Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva er egentlig morsomt å spille; en druid eller paladin? Vil ha noe jeg kan gjøre det bra i gruppe med, men også klare meg godt på egen hånd. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Paladin er ihvertfall utrolig kjedelig å levle Så jeg ville valgt druid Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvordan er druid å levele da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvordan er druid å levele da? Jævlig morro, rett og slett. Levla en feral druid for et par måneder sia (etter mangle-nerf på bjørn) og det var utrolig artig. Nå har jeg levla en prest og warlock til 70, kan hende det var melee-forandringa som gjorde susen. Men poenget, jeg koste meg rett og slett som druid. Prowle inn til questbosser og pounce - mangle - shred (- shred) - rip og inn i bjørn for å avslutte. En real koseklasse rett og slett! Lenke til kommentar
saimon Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Druid er kanskje lettere å lvle, men pala er tøffere når du først kommer deg opp, imo Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kjapt spørsmål fra en nybegynner: Hvordan sjekker jeg hvor mange dager/timer jeg har spilt? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kjapt spørsmål fra en nybegynner: Hvordan sjekker jeg hvor mange dager/timer jeg har spilt? /played Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kjapt spørsmål fra en nybegynner: Hvordan sjekker jeg hvor mange dager/timer jeg har spilt? Det vil du ikke Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 /played er den verste kommandoen i alle mmo's Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Hvordan er druid å levele da? B*sj før 20! 1days, 9timer til lvl20, slå den! Endret 1. november 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hallo gutta.. Jeg har et Problem -.- Sitter her og reinstaller Wow, jeg er ferdig og heile pakka. så kommer jeg til blizzard Downloader så Får jeg bare error med en gang jeg launcher den :S får ikke lasta patchan :S Noen som vet hva som kan være galt ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du kjører Vista, kanskje? Høyreklikk og velg kjør som administrator. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du kjører Vista, kanskje? Høyreklikk og velg kjør som administrator. Nope Kjører Windows Xp Pro Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Vel, hvilken error får du da? ENDRET: Og du har sjekket ut wow-europe i hjelpeseksjonen der? Endret 1. november 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvordan er druid å levele da? B*sj før 20! 1days, 9timer til lvl20, slå den! ok, glemte det. Måtte betale en i guildet 15 gull for at han skulle levle druiden min til level 10... Det er så sykt deprimerende at det er til å grine av. Men får rensa ut møkka (shitkids) da , så sånnsett er det en grei indikator på at druider er en mer unik klasse enn for eksempel hunter eller rogue. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilken BG weekend er den som kommer i morgen? Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Vel, hvilken error får du da? ENDRET: Og du har sjekket ut wow-europe i hjelpeseksjonen der? Ja har skjekket de sidene. Står dette : Blizzard Downloader har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne Lenke til kommentar
PcT Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk et pent offer av gamleguildet idag ! De transfera til spanske servere for rundt et år siden, og idag lurte de på om jeg ville transfere til dem å spille dps warr for dem.. De clearer BT hver uke så det blir raskt mye t6 ut av det men så er det det at det er en spansk server da Jeg kjenner alle folka der godt, men men.. Hva ville dere gjort? :O Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Mage har crappy dps i forhold til hunter,sp og lock da Edit: jeeeei, 1000 sider Så feigt! Jeg hadde sikta inn den posten der siden side 845, og så måtte jeg være ute når det skjedde ... Har specca Ret på pala'n min nå. Ler meg ihjel av weaponskill som er stuck på 330 (3000+ slag siden siste skillup) og ler meg ihjel av mitt rævva gear Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fikk et pent offer av gamleguildet idag ! De transfera til spanske servere for rundt et år siden, og idag lurte de på om jeg ville transfere til dem å spille dps warr for dem.. De clearer BT hver uke så det blir raskt mye t6 ut av det men så er det det at det er en spansk server da Jeg kjenner alle folka der godt, men men.. Hva ville dere gjort? :O Jeg hadde uten tvil gjort det. Spiller da ingen rolle om det er en spansk server. På slutten av min "karriere" i Dark Age of Camelot så spilte jeg på en tysk server pga råbra guildgruppe, og i DAoC var absolutt alt, inkludert UI'en og items på tysk men det gjorde ikke spilleopplevelsen noe dårligere så lenge man er i godt selskap. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå