg! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Kan ikke summone i Netherstorm tror jeg.Alltid like gøy med folk som skjeller meg ut når jeg prøver og forklare det til folk som vil at jeg skal summone de til area 52.... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hvorfor går ikke det? For at folk under 70 skal komme seg til TK, og fordi lorewise er det mye "mana" og energi forstyrrelser i Netherstorm, som ikke gjør det mulig, ellernoe? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 tipper på det du sa Okstad (nå Frohman) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Går det an å bytte ring fra Violet Eye? Altså, jeg har healer- ring, men kan jeg bytte til melee- ring? Hvordan gjør jeg det isåfall? Har nå ring med Honored requirement. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er mulig, skaff deg exalted rep og 75g : ) Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er mulig, skaff deg exalted rep og 75g : ) Stemmer. Må ha Exalted først. Det var vel det samme med Brood of Nozrodomu(?) ? Jaja. Får se om jeg gidder. Takk for kjapt svar ! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hvorfor går ikke det? For at folk under 70 skal komme seg til TK, og fordi lorewise er det mye "mana" og energi forstyrrelser i Netherstorm, som ikke gjør det mulig, ellernoe? Ånei har du bytta nick kommer aldri til å huske at det er deg da ikke bytt avatar på noen måneder hvertfall hehe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Yawn, endelig exalted med Sporeggar, halvveis gjennom 65 og nå er det hardcore ogre-grinding i Nagrand Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Grattis, hva ville du ha? Du fikk i alle fall syretabarden. Vi hadde det dritmoro i kveld, forresten. Peisa igjennom AQ40, wipa på Twin Emps, (nå har jeg gjort det også! ), kjørte igjennom AQ20, Onyxia og ZG. Avslutta det hele med en normal BM der vi hadde SSCgear, hele gjengen. Jeg gimpa litt, med nyspecca feral for farming, og roguescraps og blekksprutstav fra Karazhan. Kara/Gruul/SSCgear, that is. Um, vi skal prøve på Vahsj imorra, btw. Er det noe jeg som healer bør tenke på som dere har erfart? Edit: Vi har 5/6 SSC og bare tatt ned Void Reaver i The Eye. Har ikke tatt Magtheridon engang. Edit2: Ah, vi dengte Azuregos og Ysondre i kveld også. Endret 4. november 2007 av Knofle Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Fiksa meg ny mount (= Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Fiksa meg ny mount (= Hva i helsike er det? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Reins of the Swift Spectral Tiger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 DING 70!!!1!11 fan det va ei lang natt! NO KAN JEG SOVE! Btw ... gief den mounten. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Sinnsykt fet. Men jeg tror nok jeg hadde gjort som foreslått i kommentarene fra Thottbot; Solgt på Ebay for 600 € Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Nå er jeg i contested area, lvl 20 alliance på Sylvanas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå