edge Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som skal på Madrugada konsert på rådhusplassen, i morgen da? 6269118[/snapback] Skal på madrugada på tahiti her i kristiansund jeg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vurderer å bare gå ned å høre.. Lyden høres vel litt lenger enn kun rådhusplassen tenker jeg Lenke til kommentar
ttd Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Skaffet meg billetter til Molde Brazzband og Ole Edvard Antonsen i domkirka på søndag isteden. Det bør bli bra. Domkirka har en helt fantastisk akustikk, men vonde benker... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skaffet meg billetter til Molde Brazzband og Ole Edvard Antonsen i domkirka på søndag isteden. Det bør bli bra. Domkirka har en helt fantastisk akustikk, men vonde benker... 6269240[/snapback] Hvordan var konserten? Jeg har faktisk aldri vært i domkirka..hehe Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Jeg ser Göncz hver dag, nesten Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Såpass? Hvem er du da? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Såpass? Hvem er du da? 6288653[/snapback] I'm a secret agent Hoho ;P Nei, du veit hvem jeg er:) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Fant ut av det nå ja Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Hvordan var konserten? Jeg har faktisk aldri vært i domkirka..hehe 6287677[/snapback] Konserten var halveis fantastisk og halveis middelmådig. Alle numrene hvor Antonsen deltok var nyydelige. Jeg har aldri i mitt liv hørt så vakkert trompet/kornettspill. Molde Brazzband og Antonsen greide samspillet bra, og domkirka ble fyllt av vakre toner. Så begynte de å blande inn orgelet, noe som floppet fullstendig. Lyden fra orgelet var konstant i utakt på grunn av forsinkelsen, og alt låt helt uharmonisk. Det ble heller ikke bedre når koret kom inn, spesielt numrene deres alene var kjedelige. Antiklimakset kom under nummeret hvor koret, orgelet og 4-5 deltagere av brazzbandet prøvde å spille samme låt. Det greide de ikke. De siste låtene, da bare med brazzbandet, Antonsen og til dels koret som "bakgrunnsklang" var meget gode. Gåsehud og tårer i øynene. Hadde enormt med respekt for Antonsen fra før, og han imponerte bare enda mer live. Musikere som ham finnes det ikke for mange av. Til tross for de kjedelige numrene innimellom, en god konsertopplevelse. Terningkast 5. Og terningkast 1- til de forferdelige kirkebenkene som er like behagelige som sadistiske torturinstrumenter fra den spanske inkvisisjonen. Av andre ting så har det vært en helg med nyydelig vær. Armene mine er så røde at de lyser. Blir morsomt å legge seg. Endret 11. juni 2006 av Nemo} Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kommer på at jeg vet hvem du er Nemo Du var lærling på fylkeshuset, ikke sant? Jeg er han fyren som var utplassert der en uke elns for 2 år siden +Jeg så deg på Zargate ikke nå sist gang, men gangen før der når du fikk kjeft av en Admin fordi du sov mens du hadde vakt elns Lenke til kommentar
ttd Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Ah, ja. Lenge siden det nå. Var på utplassering der selv da. Gjør meg ferdig med fagbrevet nå straks. Tullelinje. Godt mulig at jeg fikk kjeft ja. Går inn det ene øret og ut det andre. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Åhh.. for et herlig vær det er for tiden! Endelig sommer! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hvis noen kjenner til folk som leier ut hybel eller leilighet i Molde, så skrik gjerne ut! Endret 8. august 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Trodde tråden kom oppver da jeg redigerte innlegget. Det gjorde det ikke, så nå har jeg skrevet tre innlegg på rad. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Mirann: tror jeg vet omnoen som leier ut hybel i langmyrveien, skal spør i morgen:) Supert vær ja, har vært ute med båt å kjørt tube hver dag den siste uken! Ble taua av snuten i går ang. kjøring for nerme hurtigruta :!: Endret 10. august 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Mirann: tror jeg vet omnoen som leier ut hybel i langmyrveien, skal spør i morgen:) Supert vær ja, har vært ute med båt å kjørt tube hver dag den siste uken! Ble taua av snuten i går ang. kjøring for nerme hurtigruta :!: 6645582[/snapback] Tusen takk!! Kan du spørre hvor stor den er og sånn? Var på mange visninger i går, men var ingenting for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 De hadde vist ikke ledige for øyeblikket menmen, keep loking, det er en del hybler i molde. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Har gjort Moldenser av meg :!: Får håpe det ikke blir til en vane. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) De hadde vist ikke ledige for øyeblikket menmen, keep loking, det er en del hybler i molde. 6649463[/snapback] Ja, det er mange hybler. Men jeg kan rett og slett ikke bo på så lite areal. Har bodd for meg selv siden jeg var 18, og har veldig mange tinger. Hadde vel fått klaus av mindre Men var en som ringte idag som hadde en hybelleilighet. Det kan være mer rett størrelse for meg.. Eller, rett pris blir det vel. Men takk for at du spurte! HMaster: Nå er det gjort! Du kommer til å bli her for alltid! Endret 10. august 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå