Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
235 mb? 2 timer left :p

 

"bare noe med bg"?

 

Jeg har ikke peiling hva det er :p

 

-edit-

 

Jeg hater svensker :( Sitter her å snakker med en svenske på MSN, som spiller WoW, og han bare "oooh 47% on patch" og jeg starta før han å jeg er på 7% :/

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Er på 32% (75.6 mb).

 

Eller kanskje Blizzard har gjort en feil og skrevet 2.3.0 istedenfor ette eller annet.

 

Blizzard ... gjøre en feil? ... Det kan jo aaaaaaaaaldri skje! :ph34r:

Lenke til kommentar
Fikk et pent offer av gamleguildet idag !

 

De transfera til spanske servere for rundt et år siden, og idag lurte de på om jeg ville transfere til dem å spille dps warr for dem..

 

De clearer BT hver uke så det blir raskt mye t6 ut av det men så er det det at det er en spansk server da :D

 

 

Jeg kjenner alle folka der godt, men men.. Hva ville dere gjort? :O

 

Når du kommer på så høyt nivå gjøres det meste innenfor guilden uansett, så jeg sier kjør på :)

 

Om noe er det bare en fin måte å lære seg et nytt språk på.

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tar det egentlig før man får svar/hjelp fra en GM? Skulle inn i stratholme og farme orbs, og hadde heroic vanskelighetsgrad på, det var tydeligvis jævla dumt for jeg falt igjennom hele verden, og befinner meg nå midt i verdensrommet ser det ut til. funker ikke med unstuck, alt+F4 eller HS. ikke akkurat morro å sveve rundt å ikke kommer seg noe sted

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det egentlig før man får svar/hjelp fra en GM? Skulle inn i stratholme og farme orbs, og hadde heroic vanskelighetsgrad på, det var tydeligvis jævla dumt for jeg falt igjennom hele verden, og befinner meg nå midt i verdensrommet ser det ut til. funker ikke med unstuck, alt+F4 eller HS. ikke akkurat morro å sveve rundt å ikke kommer seg noe sted

 

Bli summona eller få noen til å signe deg opp for BG's

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...