Gå til innhold

Acer TM 3211WXMi versus Acer TM 3212WXMi

Anbefalte innlegg

Tror jeg vil kjøpe en av disse. Noen erfaringer? Hvor mye utgjor forskjellen på disse? Er 3212 verdt to tusen mer?

Det står mellom en av disse, og en Dell D610 konfigurert slik at den koster like mye som 3212. Hva er best kjøp? Skal brukes til en del programmering og bildebehandlig (pga studier). Men mest morro... (Men ikke no spill!)

Håper noen kan svare meg....

Endret av Datajenta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Acer 3212 har bedre skjermkort og større hd + littebittegrann raskere prosessor. Jeg syns den er det beste valget. Og til 2000,- mer så får du faktisk mer for pengene enn hva Acer 3211 ville gjort. Du får dedikert minne og det kan være pluss til programmering osv.

Lenke til kommentar

Om du tørr kan du få denne til 12700

http://psdata.no/ps.asp?it=111528&mlevel=

Link til lagersalg

http://psdata.no/ps.asp?action=stocksale

Ikke noe særlig bedre enn den til 12000 annet enn at du får bedre oppløsning, og et annet skjermkort. 100mhz mindre i cpu og 20 gb mindre harddisk.

Kan jo ringe til psdata.no og si du tar den for billigere, det er om du tørr da:P Kan jo være pixelfeil på den, ville ringt å spurt først!

Endret av skromt
Lenke til kommentar

Jeg fikk min 3212 på tirsdag og har ikke klart å legge den fra meg enda :) Jeg synes jeg har fått veldig mye pc for mine 11500,- på www.cshop.no, men nå har jeg bare hatt den i knappe 2 dager så det er kanskje litt lite grunnlag for å uttale seg. Kjører man pc på full gass blir den ganske varm og vifta støyer middels, dette kan justere hvis man bare skal bruke den til word osv.

Pc'n er uansett veldig kraftig i forhold til størrelse og det er akkurat dette jeg har på vært på utkikk etter. Nå har jeg fått en pc med lav vekt/størrelse, men også med nok krefter til å spille nyere spill. Skal få gjennomført en grundigere test senere, klar i løpet av helgen!

Jeg har ihvertfall valgt riktig pc :)

Endret av anders79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...