Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er druid å levele da?

Jævlig morro, rett og slett.

Levla en feral druid for et par måneder sia (etter mangle-nerf på bjørn) og det var utrolig artig. Nå har jeg levla en prest og warlock til 70, kan hende det var melee-forandringa som gjorde susen.

Men poenget, jeg koste meg rett og slett som druid. Prowle inn til questbosser og pounce - mangle - shred (- shred) - rip og inn i bjørn for å avslutte. En real koseklasse rett og slett!

Lenke til kommentar
Hvordan er druid å levele da?

B*sj før 20! :thumbdown:

 

1days, 9timer til lvl20, slå den!

ok, glemte det. Måtte betale en i guildet 15 gull for at han skulle levle druiden min til level 10... Det er så sykt deprimerende at det er til å grine av. Men får rensa ut møkka (shitkids) da :) , så sånnsett er det en grei indikator på at druider er en mer unik klasse enn for eksempel hunter eller rogue.

Lenke til kommentar

Fikk et pent offer av gamleguildet idag !

 

De transfera til spanske servere for rundt et år siden, og idag lurte de på om jeg ville transfere til dem å spille dps warr for dem..

 

De clearer BT hver uke så det blir raskt mye t6 ut av det men så er det det at det er en spansk server da :D

 

 

Jeg kjenner alle folka der godt, men men.. Hva ville dere gjort? :O

Lenke til kommentar
Mage har crappy dps i forhold til hunter,sp og lock da :p

 

Edit: jeeeei, 1000 sider :D

 

Så feigt!

Jeg hadde sikta inn den posten der siden side 845, og så måtte jeg være ute når det skjedde :(

 

...

Har specca Ret på pala'n min nå. Ler meg ihjel av weaponskill som er stuck på 330 (3000+ slag siden siste skillup) og ler meg ihjel av mitt rævva gear :D

Lenke til kommentar
Fikk et pent offer av gamleguildet idag !

 

De transfera til spanske servere for rundt et år siden, og idag lurte de på om jeg ville transfere til dem å spille dps warr for dem..

 

De clearer BT hver uke så det blir raskt mye t6 ut av det men så er det det at det er en spansk server da :D

 

 

Jeg kjenner alle folka der godt, men men.. Hva ville dere gjort? :O

Jeg hadde uten tvil gjort det. Spiller da ingen rolle om det er en spansk server.

På slutten av min "karriere" i Dark Age of Camelot så spilte jeg på en tysk server pga råbra guildgruppe, og i DAoC var absolutt alt, inkludert UI'en og items på tysk men det gjorde ikke spilleopplevelsen noe dårligere så lenge man er i godt selskap.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...