Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tror du jeg lyver? Hvorfor skulle jeg snakket usant nå? Ville det hatt gitt meg noen fordeler å si dette?

 

En dansk(tror jeg) fyr klarte å nå lvl 60 på 27 timer /played. Så enkelt er det, er det ikke sant så er det ikke min skyld. Vet bare at jeg har sett screenshot med en fyr som hadde nått lvl 60 på 27 timer, og jeg las posten hans på et forum.

5368498[/snapback]

 

Da er han en SJUK dud i såfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du jeg lyver? Hvorfor skulle jeg snakket usant nå? Ville det hatt gitt meg noen fordeler å si dette?

 

En dansk(tror jeg) fyr klarte å nå lvl 60 på 27 timer /played. Så enkelt er det, er det ikke sant så er det ikke min skyld. Vet bare at jeg har sett screenshot med en fyr som hadde nått lvl 60 på 27 timer, og jeg las posten hans på et forum.

5368498[/snapback]

 

:!:

Lenke til kommentar

Nothgalic: Jeg har sett deg spamme utrolig mange kanaler i det siste, spesielt local defense i STV, og du gir Aloria et virkelig dårlig rykte. Ikke det at ryktet deres er noe særlig fra før av, altså.

 

Jan-Erik: Kjipt at du må gå tank fremover, da? :p

 

Og når kom de to nye PvP-serverne?

Lenke til kommentar
lvl 30 druid. Travelform er digg!

5370617[/snapback]

Åh, jeg husker gangen jeg fikk travelform. Det er en milepæl i en druids liv. Det er så digg det :D

5371124[/snapback]

Ohyes. Druid er en veldig morsom klasse å spille med, og travel form var en av hovedgrunnene til at jeg valgte å være druid med min første char. Jeg har nå en lvl 38 druid på Warsong, men der er det alt for mange russere. Folk prater russisk i general chat, og de pm'er meg på russisk hele tiden. I tillegg gikk jeg glipp av migration-sjansen som var i desember i fjor, så jeg bestemte meg for å lage en ny char på en server hvor det ble pratet engelsk. Kompisen min fortalte meg at han spilte på Burning Blade, så da begynte jeg der også. Har kommet til lvl 14 nå, og liker Paladin så langt, selvom jeg savner Mark of the Wild og Healing Touch noe sinnsykt :/

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Har endelig gått til innkjøp av WoW! :w00t:

 

Har holdt meg til GW lenge nå og tenkte det var på tide å prøve ut WoW.

Lurer litt på hvilken class som er best å velge for en nybegynner, hvilken server som er lurest å velge

og om det ellers er noe som jeg bør vite før jeg setter i gang.

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det gi Aloria et dårlig rykte? jeg snakker ikke for Aloria, jeg snakker for meg selv. Det er min mening, ikke Aloria sin.

 

Jeg synest synd på de som lar dette gå ut over Aloria på noen måte.

5372313[/snapback]

 

Vel, du er ikke den første fra Aloria som spammer og /yeller i Org. Personlig mener jeg at man er en representant for guildet, et ansikt utad, uansett hva man gjør. Spamming i Org., ninjaing av item, stikke halvveis gjennom en instance.. skjer det nok ganger med medlemmer fra samme guild, blir det et guild jeg vegrer meg for å jobbe sammen med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...