Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

 

Lurker er gøy som spriest, ja :) Husk å bruk shadowfiend på melee-addene. Hva mener du med "På void reaver MÅ jeg ha soulstone som threat wipe", du dør med vilje?

Lurker

jeg bruker alltid shadowfiend rett etter en whirl, addsa dør altfor fort for at fienden skal dra no nytte av dem :<

 

VR

løper inn, får pounding - SWD så bruker du SS fort før neste pounding kommer - konge agroresett.

Selv gjør jeg ikke dette, gjorde det litt i starten, men tanksa har blitt bedre. Nå har jeg salvation, tranquil air og utelater VE, får nesten ikke threat da ;|

 

På Lurker svømmer jeg vanligvis bare ned under vann, så kan jeg sitte å slacke med rotationen min, da jeg verken har spout eller threat meter å tenke på, så der er det enklere for meg å bruke fiend på addene.

 

Som sink sa, ett lite selvmord er bra for threaten på void reaver... de få gangene vi har hatt med oss shamans dit (gief more shamans!), har jeg ikke trengt å bruke ssen min. Bruker så klart ikke VE der heller.

Lenke til kommentar
Selv så synes jeg dette var bedritent, men genialt gjort for å "ødelegge" spillgleden for mange folk :wee:

Vet ikke om jeg ville brukt ordet "genialt", men det er en effektiv måte å ødelegge spillgleden for mange, ja...

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen syns det er meningsfullt å gjøre dette.. hva slags person er man hvis man får noe ut av å gjøre det?..

 

Uansett.. hvis det ikke blir permaban (det bør det bli), så får vi håpe blizzard tagger kontoen og alle hans karakterer så han kan skys som pesten.. en passende belønning for hans "fuck you" til alle der.

 

Hvorfor? Selvom han fucka opp for alle, har han ikke gjort noe som strider mot Blizzards retningslinjer.

 

De har vel noen formuleringer rundt "intentionally ruining/disrupting gameplay for others" så vidt jeg vet..(?), og uansett.. selv om det ikke skulle være noen regler så kan de uansett gjøre hva de vil. Og da vil jeg anta at hensynet til en enkelt drittsekk kommer i 2. rekke i forhold til en hel server misfornøyde spillere.

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig bare det er trist, akkurat som de som ganka den begravelsa til han fyren som ble holdt i Winterspring.
Begravelsen? Antar at det var en fyr som spilte WoW som var død, har du en lenke til meg så jeg kan lese historien/hva som skjedde?

 

Men denne AQ-eventen var kun på enkelte servere, ikke alle? Er det mange slike store omfattende hendelser som skjer i WoW? Hadde ikke hatt noe i mot event's som for eksempel at mange taurens samlet seg og angrep Crossroads, hadde bydd på mer moro, dynamikk og gjort føelsen av at en er i en verden sterkere. Ser i tillegg at dette er en event for lvl 70, en taureninvasjon i Crossroads kunne vært en utfordring for de rundt lvl 20, synes en kan få slike deltakelsesmuligheter på slike ting i den levelen og. ;)

Lenke til kommentar
Jeg syns egentlig bare det er trist, akkurat som de som ganka den begravelsa til han fyren som ble holdt i Winterspring.
Begravelsen? Antar at det var en fyr som spilte WoW som var død, har du en lenke til meg så jeg kan lese historien/hva som skjedde?

 

De som ganket den begravelsen lagde video av det. Søk på "serenity now" på youtube.

 

Edit: http://youtube.com/watch?v=IHJVolaC8pw

 

Synes forøvrig ikke det kan sammenlignes. Denne begravelsen var vel et tegn på litt vel mye innlevelse fra spillernes side (ikke de som ganket).

Å ødelegge en spill-event som åpning av AQ er vel bare en drittunges barnslige lyster. Håper på en liten reaksjon fra Blizz og må samtidig flire litt i skjegget av de som nærmest gråter over dette :!:

Endret av Leviath
Lenke til kommentar
På Lurker svømmer jeg vanligvis bare ned under vann, så kan jeg sitte å slacke med rotationen min, da jeg verken har spout eller threat meter å tenke på, så der er det enklere for meg å bruke fiend på addene.

Står under vann hele nukefasen jeg også, men når jeg skal opp av vannet for å drepe adds, så går dem ned altfor fort, rekker jo ikke at fienden skal gi meg så mye mana at det gjør noe, kunne sikkert dotta opp en melee add og kasta fienden på den før jeg attacker en ambusher, men addfase er jo ferdig 20+sek før lurker kommer opp igjen, så liker å ta det rett etter whirl, fienden dør jo ikke om den står i vannet pga vampiric embrace ;o

Gjør det som passer deg best tho, funker som oftest best det.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Er jo mye som ødelegger i WoW, hvis man er så pissed fordi noen gjorde noe i et SPILL mot deg så er det du som ikke har et liv, og det er nettopp folk som tar av når slikt skjer som gjør "griefing" så morsomt.

 

Husker når man hadde lvl1 alts på alle outdoor bosser å campet de til pve guilds kom og så griefet de hver eneste uke. Det var tider det.

Lenke til kommentar

Nei, når du syntes det er morsomt å ødelegge og kaste bort tid og moro for andre, er det faktisk du som ikke har noe liv. Hadde noen stilt seg midt på banen, tatt ballen med tennene og løpt til øya hadde falt ut, ja da hadde det stått i avisa og alt, men når noen ødelegger for andre i WoW, nei da er det bare et spill. For en logikk, herre jesus.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Nei, når du syntes det er morsomt å ødelegge og kaste bort tid og moro for andre, er det faktisk du som ikke har noe liv. Hadde noen stilt seg midt på banen, tatt ballen med tennene og løpt til øya hadde falt ut, ja da hadde det stått i avisa og alt, men når noen ødelegger for andre i WoW, nei da er det bare et spill. For en logikk, herre jesus.

Jo, takk det samme.

Folk finner underholdning på forskjellig vis. Noen synes det er artig å ødelegge for folk, andre synes det er morro å se folk skade seg, og noen synes det er underholdene å se på Disney Channel (no offence). Det jeg mener er at alle disse har like mye liv, å påstå noe annet vitner bare om usedvanlig dårlig evne til å bedømme. Du kan ikke basere hvordan en person lever utifra h*ns måte å søke underholdning.

Selv synes jeg det er utrolig festlig å være "ødeleggende", i den forstand at å for eksempel pulle en boss i et raid og wipe er jo rasende festlig, spesielt når man egentlig ikke skal wipe. Klassisk eksempel: Magmadar i Molten Core, like morro hver gang. Samme er det å putte DI (når jeg lånte paladin) på tanken.

Folk må slutte å ta alt så jævla alvorlig og se lyst på tingene, de blir straks mye mer underholdene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...