Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaktene på båten gidder ikke slåss med meg, så jeg kan sitte stille og zoome på nelf-puppene deres mens jeg venter :)

 

Er mere skeptisk når jeg nå kommer i land i Teldrassil hvis noen playere ser en pvp enablet lvl 80 mage tassende rundt..

 

Edit: nå fant jeg ut at Darnassus er langt oppe i lufta..ouch.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Dette er ikke noe jeg finner på. Tror du det er tilfeldig når ting som

"The battle for Arathi Basin begins in 30 seconds!"

"Xxlègòlàsxx claims the Stables!"

"Xxlègòlàsxx claims the Gold Mine!"

"Let the battle for Arathi Basin begin!"

 

forekommer?

 

Er ikke den en eldgammel exploit som ble fikset for årevis siden, det var enten alliance eller horde som klarte å hoppe over porten. Eller har du sett det nå nylig?

Lenke til kommentar

En stund siden jeg har sett noe slik, var små interessant å se noen tall.

 

* The World of Warcraft Team has 30 departments.

* 32 Programmers.

* The World of Warcraft Code has over 5,5 million lines.

* 51 artists are working on WoW

* The artists created 1,5 Million elements.

* 123 people working in the movie department.

* The sound department produced over 27!! hours of music for WoW

* 245 people are working in Q&A finding bugs etc

* 179.184 Bugs where fixed in WoW

* 340 people are working on the billing department

* 2056 gamemasters and 66 communitymanagers.

* the Web-Team has to deal with 900.000 webfiles.

* 2 lore people

* 4600 people are working on WoW in all departments, 221 people needed

* 360.000 textlines of World of Warcraft contain 2 million words and are translated in 10 languages.

* The World of Warcraft uses over 13.250 Bladeservers with 75.000 CPUs and 112,5 TB RAM and is maintained by 63 people.

* Blizzard uses 20.000 PCs and produced over 1,3 Petabyte of data.

* World of Warcraft Classic has 2600 Quests, The Burning Crusade 2700 Quests and Wrath of the Lich King 2350.

Lenke til kommentar

Vaktene på båten gidder ikke slåss med meg, så jeg kan sitte stille og zoome på nelf-puppene deres mens jeg venter :)

 

Er mere skeptisk når jeg nå kommer i land i Teldrassil hvis noen playere ser en pvp enablet lvl 80 mage tassende rundt..

 

Edit: nå fant jeg ut at Darnassus er langt oppe i lufta..ouch.

 

Det er en portal inn til Darnassus fra der du hopper av båten. Løp opp stien til et telt med rød (noe portalaktig) bakgrunn inni seg, så portes du inn til selve byen. Det er ingen loadtid eller noe der. Start en NE alt for å se hvor og hvordan om du ikke vil prøve lykken på nytt med hordekarakteren din.

Lenke til kommentar

Enig der, men tror nok vi ville blitt skuffet på en måte..det er nok ikke mer spennende enn at de laster opp patchen i filer, kompilerer dem og oppdaterer mekanikken som laster inn spillet :) Vil jeg tro, men kan seff være mer avansert enn som så også.

 

Edit: hadde vært gøy å se fysisk hvordan en zone server er plassert kontra en BG server f.eks., og hvordan de får disse til å samarbeide, men det er nok strengt hemmelig informasjon. En hacker med denne type opplysninger kunne sikkert hatt det gøy :p

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Til de som har cataclysm beta:

 

Hva synes dere om den nye tankemåten?

 

Personlig synes jeg det er helt greit at de har nerfet aoe-tankingen, men det at det nesten er flett umulig å holde aggro på singletargets selv om du makser fullt ut TPS'en din, lå på drøye 7-8k TPS mens en insano lock lå på 10-12k tps. på wotlk kunne jeg ligge fint på 10-12k tps selv.

 

De burde gjøre noe med TPS'en til dpsene og evnt. gi de noen flere aggrodump abilities.

 

Har både dpset og tanket. Hadde 30k threath etter en fireball+pyro og overtok nesten tanken med en gang, ventet 5 sek for at han skulle få overtaket igjen,mens living bomb ticket. Boom en ny fireball+pyro 80k threath wtf?!? Riktig nok begge crittet for en god sum.

 

Synes at de bør balansere single target threathen, men lå AoE treathen være i fred slik den er i betaen nå

Lenke til kommentar

Til de som har cataclysm beta:

 

Hva synes dere om den nye tankemåten?

 

Personlig synes jeg det er helt greit at de har nerfet aoe-tankingen, men det at det nesten er flett umulig å holde aggro på singletargets selv om du makser fullt ut TPS'en din, lå på drøye 7-8k TPS mens en insano lock lå på 10-12k tps. på wotlk kunne jeg ligge fint på 10-12k tps selv.

 

De burde gjøre noe med TPS'en til dpsene og evnt. gi de noen flere aggrodump abilities.

 

Har både dpset og tanket. Hadde 30k threath etter en fireball+pyro og overtok nesten tanken med en gang, ventet 5 sek for at han skulle få overtaket igjen,mens living bomb ticket. Boom en ny fireball+pyro 80k threath wtf?!? Riktig nok begge crittet for en god sum.

 

Synes at de bør balansere single target threathen, men lå AoE treathen være i fred slik den er i betaen nå

 

Tror de har buffet tanking threat fra 120% til 200%. Usikker på om dette er implementert på betaen, derimot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...