Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Approach <=> response.

 

sant det, jeg er alltid veldig hyggelig når jeg spør om ting, men mange mages og locks gir mange ganger ganske så laber respons, og jeg skal ikke klandre de for det, med tanke på alt maset de må gå igjennom med summons og water. Anyway, jeg løpte bare utenfor kartet, og daua av fatigue, og ressa på GY. Svakt av Gm's uansett, hatt en ticket oppe 1,5 time nå og ikke no skjedde.

Lenke til kommentar

Hoss oss er det veldig avhenging av fighten og gruppeoppsett.

 

På Lurker, ligger jeg (som spriest) vanligvis på toppen, da det er en fight uten threat for ranged dps, adds er ganske mana intensivt though, innervates er en fin ting der. Hadde vel ikke greid å slådd mages/locks her uten innervates. Morogrim er vanligvis preget av warlocks på toppen, så rogues/spriest/mages/hunters omtrent likt. (mages aoe'er ikke murlocks) Til og med med innervates er det så og si umulig å slå warlocks her. Fathomlord kommer helt ann på hvor mye mana som blir brent av på den første adden og hvem han bestemmer seg for å draine. Det er vanligvis en rogue/mage/lock over meg her, men er en ganske grei fight egentlig som spriest.

 

Void Reaver og Hydross er forferdlige som spriest. På void reaver MÅ jeg ha soulstone som threat wipe hvis jeg vil nå top 5, mens hydross har vi enda litt for lite trening på, så der er det ikke bestandig ikke like lett å time fade så man kan ha dots på target hele tiden.

 

Hvis man da ser på tier 4 content, var jeg vanligvis ganske langt over mages/locks/rogues dps wise, da tailor settene er som skapt for spriests, og nesten bare har stats som er optimale for oss. Det merkes at gear scaling begynner å gi mages/locks/rogues ett fortrin nå for meg, må jobbe mye hardere for å holde meg på topp enn det jeg måtte i kara/gruul/maggy.

Lenke til kommentar

Tok gruul, maggy og lurker igår med guilden.

 

No var eg riktignok kun med på gruul (still on trial), men sia eg hadde vore så heldig å valgt dwarf shadowpriest måtte eg sitte barnevakt for eine tanken på siste pullet før gruul med fearward. Og for dei som ikkje veit det, så kan du ikkje bruke shadowform for å buffe den på tank. = No high dps spot for me >.<

Den 2. sp i raidet kom riktignok som nr 2 bak en furywarrior faktisk. Det skal vere sagt at eg trur ikkje heilt lockane hadde heilt drill på ting (litt trials), og warrioren har _mest_ drill på ting, og er nedsylta i epics =)

 

No SKAL eg ha karaspot i dag...enda ikkje et einaste drop derifra.

Lenke til kommentar
*snip*

 

Lurker er gøy som spriest, ja :) Husk å bruk shadowfiend på melee-addene. Hva mener du med "På void reaver MÅ jeg ha soulstone som threat wipe", du dør med vilje?

Lurker

jeg bruker alltid shadowfiend rett etter en whirl, addsa dør altfor fort for at fienden skal dra no nytte av dem :<

 

VR

løper inn, får pounding - SWD så bruker du SS fort før neste pounding kommer - konge agroresett.

Selv gjør jeg ikke dette, gjorde det litt i starten, men tanksa har blitt bedre. Nå har jeg salvation, tranquil air og utelater VE, får nesten ikke threat da ;|

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Dagens solskinnhistorie:

 

En venn av meg, Naguar (svenske) flytta nettopp over til en tysk RP-server hvor de i kveld (tror jeg) hadde tenkt å åpne Gates of Ahn'Qiraj ved å slå på gongongen. Han slo på den klokka 1-2 i dag, og fucka hele RP-serveren tvers over. Så evig genialt.

 

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...337&sid=1#5

http://translate.google.com/translate?u=ht...Flanguage_tools

http://translate.google.com/translate?u=ht...Flanguage_tools

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...