DDuck Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hei har begynt å få en veldig irriterende melding når jeg prøver å åpne Divx filer på maskinen min: "Class Factory cannot supply requested class" Er det noen som har vært borti dette problemet før, jeg er iallefall meget takknemlig for all hjelp jeg kan få. Har også prøvd andre programmer som Divx Player, power dvd osv. Har nimo codec pack, divx 5.02 osv. Lenke til kommentar
lab161 Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Hadde samme problemet selv. Slettet alle codecene og lastet de ned på nytt og instalerte. Dermed var det problemet over Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 Takker, skal prøve det nå. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 3. august 2002 Forfatter Del Skrevet 3. august 2002 har nå slettet og lagt inn codecene på nytt, uten hell. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Innstaller nimo pack, det løser det meste. http://www.google.com Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 har installert den, men ingenting hjelper. begynner å bli frustrert. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 prøv zoomplayer eller bsplayer... to meget gode spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå