Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit at de vil minnes en spiller som de likte, men er jo bare tilbakestående å gjøre det i et contested area.

 

En ting til, vet det er blitt en internett greie å snakke om hvor dårlig andres 'liv' er, skjønner ikke vitsen. Folk må jo få lov til å bruke sitt til hva de vil, hvis folk ikke liker det så kan de vel holde smella. Eller hva syntes dere?

 

Måtte bare få ut litt aggresjon her :)

Lenke til kommentar
En ting til, vet det er blitt en internett greie å snakke om hvor dårlig andres 'liv' er, skjønner ikke vitsen. Folk må jo få lov til å bruke sitt til hva de vil, hvis folk ikke liker det så kan de vel holde smella. Eller hva syntes dere?

 

Det forundrer meg at man kan diskutere dette over mange sider, men enda ikke klare å skille forskjellen mellom personlig frihet og hensyn til mennesker rundt seg.

Lenke til kommentar
Og som sagt, jeg har funnet meg i ufattelig mye og ser på det som en "hevn" over spillet i sin helhet.

Regnet selvsagt ikke med at du skulle komme opp med noe fornuftig, og du overrasker ikke. Noen har plaget deg, så da er det greit at du finner noen andre å plage?

I et spill, i og for seg, ja. Og det er snakk om at jeg ikke har problemer med å gjøre det mot folk jeg har (hadde) spilt med i et par år.

Men du har vel aldri vært noe som kan ligne uhøflig til et annet menneske noen gang og bare gjør som alle andre sier du?

*I et spill.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Når det gjelder hvorfor de holdt denne seremonien i PvP område var det fordi denne personen likte seg godt i dette området, derfor ;)

 

De som mener at vennene dro det for langt å ha en seremoni i spillet synes jeg bør tenke om igjen. Mange av vennene, bekjente spilte WoW og det var sikkert den enkleste måten å samles på. Samtidig er jeg sikker på at de hadde samlinger utenfor spillet i tillegg, grunnene til at de hadde i WoW kan være at en på den måten husker personen for mange forskjellige ting og lager samlinger som passer seg deretter.

Lenke til kommentar

Det skal vere sagt at eg hørte og såg den begravelesesgreia først i går, og før eg hadde sett den var eg sikker på at det var Horder som hadde ganka.

 

Horder er generelt sett meir konkurranseprega enn alliance. (Hoff, no har eg begitt meg ut på skogstur her =) ) Poenget, slik mi erfaring er..horder skal alltid vere meir pvp enn ally vil vere. en av kvar factions kan ikkje grinde i fred i samme område. Horder vil då komme fortare å "ta ut" ally enn omvendt.

 

Var då svært så filosofisk eg skulle bli på lørdagskvisten ^^

Og ta no dette med ei klype salt. Det er mi subjektive erfaring og representerer nok sikkert ikkje sannheten.

 

Edit: men eg syns fremdeles det var priceless. Begravelse i winterspring? wtf? Hold no den for pokker en plass en ikkje kan bli ganka då om en absolutt må drive med slikt in-game.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Hvis fyrn døde synes jeg ikke det er noe galt i å ha en sånn samling ingame...

 

Men døde han ikke? Da tar saken en Helt ny vending!

 

Men da burde di i alle fall hatt samlinga i en annen sone :s

 

Men noen sa over her at han likte veldig gått den Winterspring så kan hende det var derfor di "begravde" han der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...