Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 seilet er et fint hotell da er vel verdt turen eller hur? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 jeg bor rett ved djupdalen... bor ved dh jeg om du vet hvor det er... er på bjørset. 5723620[/snapback] jepp...hehe...veit hvor det er ja!! er ganske kjent i molde sjø selv om jeg er trønder:P (nei, er ikke fotballentusiast som kommer å ødelegger byen deres:P) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Så du bor i molde nå mirann? 5722592[/snapback] Ja.. Det gjør, jeg Flyttet tilbake fra? 5722662[/snapback] Jeg mente selvfølgelig til Molde fra Stavanger. Jeg var trøtt da jeg skrev! Var dødsimponert da jeg var ute i Molde. Vi dro på Dickens og etterpå var det bare ett par meter å gå til Kebab Men veldig lang å kjedelig vei å gå til Seilet Hotell Taxi, hva er det 5723666[/snapback] Si fra neste gang du er her da! Så kan vi rule dansegulvet Er ikke Dickens i Molde, du tenkte kanskje på Dockside? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvor bor du hen da mirann? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Hvor bor du hen da mirann? 5725209[/snapback] Tror ikke jeg skal legge ut gateadresse her Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det skal du få slippe bare si hvor i byen du bor da vettu Kvam? Bjørset? Kviltorp? Endret 9. mars 2006 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 I e fra Molde jeg! 5727105[/snapback] "I e fra Molde i" skal det vel være Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Det skal du få slippe bare si hvor i byen du bor da vettu Kvam? Bjørset? Kviltorp? 5726432[/snapback] Det blir vel helst Bjørset, ja Hva med deg? Endret 9. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 I e fra Molde jeg! 5727105[/snapback] "I e fra Molde i" skal det vel være 5727192[/snapback] Nei no må du slutte å tulle Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg bor også på bjørset! Litt av et sammentreff om du vet hvor DH er, så bor jeg rett vedsiden av der... Du da? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Jeg bor også på bjørset! Litt av et sammentreff om du vet hvor DH er, så bor jeg rett vedsiden av der... Du da? 5727747[/snapback] Ja, jeg har vært student på dh. Er godt kjent her. Bor du ved den veien som går bort til skolen? Jeg bor ikke så langt derifra Edit: Den øvre veien... Endret 9. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du vet hestebeitet som er bortenfor DH? jeg bor i et stort grått hus ved siden av hestebeitet. Bor du i studentblokka du kanskje? ved bunnpris? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du vet hestebeitet som er bortenfor DH? jeg bor i et stort grått hus ved siden av hestebeitet. Bor du i studentblokka du kanskje? ved bunnpris? 5727822[/snapback] Ja, jeg tror jeg vet hva du mener. Jeg bor mer mot sentrum Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Du vet hestebeitet som er bortenfor DH? jeg bor i et stort grått hus ved siden av hestebeitet. Bor du i studentblokka du kanskje? ved bunnpris? 5727822[/snapback] Ja, jeg tror jeg vet hva du mener. Jeg bor mer mot sentrum 5727827[/snapback] Åh åh. du vet det røde huset ved siden av den andre rundkjøringen! he he he :!: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Åh åh. du vet det røde huset ved siden av den andre rundkjøringen! he he he :!: 5727885[/snapback] Tullejenta! -Det er jo det hvite huset ved rundkjøringa! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Åh åh. du vet det røde huset ved siden av den andre rundkjøringen! he he he :!: 5727885[/snapback] Tullejenta! -Det er jo det hvite huset ved rundkjøringa! 5727890[/snapback] Ja selvfølgelig, da vet jeg også hvor du bor Nå er du ikke trygg :!: *leite desperat etter ei random rundkjøring i Molde Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ja selvfølgelig, da vet jeg også hvor du bor Nå er du ikke trygg :!: *leite desperat etter ei random rundkjøring i Molde 5727932[/snapback] Det er bare ei rundkjøring i Molde Men du er hjertelig velkommen på besøk Edit: Det er forresten bare å gå rett inn. Vi låser jo ikke dørene her i lille, fredelig Molde Endret 9. mars 2006 av Mirann Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja selvfølgelig, da vet jeg også hvor du bor Nå er du ikke trygg :!: *leite desperat etter ei random rundkjøring i Molde 5727932[/snapback] Det er bare ei rundkjøring i Molde Men du er hjertelig velkommen på besøk Edit: Det er forresten bare å gå rett inn. Vi låser jo ikke dørene her i lille, fredelig Molde 5727954[/snapback] Den fine nye overdimensjonerte rundkjøringen Men det er en til, helt nede i den gata alla bodene står under Molde-Jazzen. Der snudde vi da vi var på heisa-tur. Råstort for Kristiansundere å reise til Molde på helgetur. Shopping og Champagne Og masse masse kjekke gutter som vi aldri har sett før. Hjemme i Kr.sund er det jo bare ett utested som gjelder, og dårlig med gutter man ikke er oppvokst sammen med, eller gått i klasse med en eller annen gang Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Den fine nye overdimensjonerte rundkjøringen Men det er en til, helt nede i den gata alla bodene står under Molde-Jazzen. Der snudde vi da vi var på heisa-tur. He he..okei, vi har to nå! Den nye er jo nesten like stor som den nye ved Stavanger Stadion. Den er stor den! :!: Råstort for Kristiansundere å reise til Molde på helgetur. Shopping og Champagne Og masse masse kjekke gutter som vi aldri har sett før. Hjemme i Kr.sund er det jo bare ett utested som gjelder, og dårlig med gutter man ikke er oppvokst sammen med, eller gått i klasse med en eller annen gang 5727990[/snapback] He he.. Jeg har ikke sett så mange kjekke gutter her, jeg! Jeg har vært ute noen ganger i Kr. Sund. Den ene gangen var vi på en plass der øla kostet 2 kr! Også har jeg vært på Maxime, vi var der i russetida. Tror det het Maxime iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå