Kriwin Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hei! Jeg har Denne Psu`en.. Men den har ikke Pci-E kontakt! Og jeg Skal få meg Pci-E kort, så hva gjør jeg da? Går det ann å få kjøpt sånn ledning? Kristian Endret 3. august 2005 av Kongen_w Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er rimelig sikker på at det følger med en overgang til vanlig molex-kontakt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det står jo på siden du linker til at "Strømforsyningen har også 2 stk. S-ATA kontakter og 1 stk. PCI-Express kontakt." Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Men jeg skal ikke kjøpe den:( Jeg har den fra før:( Hva gjør jeg?? Kristian Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hør her, så skal du få det inn med teskje: Om du tror at produsentene av PCIe-kort forventer at alle som kjøper disse også har PSU med kontakt for den type kort, så tar du feil! Kortprodusentene leverer helt sikkert med en overgangskabel som passer i en ordinær molex-kontakt. "Common sense", young man. Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hør her, så skal du få det inn med teskje:Om du tror at produsentene av PCIe-kort forventer at alle som kjøper disse også har PSU med kontakt for den type kort, så tar du feil! Kortprodusentene leverer helt sikkert med en overgangskabel som passer i en ordinær molex-kontakt. "Common sense", young man. Hmm.. Kanskje ja, Men jeg kjøpte et x800xt for en stund siden men der fulgte det ikke med no kabel... solgte det videre.. Kristian Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sikker på at du så godt nok etter i pakka da? Nå har jeg akkurat mottatt et pci-e skjermkort, og gjett hva bundelen inneholdt? Jo, en overgangskabel fra PCI-kontakt til molex. Got it? Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Sikker på at du så godt nok etter i pakka da?Nå har jeg akkurat mottatt et pci-e skjermkort, og gjett hva bundelen inneholdt? Jo, en overgangskabel fra PCI-kontakt til molex. Got it? Hehe.. Da får jeg vel håpe på det da:) Skal ha et 7800 eller HIS x850xt... Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå