Gå til innhold

Moldensere på forumet?

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg bor rett ved djupdalen... bor ved dh jeg om du vet hvor det er... er på bjørset.

5723620[/snapback]

jepp...hehe...veit hvor det er ja!! :w00t: er ganske kjent i molde sjø selv om jeg er trønder:P (nei, er ikke fotballentusiast som kommer å ødelegger byen deres:P)

Lenke til kommentar
Så du bor i molde nå mirann?

5722592[/snapback]

Ja.. Det gjør, jeg :)

Flyttet tilbake fra? :dontgetit:

5722662[/snapback]

Jeg mente selvfølgelig til Molde fra Stavanger. Jeg var trøtt da jeg skrev! :p

Var dødsimponert da jeg var ute i Molde. Vi dro på Dickens og etterpå var det bare ett par meter å gå til Kebab  :D

Men veldig lang å kjedelig vei å gå til Seilet Hotell :thumbdown:

Taxi, hva er det  :whistle:

5723666[/snapback]

Si fra neste gang du er her da! Så kan vi rule dansegulvet :D

Er ikke Dickens i Molde, du tenkte kanskje på Dockside? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Det skal du få slippe :) bare si hvor i byen du bor da vettu ;) Kvam? Bjørset? Kviltorp?

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Jeg bor også på bjørset! Litt av et sammentreff :p om du vet hvor DH er, så bor jeg rett vedsiden av der... Du da?

Lenke til kommentar
Jeg bor også på bjørset! Litt av et sammentreff :p om du vet hvor DH er, så bor jeg rett vedsiden av der... Du da?

5727747[/snapback]

Ja, jeg har vært student på dh. Er godt kjent her. Bor du ved den veien som går bort til skolen? Jeg bor ikke så langt derifra :)

Edit: Den øvre veien...

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Du vet hestebeitet som er bortenfor DH? jeg bor i et stort grått hus ved siden av hestebeitet. Bor du i studentblokka du kanskje? ved bunnpris?

Lenke til kommentar
Du vet hestebeitet som er bortenfor DH? jeg bor i et stort grått hus ved siden av hestebeitet. Bor du i studentblokka du kanskje? ved bunnpris?

5727822[/snapback]

Ja, jeg tror jeg vet hva du mener.

Jeg bor mer mot sentrum :)

5727827[/snapback]

Åh åh. du vet det røde huset ved siden av den andre rundkjøringen!

he he he :!:

Lenke til kommentar
Åh åh. du vet det røde huset ved siden av den andre rundkjøringen!

he he he  :!:

5727885[/snapback]

Tullejenta! -Det er jo det hvite huset ved rundkjøringa! :D

5727890[/snapback]

Ja selvfølgelig, da vet jeg også hvor du bor :innocent:

Nå er du ikke trygg :!: *leite desperat etter ei random rundkjøring i Molde

Lenke til kommentar
Ja selvfølgelig, da vet jeg også hvor du bor  :innocent:

Nå er du ikke trygg  :!:  *leite desperat etter ei random rundkjøring i Molde

5727932[/snapback]

Det er bare ei rundkjøring i Molde :ohmy:

Men du er hjertelig velkommen på besøk :yes:

Edit: Det er forresten bare å gå rett inn. Vi låser jo ikke dørene her i lille, fredelig Molde ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Ja selvfølgelig, da vet jeg også hvor du bor  :innocent:

Nå er du ikke trygg  :!:  *leite desperat etter ei random rundkjøring i Molde

5727932[/snapback]

Det er bare ei rundkjøring i Molde :ohmy:

Men du er hjertelig velkommen på besøk :yes:

Edit: Det er forresten bare å gå rett inn. Vi låser jo ikke dørene her i lille, fredelig Molde ;)

5727954[/snapback]

Den fine nye overdimensjonerte rundkjøringen :thumbup: Men det er en til, helt nede i den gata alla bodene står under Molde-Jazzen. Der snudde vi da vi var på heisa-tur.

Råstort for Kristiansundere å reise til Molde på helgetur. Shopping og Champagne :D Og masse masse kjekke gutter som vi aldri har sett før. Hjemme i Kr.sund er det jo bare ett utested som gjelder, og dårlig med gutter man ikke er oppvokst sammen med, eller gått i klasse med en eller annen gang :whistle:

Lenke til kommentar
Den fine nye overdimensjonerte rundkjøringen  :thumbup:  Men det er en til, helt nede i den gata alla bodene står under Molde-Jazzen. Der snudde vi da vi var på heisa-tur.

He he..okei, vi har to nå!

Den nye er jo nesten like stor som den nye ved Stavanger Stadion. Den er stor den! :!:

Råstort for Kristiansundere å reise til Molde på helgetur. Shopping og Champagne  :D  Og masse masse kjekke gutter som vi aldri har sett før. Hjemme i Kr.sund er det jo bare ett utested som gjelder, og dårlig med gutter man ikke er oppvokst sammen med, eller gått i klasse med en eller annen gang  :whistle:

5727990[/snapback]

He he.. Jeg har ikke sett så mange kjekke gutter her, jeg! ;)

Jeg har vært ute noen ganger i Kr. Sund. Den ene gangen var vi på en plass der øla kostet 2 kr! :w00t:

Også har jeg vært på Maxime, vi var der i russetida. Tror det het Maxime iallefall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...