mandela Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 finner ikke noe sted på chess.no hvor jeg kan se forbruket mitt for et chess kontantkort, er det ikke mulig eller? Lenke til kommentar
obos Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) det samme lurer jeg på også.... ser ikke slik ut Endret 3. august 2005 av obos Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Nå veit jeg ikke hvor lenge dere har vært kunder der,d står på sida dems: "Aktivisering av MinSide for nye kunder Etter en kunde er blitt aktiv hos oss går det 3-5 dager før det er mulig å bruke MinSide" Her er linken til minside: https://minside.chess.no/ Endret 3. august 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 minside vungerer, men forbruk innholder ingen data Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sålenge du har saldo er vel det greit? Lenke til kommentar
obos Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 det står på siden at de skal begynne å loggføre fra august måned.... får håpe at det funker da Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Sålenge du har saldo er vel det greit? ikke greit, det som er greit er å vite hvordan og for hva de har "fakturert" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå