tuyen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei, jeg installerte nylig windows Xp professjonell, da det ble ferdig var skrivebordet helt tomt, jeg visste det,men problemet er at hvordan får jeg opprette f.eks. internet explorer, min dokument etc. på skrive bordet og start meny igjen, det er rett og slett helt tomt. Bare control panel og xp relaterte "ting" er der. Hadde ønsket å bidra med noe for denne websiden også, men har veldig dårlig data/teknologi kunnskap pS! windows xp er en engelsk versjon. I tillegg så sier dem at jeg skal aktivere windows på nett, eller så kunne ikke jeg bruke det etter 60 dager( alt er på engelsk, litt vanskelig å forstå ). Please Ikke slett dette emnet hvis jeg har sendt på feil sted. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er på feil sted... Prøv i Programvare delen du. + for fin emne-tittel Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er bare søppelbøtten som kommer opp etter installasjon av XP ja hehe, for å få IE snarvei osv så bruk start menyen og høyreklikk på det du vil ha og velg create shortcut blir det vel, sitter med Win 2000 akkurat nå så jeg husker ikke nøyaktig. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 høyreklikk - egenskaper - skrivebord - tilpass skrivebord... - generelt her kan du bestemme hva du vil ha på skrivebordet. ikke noe snarveier men det real deal. Håper det hjelper Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I tillegg så sier dem at jeg skal aktivere windows på nett, eller så kunne ikke jeg bruke det etter 60 dager Har du engelsk windows Xp og pluss at du har dårlig pc kunnskaper. Hvis det er snakk om "lovlig" windows så skulle det ikke være noe problem å aktivere windows før 60 dager veL??? Hvis det er snakk om noe annet så kan jeg ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Flyttes fra annet om hardware til windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå