Gå til innhold

Moldensere på forumet?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Utenom det så blir det vel pilsing/grilling/bading på retiro. Det er diggzz!

Jeg skal også på RaumaRock, men det er jo ikke i Molde da.. Åndalsnes ;)

6188991[/snapback]

Digzz? Noe sier jeg at vi to ikke er helt på samme alder ;)

Men grilling er kos :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Jeje, kjekt at dere blåste liv i tråden igjen! Går som sagt GK elektro på romsdal nå.

Begynner egentlig å bli temmelig lei av molde. Det er liksom så lite å gjør her, eneste jeg kommer på i farta er liksom bowling og Kino...

menmen, Molde har sine gode sider også...

Og btw; Mogstad er RaaaaW :D

Lenke til kommentar
Begynner egentlig å bli temmelig lei av molde. Det er liksom så lite å gjør her, eneste jeg kommer på i farta er liksom bowling og Kino...

6189041[/snapback]

Jeg synes Molde er klar for et nytt utested. Et HELT nytt, ikke bare et som skifter navn.

Men sånn ellers, det blir hva en gjør det til selv. Går jo an å finne på tinger uten at det blir arrangert noe og. :D

Lenke til kommentar
Jeje, kjekt at dere blåste liv i tråden igjen! Går som sagt GK elektro på romsdal nå.

Og btw; Mogstad er RaaaaW :D

6189041[/snapback]

Kan du fortelle meg hva det er de har i andre byer som er så mye mer spennende enn bowling og Kino please? ;)

Lenke til kommentar
hehe, godt spørsmål egentlig, men jeg synes det er veldig kjedelig her...

6191034[/snapback]

Og jeg kan fortelle deg at det ikke er noe bedre i større byer. Det er hva du gjør det til selv. Om man har badeland, bowling og kino, so what.. dette er ting man ikke bruker så veldig ofte uansett

Lenke til kommentar

Ai ai ai. Nok en kveld hvor jeg har vært innom Tangenten, danset på Dockside, irritert meg over få folk, gått fram og tilbake i sentrum, vært flere ganger innom Tangenten, danset mer på Dockside, skaffet skyss hjem. Jeg vil bli 20 så jeg kommer inn på Blå :(

Lenke til kommentar
Gammel er du da Mirann? jeg R 17 årz.. Er bare herming etter haxx0r folk da vettu ;)

I dag bli det iallefall soft-is på kviltorp :D hoho..

6193831[/snapback]

Jeg er 24 :)

Softis på Nakken Kiosken er :thumbup:

Ai ai ai. Nok en kveld hvor jeg har vært innom Tangenten, danset på Dockside, irritert meg over få folk, gått fram og tilbake i sentrum, vært flere ganger innom Tangenten, danset mer på Dockside, skaffet skyss hjem. Jeg vil bli 20 så jeg kommer inn på Blå :(

6192954[/snapback]

Synes det var ganske mye folk ute i helga, jeg. Mulig jeg bare var så full at jeg så dobbelt :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
SintBrus: signaturen din stemmer ikke  :wee:

Et par positive ting ved Molde jeg kan trekke fram:

Retiro. Perfekt sted ikke altfor langt fra sentrum. Her kan man grille, sparke fotball, kaste freesbie, bade, glane på beibs, gå tur, lese bok og høre på musikk. Behagelig skjermet fra veien, og stor nok plass til at man slipper å sitte oppå hverandre.

Området rundt stadion/seilet. Her er det faktisk ganske pent. Kjekt å gå langs sjøen.

Kringstadbukta. Nok en bade/grille/chilleplass.

Rød/Blå. Hyggelig kafé med mye god mat og drikke, ganske midt i sentrum. Litt dyrt. Om kvelden tar Blå over, og det blir et utested med 20-årsgrense (:().

Varden. Hit drar man med seg kjente og familie på besøk så de kan bli imponert over utsikten.

6182294[/snapback]

Hey, du glemte å nevne Nordbyen, :hmm: eller kanskje ikke, må være den dølleste bydelen og i like vel bor jeg( i ) oppi der.

ahaha Nemo}.. Mogstad er klassestyreren min på Romsdal VGS nå ;P

Tror ikke han har motatt så mange klager fra en klasse som oss :p

Han er ikke helt smell, skulle ha knekkt den tynne mannen i to ;)

Om det er noe som skjer i sommer, så er det vel jazzfestivalen. Håper det blir noe bra på Romsdals Museet i år :)

PS. Jeg bor på hybel i Molde !

6188654[/snapback]

Mogstad er ikke helt knall nei, men utrolig morsom på sin egne måte.

Lenke til kommentar

Ja, dansegulvet er vel under trappen. Brukte ikke henge der før, så vet lite om hvordan det var der.

Nordbyen er Molde svar(les: forsøk) på Beverly Hills

Mogstad er en MORSOM rass :)

Og Mirann, du var nok full, det var lite folk forrige helg :p

Lenke til kommentar
Ja, dansegulvet er vel under trappen. Brukte ikke henge der før, så vet lite om hvordan det var der.

6212498[/snapback]

He he.. under trappa? Høres noe spes. ut ;)

Jeg tror det var mange på Blå.. :ermm:

:p

Lenke til kommentar

6212498[/snapback]

He he.. under trappa? Høres noe spes. ut ;)

Jeg tror det var mange på Blå.. :ermm:

:p

6212556[/snapback]

Jeg var der for litt over 2 år siden... "dansegulvet" som de kaller det befant seg vel mellom baren og sitteplassene og var så lite og trangt at ingen andre enn moldensere ville kalt det dansegulv :!:

Lenke til kommentar

Vi er ikke så mange i Molde vet du. Greier oss med lite dansegulv. Og jeg kommer ikke inn på Blå siden jeg verken har helskjegg eller leg med 1986 > på. Gidder ikke prøve flere ganger, selv om vaktene bruker å være hyggelige :p

Lenke til kommentar
Vi er ikke så mange i Molde vet du. Greier oss med lite dansegulv. Og jeg kommer ikke inn på Blå siden jeg verken har helskjegg eller leg med 1986 > på. Gidder ikke prøve flere ganger, selv om vaktene bruker å være hyggelige :p

6213439[/snapback]

Vi er enda færre i Kr.sund, men dansegulv har vi da:)

Dansegulvet på nevnte plass var så lite og trangt at det ikke var gøy engang, og om man fant en plass å vrikke på kunne en banne på at det enten kom noen som hadde vært i baren og sølte øl på deg, eller ett idiotisk fullt par slo til med Swing midt inni folkemengden.

Jeg synes faktisk å huske at jeg ble så irritert til slutt at jeg albua en god del folk :blush:

Lenke til kommentar
Jeg var der for litt over 2 år siden... "dansegulvet" som de kaller det befant seg vel mellom baren og sitteplassene og var så lite og trangt at ingen andre enn moldensere ville kalt det dansegulv  :!:

6213124[/snapback]

Jeg har ikke vært der siden de forandret ting.

Har faktisk blitt dansegulv på Blå nå. Kanskje fordi Sting fortstatt er stengt? :hmm:

Uansett, du går ikke på Dockside når du først besøker Molde ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...