DJ_Dark Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 W00t!! 1000 sider!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Downloading "WoW-2.2.3-to-2.3.0-enGB-patch"... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ja samma her... hva er det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 kan vel ikke være 2.3.0 patch allerede? :s Er vel noe forandringer ved battlegrounds eller noe :/ Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 235 mb? 2 timer left "bare noe med bg"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) 235 mb? 2 timer left "bare noe med bg"? Jeg har ikke peiling hva det er -edit- Jeg hater svensker Sitter her å snakker med en svenske på MSN, som spiller WoW, og han bare "oooh 47% on patch" og jeg starta før han å jeg er på 7% :/ Endret 1. november 2007 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 det står jo ikke noe om dette inpå innloggingsiden, eller noe sted.... Men man kan jo spille samtidig.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hmmm. Sikkert for å fjerne halloween tingene. Men 235mb... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jaja der forsvant min bare...ble aldri ferdig Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) tror den var på rundt 63 av 235 mb Endret 1. november 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 jaoki Det må vel nesten være no sånn forhåndsnedlasting skulle man tro Men de pleier jo normalt sett å komme like før en patch slippes da.... Rart Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Ja det kan jo være en slags forberedelses patch selve patchen kommer nok ikke før om noen uker og da isåfall på en onsdag/maintenance..... Tror ikke man skal håpe for mye hehe. Endret 1. november 2007 av kakesjef Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Eller kanskje Blizzard har gjort en feil og skrevet 2.3.0 istedenfor ette eller annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Er på 32% (75.6 mb). Eller kanskje Blizzard har gjort en feil og skrevet 2.3.0 istedenfor ette eller annet. Blizzard ... gjøre en feil? ... Det kan jo aaaaaaaaaldri skje! Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Det er jo berre forhandsnedlasting av patch. Har vore sånn lenge når det har vert store patcher. Er for å "lette trykket" på blizzard sine servera når heile patch 2.3 faktisk kjem. Dersom du starter WoW med Launcher vil det stå nede til venstre. Endret 1. november 2007 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 den slipper jeg å laste ned ettersom jeg spille hos en venn. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Fikk et pent offer av gamleguildet idag ! De transfera til spanske servere for rundt et år siden, og idag lurte de på om jeg ville transfere til dem å spille dps warr for dem.. De clearer BT hver uke så det blir raskt mye t6 ut av det men så er det det at det er en spansk server da Jeg kjenner alle folka der godt, men men.. Hva ville dere gjort? :O Når du kommer på så høyt nivå gjøres det meste innenfor guilden uansett, så jeg sier kjør på Om noe er det bare en fin måte å lære seg et nytt språk på. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvor lang tid tar det egentlig før man får svar/hjelp fra en GM? Skulle inn i stratholme og farme orbs, og hadde heroic vanskelighetsgrad på, det var tydeligvis jævla dumt for jeg falt igjennom hele verden, og befinner meg nå midt i verdensrommet ser det ut til. funker ikke med unstuck, alt+F4 eller HS. ikke akkurat morro å sveve rundt å ikke kommer seg noe sted Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hvor lang tid tar det egentlig før man får svar/hjelp fra en GM? Skulle inn i stratholme og farme orbs, og hadde heroic vanskelighetsgrad på, det var tydeligvis jævla dumt for jeg falt igjennom hele verden, og befinner meg nå midt i verdensrommet ser det ut til. funker ikke med unstuck, alt+F4 eller HS. ikke akkurat morro å sveve rundt å ikke kommer seg noe sted Bli summona eller få noen til å signe deg opp for BG's Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå