Gå til innhold

Moldensere på forumet?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linn Christin: Kommer du til Molde i påska da? :)

5905907[/snapback]

Vanligvis tar jeg meg en tur til Molde når jeg er i distriktet, men nå er jo ikke butikkene åpne i påska :(

Hadde gjort seg med en jentefest-tur til Molde med overnatting på seilet, men det blir nok bare med tankene :innocent:

5906125[/snapback]

Kom hit og fest da!! Hadde vært moro :fun:

Butikkene er forresten åpne litt på lørdagen ;)

Lenke til kommentar
Linn Christin: Kommer du til Molde i påska da? :)

5905907[/snapback]

Vanligvis tar jeg meg en tur til Molde når jeg er i distriktet, men nå er jo ikke butikkene åpne i påska :(

Hadde gjort seg med en jentefest-tur til Molde med overnatting på seilet, men det blir nok bare med tankene :innocent:

5906125[/snapback]

Kom hit og fest da!! Hadde vært moro :fun:

Butikkene er forresten åpne litt på lørdagen ;)

5906150[/snapback]

Woho.. kjøpesenter til klokken 18 om jeg ikke har misforstått! :)

Det blir nok flere turer til Molde når jeg flytter tilbake til Kr.sund for godt. Når jeg først er hjemme på besøk er det så deilig å være hjemme at jeg nøler med å dra på byen med venner :blush:

Lenke til kommentar
Woho.. kjøpesenter til klokken 18 om jeg ikke har misforstått! :)

Det blir nok flere turer til Molde når jeg flytter tilbake til Kr.sund for godt. Når jeg først er hjemme på besøk er det så deilig å være hjemme at jeg nøler med å dra på byen med venner  :blush:

5906166[/snapback]

Jeg skjønner deg godt. Jeg var akkurat likedan, jeg og..

Men nå er det ikke så lenge til du kommer tilbake.. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Så det var noen som nevnte gatekjøkkenet på torget(husker ikke hva det heter i farta). Good mat der!!

Også kjenner jeg han/dem som driver det;)

Jeg elsker fordeler  :love:

6181033[/snapback]

Jeg nevnte det! Handler alltid der når jeg er i Molde, kebaben deres slår hvilken som helst kebab i hvilken som helst by :)

Lenke til kommentar

Jeg er dessverre fra Molde. Lærling på IT-avdelinga @ Fylkeshuset. Kebaben på torget er ikke SUPERgod, koster en god del (70kr), og brusen må kjøpes fra vår lokale nazi-brustapper, Oscar Sylte. Og ananasbrusen er IKKE god (i forhold til cola). For de som har gått GK Elektro på RVGS, Mogsta er en hestepikk.

Molde ligger nok sammen med Ålesund i toppsjiktet av byer i Norge hvor Janteloven betyr mest.

Lenke til kommentar
Jeg er dessverre fra Molde. Lærling på IT-avdelinga @ Fylkeshuset. Kebaben på torget er ikke SUPERgod, koster en god del (70kr), og brusen må kjøpes fra vår lokale nazi-brustapper, Oscar Sylte. Og ananasbrusen er IKKE god (i forhold til cola). For de som har gått GK Elektro på RVGS, Mogsta er en hestepikk.

Molde ligger nok sammen med Ålesund i toppsjiktet av byer i Norge hvor Janteloven betyr mest.

6181355[/snapback]

For noen som har bodd langt borte over lengre tid er ananasbrusen noe av det beste du kan få i deg. Og prisen gjør ingenting så lenge maten er god :)

Lenke til kommentar

SintBrus: signaturen din stemmer ikke :wee:

Et par positive ting ved Molde jeg kan trekke fram:

Retiro. Perfekt sted ikke altfor langt fra sentrum. Her kan man grille, sparke fotball, kaste freesbie, bade, glane på beibs, gå tur, lese bok og høre på musikk. Behagelig skjermet fra veien, og stor nok plass til at man slipper å sitte oppå hverandre.

Området rundt stadion/seilet. Her er det faktisk ganske pent. Kjekt å gå langs sjøen.

Kringstadbukta. Nok en bade/grille/chilleplass.

Rød/Blå. Hyggelig kafé med mye god mat og drikke, ganske midt i sentrum. Litt dyrt. Om kvelden tar Blå over, og det blir et utested med 20-årsgrense (:().

Varden. Hit drar man med seg kjente og familie på besøk så de kan bli imponert over utsikten.

Lenke til kommentar
SintBrus: signaturen din stemmer ikke  :wee:

Et par positive ting ved Molde jeg kan trekke fram:

Retiro. Perfekt sted ikke altfor langt fra sentrum. Her kan man grille, sparke fotball, kaste freesbie, bade, glane på beibs, gå tur, lese bok og høre på musikk. Behagelig skjermet fra veien, og stor nok plass til at man slipper å sitte oppå hverandre.

Området rundt stadion/seilet. Her er det faktisk ganske pent. Kjekt å gå langs sjøen.

--->Kringstadbukta. Nok en bade/grille/chilleplass.<---

Rød/Blå. Hyggelig kafé med mye god mat og drikke, ganske midt i sentrum. Litt dyrt. Om kvelden tar Blå over, og det blir et utested med 20-årsgrense (:().

Varden. Hit drar man med seg kjente og familie på besøk så de kan bli imponert over utsikten.

6182294[/snapback]

Kryr bare av 14-åringer som tar sin første øl der, og blir overstadig med en gang.

Greit, jeg er bare 15 selv, men jeg henger ikke der, for å si det sånn :)

Endret av KristianG
Lenke til kommentar

6181355[/snapback]

Molde blir myye bedre når man har bodd vekke noen år! :thumbup:

Lenke til kommentar

ahaha Nemo}.. Mogstad er klassestyreren min på Romsdal VGS nå ;P

Tror ikke han har motatt så mange klager fra en klasse som oss :p

Han er ikke helt smell, skulle ha knekkt den tynne mannen i to ;)

Om det er noe som skjer i sommer, så er det vel jazzfestivalen. Håper det blir noe bra på Romsdals Museet i år :)

PS. Jeg bor på hybel i Molde !

Endret av Blax
Lenke til kommentar
Velkjent faktum: Alle moldensere er mutte, sure og innesluttede.

6188201[/snapback]

:!:

Godt jeg er litt fra bygda ;)

Om det er noe som skjer i sommer, så er det vel jazzfestivalen. Håper det blir noe bra på Romsdals Museet i år :)

6188654[/snapback]

Men utenom jazzen? Jeg er lei av jazzen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...