svirrethasverr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg har tenkt å bytte cpu vifte boxed vifta mi kjøoler ikke godt nok *!!!! hva er en god kjøler for min 3,2 prescott socket 478. kjøling viktig støy ikke det viktigste takk for svar Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 denne passer bra til din CPU. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet798.htm den fikk mange gode respons! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 arctic cooling 64 er også en god kjøler Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 men jeg tror nok den kjøleren kakefyll linka til også er god. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ta en titt på denne..Denne er meget bra. http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15559 Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 har en kompis som ikke likte den, men det kan jo være produksjonsfeil. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 takk for svar !! men disse ser jo forferdelig store ut tar de mye plass ? og når man skifter ut boxedvifta da passer den nye vifta inn i den lille vifteholderen rundt cpu plassen (som vist på bildet) elller må man bytte ut den? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 de passer nok ja... de er såpass høye at de ikke kolliderer med noen deler på hk. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 den plastikkdingsen må kanskje skiftes- men det følger eventuellt med ny skive med kjølerne. Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 det skal medfølge..kan jo ikke sende uten i tilfelle han ska kjøpe annet socket Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har denne og den har funka greit. Min P4 prescott (lik som din vil jeg tro) er oppe i 65 på full load etter et døgn og dette er med artic silver og ekstra vifte, men overklokker du nok holder ikke en fryser box engang Buffaloboy Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har denne og den har funka greit. Min P4 prescott (lik som din vil jeg tro) er oppe i 65 på full load etter et døgn og dette er med artic silver og ekstra vifte, men overklokker du nok holder ikke en fryser box engang Buffaloboy Hmm..Det var da veldig til høy temp du hadde jeg har selv prescott 3,2,men ligger på 45 til 50. Og 58 til 62 når jeg spiller Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 min er 3,0@3,2 den ligger på idle 40 - 48 og load 50- 55 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå