klovn7 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det enseste stedet jeg finner som selger laptoper uten OS er whitebox, og dem står det jo så mye fint om her... Noen som vet om noen andre steder? takk Lenke til kommentar
skromt Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ja meget bra tundra fra psdata. gode specs 9995 kr www.psdata.no du finner den på hovedsiden. Er selv i besittelse av en slik pc. Batteritiden er helt ok Støynivået er minimalt om ikke helt vekke ved enkle operasjoner, ved litt krevende spill begynner viftene selvfølgelig. Ok tastatur, tastende reagerer fort og de er lette å trykke ned. Oppløsningen er 1400x 1050, som er helt ok, men jeg ville aldri ha valgt en bærbar med mindre oppløsning enn dette. Skjermkortet er helt ok, ikke det beste der ute, er integret og ikke pci express. Skjermen er helt grei, litt problemer med å se fra sidene men de er mer enn nok akseptabel, vertikalt er en annen sak. Dårlige høytalere, få med hodetelefoner Fikk min uten pixelfeil og er meget fornøyd, er ikke en rå spillbærbar men helt grei. Takler de fleste spill om du har 1024 mb ram. Test på hardware.no. Ellers selger netshop også denne tundra pc'en men de krever 1500 kr i gebyr om du skulle angre. Netshop kan du også velge uten OS. Mpx.no sin notebook kan du vel velge vekk OS? også komplett sin? Men nei, ingen fullstendige løsninger kommer uten OS. Du må nok ta til takke med å få konstruert etter egne ønsker Endret 3. august 2005 av skromt Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det enseste stedet jeg finner som selger laptoper uten OS er whitebox, og dem står det jo så mye fint om her...Noen som vet om noen andre steder? takk Du kan f.eks sjekke multicom.no og netshop. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 www.digitalimpuls.no Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) her selger dem bærbare uten os og mulighet til selv og konfigrere hvordan du vil ha det. desuten er dette firma anerskjent i form av service og ekspertise på bærbare. dem driver kunn med dette. http://www.zepto.no/ litt mer om firma. http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...A6FAC859DA45CDE Endret 3. august 2005 av kvase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå