Bytex Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hmm..en i general i Dalaran sa nettopp at Cataclysm har blitt utsatt 10 timer i USA pga tekniske problemer. Finner ingen måte å verifye det på, us-wow siden er helt kræsjet og loader aldri. Google finner bare 2009-poster og sånt tull. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Tror nok det er troll, ja. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå hold kjeft og hold deg til tråden plz. Til noe helt annet. Har jeg forstått det slik at alle som samler opp WOTLK-dailys skal prøve seg på realm first eller? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hahah, noen lagde en alt som het Maztha. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hvem var det som sa heirloom items ikke funker, finner ikke linken lenger Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Nå hold kjeft og hold deg til tråden plz. Til noe helt annet. Har jeg forstått det slik at alle som samler opp WOTLK-dailys skal prøve seg på realm first eller? Ikke jeg! Virker forsåvidt som hele servern står klar for å levere inn quests.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Må man restarte klienten ved release, eller vil portals og alt komme automatisk? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Alt kommer automatisk ifølge blizz Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Linket en blå post om det tidligere. Du må logge ut til loginscreen ( der dragen er ) og logge inn igjen før du kan begynne å levle. Var ikke så vanskelig å finne den heller. Bare bottet rundt på google til jeg fant linken, lollloloo Endret 6. desember 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Plutselig begynte alle rundt stakkars Maztha å tute toget Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Noen aning om vi må relogge kl24? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Ja vi må det. Du må logge helt ut av kontoen og inn igjen. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Vi som havnet i queue, bør jeg kanskje hoppe ut nu da, og satse på at jeg havner inngame sånn ca 00.02? Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Flott at jeg blir stukk i Felwood..... Wowen min fryser seg og jeg er stuck (( Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Løpet er i gang. REALM FIRST FOLKENS DET ER DERES EPENIS DET ER SNAKK OM HER Kjør levling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hehe.. Sjokk at det er vanskelig å logge seg inn nå Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Stuck on login! Tror det bør være achievement å logge inn først ved expansion release. Den hadde vært gjev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå