sinnaelgen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) delphi 7 pe:accesses violation at adress 0082A534in module 'vcl70.bpl'.write of adress hvorfor får jeg denne feilen når jeg skal hente inn et annet prosjekt - accesses violation at adress 0082A534in module 'vcl70.bpl'.write of adress 00000018 adresene/talene er ikke de samme hver gang hvis jeg henter in en pkkke componenter så får jeg en lignende feilmeldig og det kommer opp menge skjermer /foldere - unit1 ,unit2 , unit5 o.sv. som jeg har brukt for lenge siden r. forsøker jeg engang til så kommerdet som skal komme på skjermen uten feil melding hvis jeg lukker programmet helt og statater det så kan jeg hente inn et annet posjekt en gang men forsøker jeg en gang til så kommer feilen jeg har 512 mb minne i maskina å kjører windows xp pro med sp2 jeg måtte fjerne og instalere programmet på nytt fordi det netet å compilere. kan det vere at når minet bygynner å bli fylt opp at dette skjer ? hvordan hindre det ? Endret 3. august 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå