Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Var litt vanskelig å lese tysk eller en computeroversatt engelsk. Noen som gidder å gi et kort resyme av hva som skjedde? blei AQ åpna for tidlig bare?

 

en kis migrata til server'n å åpna gaten, mens de fleste va på jobb/skole

Lenke til kommentar
Hahaha, slemt! Genialt da.

 

Det finnes dessverre rasshøl, ja...

 

Jaja, er noen som har såpass mangel på liv at de syns det er morro å ødelegge for andre, selv i et spill.

Ja, for det har jo så mye med hvorvidt en har liv eller ei... Selv så synes jeg dette var bedritent, men genialt gjort for å "ødelegge" spillgleden for mange folk :wee:

Lenke til kommentar
ok, glemte det. Måtte betale en i guildet 15 gull for at han skulle levle druiden min til level 10... Det er så sykt deprimerende at det er til å grine av. Men får rensa ut møkka (shitkids) da :) , så sånnsett er det en grei indikator på at druider er en mer unik klasse enn for eksempel hunter eller rogue.
Hva er det som er fælt med druider 1-10? Hørte dette fra en annen nylig, lurer på hva som er problemet.

 

Selvfølgelig, sløvt av meg å ikke tenke på bg que. Warlocks gidder jeg ikke plage, får som regel bare muggne svar tilbake :p

 

takker og bukker

Jeg er alliance warlock på stormreaver, jeg gir bare hyggelige svar ;)

 

 

Hva skulle den eventen gå ut på? Trodde forresten kun det var Blizzard som kunne lage slike eventer. RP-servere er det der folk gauler ut masse sitater fra lotr osv? :p

Lenke til kommentar
ok, glemte det. Måtte betale en i guildet 15 gull for at han skulle levle druiden min til level 10... Det er så sykt deprimerende at det er til å grine av. Men får rensa ut møkka (shitkids) da :) , så sånnsett er det en grei indikator på at druider er en mer unik klasse enn for eksempel hunter eller rogue.
Hva er det som er fælt med druider 1-10? Hørte dette fra en annen nylig, lurer på hva som er problemet.

Vel, du er ingen mainmelee-klasse, ei en mainmana-klasse, du er 25 % på begge. Så drepe mobs er deprimerende. Ingen mana nesten til Wrath på fiender, og når de er inntill så må du daske løs med staven som nesten ikke skader en drit.

10-20 er bedre pga bjørn og du tåler ganske mye for levlen, selv om skaden enda er lav. Level 20 får du cat og alt går dritfort med tanke på mulighet for å skaffe gear fra Deadmines og Wailing Caverns.

Men så fort du kommer over den kneika er druid rasende festlig å levle.

Lenke til kommentar
ok, glemte det. Måtte betale en i guildet 15 gull for at han skulle levle druiden min til level 10... Det er så sykt deprimerende at det er til å grine av. Men får rensa ut møkka (shitkids) da :) , så sånnsett er det en grei indikator på at druider er en mer unik klasse enn for eksempel hunter eller rogue.
Hva er det som er fælt med druider 1-10? Hørte dette fra en annen nylig, lurer på hva som er problemet.

 

Selvfølgelig, sløvt av meg å ikke tenke på bg que. Warlocks gidder jeg ikke plage, får som regel bare muggne svar tilbake :p

 

takker og bukker

Jeg er alliance warlock på stormreaver, jeg gir bare hyggelige svar ;)

 

 

Hva skulle den eventen gå ut på? Trodde forresten kun det var Blizzard som kunne lage slike eventer. RP-servere er det der folk gauler ut masse sitater fra lotr osv? :p

 

Det er mange forskjellige eventer som skjer når du gjør ferdig diverse quests. For eksempel hvis man leverer inn Onyxia's head til Stormwind City blir det hengt opp i en av buene i Valley Of Heroes. Leverer man inn Magtheridon's hode til Honor Hold blir det også satt opp.

 

Dette er småevents, AQ eventet er mye større.

 

Lenke til kommentar
Selv så synes jeg dette var bedritent, men genialt gjort for å "ødelegge" spillgleden for mange folk :wee:

Vet ikke om jeg ville brukt ordet "genialt", men det er en effektiv måte å ødelegge spillgleden for mange, ja...

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen syns det er meningsfullt å gjøre dette.. hva slags person er man hvis man får noe ut av å gjøre det?..

 

Uansett.. hvis det ikke blir permaban (det bør det bli), så får vi håpe blizzard tagger kontoen og alle hans karakterer så han kan skys som pesten.. en passende belønning for hans "fuck you" til alle der.

Lenke til kommentar
Selv så synes jeg dette var bedritent, men genialt gjort for å "ødelegge" spillgleden for mange folk :wee:

Vet ikke om jeg ville brukt ordet "genialt", men det er en effektiv måte å ødelegge spillgleden for mange, ja...

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen syns det er meningsfullt å gjøre dette.. hva slags person er man hvis man får noe ut av å gjøre det?..

 

Uansett.. hvis det ikke blir permaban (det bør det bli), så får vi håpe blizzard tagger kontoen og alle hans karakterer så han kan skys som pesten.. en passende belønning for hans "fuck you" til alle der.

 

 

Hvorfor skal han få permban?

Jeg regner med at dette går under det samme som scamming, det er ren player interaction og Blizz gidder ikke blande seg i slikt.

Lenke til kommentar
Selv så synes jeg dette var bedritent, men genialt gjort for å "ødelegge" spillgleden for mange folk :wee:

Vet ikke om jeg ville brukt ordet "genialt", men det er en effektiv måte å ødelegge spillgleden for mange, ja...

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen syns det er meningsfullt å gjøre dette.. hva slags person er man hvis man får noe ut av å gjøre det?..

 

Uansett.. hvis det ikke blir permaban (det bør det bli), så får vi håpe blizzard tagger kontoen og alle hans karakterer så han kan skys som pesten.. en passende belønning for hans "fuck you" til alle der.

 

Hvorfor? Selvom han fucka opp for alle, har han ikke gjort noe som strider mot Blizzards retningslinjer.

Lenke til kommentar
Selv så synes jeg dette var bedritent, men genialt gjort for å "ødelegge" spillgleden for mange folk :wee:

Vet ikke om jeg ville brukt ordet "genialt", men det er en effektiv måte å ødelegge spillgleden for mange, ja...

Men jeg skjønner ikke hvorfor noen syns det er meningsfullt å gjøre dette.. hva slags person er man hvis man får noe ut av å gjøre det?..

 

Uansett.. hvis det ikke blir permaban (det bør det bli), så får vi håpe blizzard tagger kontoen og alle hans karakterer så han kan skys som pesten.. en passende belønning for hans "fuck you" til alle der.

Hana har jo ikke gjort noe ulovlig da. Umoralskt, ja, men fortsatt har han reglene på sin side.

Ok, genialt var kanskje ikke rette ordet. Originalt, kreativt, effektivt er mer passende. Og det med "det er bare et spill" kan like gjerne brukes mot dere og. Hvis det bare er et spill, hvorfor er det så viktig? Selv så mista jeg åpningen av AQ på gamle-servern min pga ferie, gikk visstnok bare glipp av serverkræsj og lagg. Men jeg kan se humoren og ideen bak til han som gjorde det :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...