Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har like mye rett til å åpne AQ som alle andre, det har ikke idioten som stormer banen i CL.

 

edit: og hva blir det neste? Skal jeg begynne å vente med questmoben min slik at du skal få den først? Pft, fantastisk humor i dette her, nesten like bra som den funeral gankingen.

Endret av Thomas`
Lenke til kommentar
Nei, når du syntes det er morsomt å ødelegge og kaste bort tid og moro for andre, er det faktisk du som ikke har noe liv. Hadde noen stilt seg midt på banen, tatt ballen med tennene og løpt til øya hadde falt ut, ja da hadde det stått i avisa og alt, men når noen ødelegger for andre i WoW, nei da er det bare et spill. For en logikk, herre jesus.

Jo, takk det samme.

Folk finner underholdning på forskjellig vis. Noen synes det er artig å ødelegge for folk, andre synes det er morro å se folk skade seg, og noen synes det er underholdene å se på Disney Channel (no offence). Det jeg mener er at alle disse har like mye liv, å påstå noe annet vitner bare om usedvanlig dårlig evne til å bedømme. Du kan ikke basere hvordan en person lever utifra h*ns måte å søke underholdning.

Selv synes jeg det er utrolig festlig å være "ødeleggende", i den forstand at å for eksempel pulle en boss i et raid og wipe er jo rasende festlig, spesielt når man egentlig ikke skal wipe. Klassisk eksempel: Magmadar i Molten Core, like morro hver gang. Samme er det å putte DI (når jeg lånte paladin) på tanken.

Folk må slutte å ta alt så jævla alvorlig og se lyst på tingene, de blir straks mye mer underholdene.

 

Jeg lever sånn jeg vil, og hvis det ødelegger for andre er jo ikke det mitt problem, ikke sant? :ermm:

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Niks, skrev det før dere begynte å kicke meg. :p

 

Hadde du grini om noen hadde løpt og hindra et mål på Norway Cup i finalen? Dere som liker paralleller så godt...

Hadde vel ikke grini, men blitt bra forbanna, ja. Når jeg sliter meg over banen med en lær kule foran meg, bør jeg da for faen få lønn for strevet.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Er vel mer dere som skal svare på det. Dere som mener det er mer enn et spill.

Hvorfor mener du det er lov til å plage folk som ikke ønsker å bli plaget hvis de tilfeldigvis holder på med et spill, og ikke et eller annet du mener er "verdig nok" til at ikke man skal plage dem? Hva må folk holde på med for at ikke det skal være lov til å plage dem?

Lenke til kommentar

Naranek traff bra midt på der, ja. Mennesker er mennesker, og de har alle følelser, også på den andre siden av dataskjermen. Noen liker å spille WoW veldig mye, akkurat som noen liker å spille fotball, dermed er det klart folk blir sinna når det er noen som ødelegger for det de driver på med.

Lenke til kommentar
Er vel mer dere som skal svare på det. Dere som mener det er mer enn et spill.

Hvorfor mener du det er lov til å plage folk som ikke ønsker å bli plaget hvis de tilfeldigvis holder på med et spill, og ikke et eller annet du mener er "verdig nok" til at ikke man skal plage dem? Hva må folk holde på med for at ikke det skal være lov til å plage dem?

Lurer på det jeg også... Hvorfor er det ok å aktivt gå inn for å ødelegge spillopplevelsen til noen fremmede som ikke har gjort deg noe og som ikke ønsker å bli plaget? Sjakk er bare et spill.. er det ok å gå bort til 2 som sitter og spiller i parken og slå over alle brikkene deres?

Lenke til kommentar
Er vel mer dere som skal svare på det. Dere som mener det er mer enn et spill.

Hvorfor mener du det er lov til å plage folk som ikke ønsker å bli plaget hvis de tilfeldigvis holder på med et spill, og ikke et eller annet du mener er "verdig nok" til at ikke man skal plage dem? Hva må folk holde på med for at ikke det skal være lov til å plage dem?

Lurer på det jeg også... Hvorfor er det ok å aktivt gå inn for å ødelegge spillopplevelsen til noen fremmede som ikke har gjort deg noe og som ikke ønsker å bli plaget? Sjakk er bare et spill.. er det ok å gå bort til 2 som sitter og spiller i parken og slå over alle brikkene deres?

Det er surt der og da. Er ikke noe å grine over.

Og som sagt, jeg har funnet meg i ufattelig mye og ser på det som en "hevn" over spillet i sin helhet. Og har man en litt simpel tankegang og ikke skal ta alt så forbanna seriøst så ser jeg ærlig talt ikke problemet.

Jeg kan også legge til anonymitet, det er ufattelig mye lettere å handle i sinne over internett. Jeg er så sikker på at dere har også gitt faen i folk, fordi det er ove nettet, noen du mest sannsynlig ikke møter igjen før du er glemt for denne personen. Og humøret har også mye å si. Kall meg unormal, eller en nerd uten liv eller hva svarte dere vil fordi jeg ikke har noe problemer med å ikke ta alt dønn seriøst i et spill.

 

Og det er forskjell på å ødelegge progresjon, enn å utsette et slakct raid noen minutter.

Lenke til kommentar

haha...priceless video av den begravelsen. Speler wow sjøl og syns det var jævli artig. Faktisk overraska at det var ally som ganka horder, noke som gjorde det enda bedre.

Det skal vere sagt at eg har en god porsjon svart humor.

I tillegg kunne dei faktisk ha holdt den begravelsen en plass der det ikkje var gankemuligheter, som tidligare sagt.

 

Jaja...då har eg fått med meg store deler av kara også....alle bosser tatt utenom netherspite, nightbane og illhoof...og fikk null drops (friggin trial rule). ^^

Lenke til kommentar
haha...priceless video av den begravelsen. Speler wow sjøl og syns det var jævli artig. Faktisk overraska at det var ally som ganka horder, noke som gjorde det enda bedre.

Det skal vere sagt at eg har en god porsjon svart humor.

I tillegg kunne dei faktisk ha holdt den begravelsen en plass der det ikkje var gankemuligheter, som tidligare sagt.

 

Jaja...då har eg fått med meg store deler av kara også....alle bosser tatt utenom netherspite, nightbane og illhoof...og fikk null drops (friggin trial rule). ^^

Haha, jeg syntes også det var jævlig rart at det var Alliance som ganka horde på den begravelse filmen. Var jævlig bra gjort ^^ hoho ^^

Lenke til kommentar
Nei, når du syntes det er morsomt å ødelegge og kaste bort tid og moro for andre, er det faktisk du som ikke har noe liv. Hadde noen stilt seg midt på banen, tatt ballen med tennene og løpt til øya hadde falt ut, ja da hadde det stått i avisa og alt, men når noen ødelegger for andre i WoW, nei da er det bare et spill. For en logikk, herre jesus.

 

Hehe, den dagen hver eneste wow spiller tjener millioner på å spille WoW og det er blitt en sport/industri som generer milliarder i reklame, lisenser pg transfere, og som over en milliard følger med på kan du kanskje, selv om det ville vært svakt også da, bruke det patetiske argumentet.

 

Helt seriøst, jeg kan nesten ikke tro det, en person som tror å ødelegge noe så ubetydlig som en raid event som 40 stykker var involvert er det samme som å ødelegge en fotball kamp som over en milliard ser på.

 

Du er vel en av de som banger hodet i veggen og skriver hatbrev når du blir ganket "hvis det hadde skjedd på ekte hadde politiet grepet inn med engang. TILKALL KRIPOS!".

Endret av Indexi
Lenke til kommentar
Nei, når du syntes det er morsomt å ødelegge og kaste bort tid og moro for andre, er det faktisk du som ikke har noe liv. Hadde noen stilt seg midt på banen, tatt ballen med tennene og løpt til øya hadde falt ut, ja da hadde det stått i avisa og alt, men når noen ødelegger for andre i WoW, nei da er det bare et spill. For en logikk, herre jesus.

 

Hehe, den dagen hver eneste wow spiller tjener millioner på å spille WoW og det er blitt en sport/industri som generer milliarder i reklame, lisenser pg transfere, og som over en milliard følger med på kan du kanskje, selv om det ville vært svakt også da, bruke det patetiske argumentet.

 

Helt seriøst, jeg kan nesten ikke tro det, en person som tror å ødelegge noe så ubetydlig som en raid event som 40 stykker var involvert er det samme som å ødelegge en fotball kamp som over en milliard ser på.

Du er vel en av de som banger hodet i veggen og skriver hatbrev når du blir ganket "hvis det hadde skjedd på ekte hadde politiet grepet inn med engang. TILKALL KRIPOS!".

Som de sier i reklamen. Det handler om prinsipper.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...