oscamend Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 HEI: Jeg har en NETGEAR WGT624 router som gjør at PC'n booter om og om igjen. Jeg er lei å har tenkt å bytte den. Hvilke router er den beste? Kan brukes med netgears WG311 nettverkskortene? Trenger rask svar!!! Lenke til kommentar
Lokki Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Best å best, kommer helt an på hva du trenger av ekstra finesser og liknende.... men jeg har Belkin Pre-N router og den syns jeg at er meget bra, stabil och har bra sendestyrke. Anbefales! Lenke til kommentar
oscamend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har flere maskiner, både stasjonare og bærbare, koblet i trådløs, men det er kun to av de som har dette problemmet. Jeg ser at det er mange som klager over NETGEAR sine router. For min del er kun det irriterende booting som er feilen. Enten jeg bytter router eller er det noen "out there" som har en fix på dette... Lenke til kommentar
coban Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Belkin PRE-N er helt klart den beste. Lenke til kommentar
oscamend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen innvendinger til denne? Kommer den til å gå sammen med NETGEARS sine korter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå