slimer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 heisann. Er på utkikk etter en barbær til meg selv. Og da har jeg mest lyst på en centrino PM men etter å ha kommet over noen sempron tilbud lurer jeg på hvorfor ikke . DEnne pc en her for eksempel. Kan noen forklare meg ulempene med denne her. Det jeg skal bruke pc-en til er surfing, dokumenter og programmering. Trenger altso ingen kraftig grafikkort. Men det som er viktig er støy og batterielevetid. Noen som har erfaring med disse prossesorene? Eller andre forslag i nogenlunde samme prisklasse. Det jeg må ha er dvdbrenner og 60gb disk og batterielevetid er viktig. Takker Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sempron har vel ikke samme effektivitet på batteritid og varme som Pentium M har. I forhold til Celeron M er vel forskjellen mindre Lenke til kommentar
slimer Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 ok, så med andre ord den kan sammenlignes med celeron M cpu? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvis jeg husker å ha lest rett så er batteritiden på den du nevner ca 1,5 timer. Har bestillt en slik en for min søster så vi får se når den kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå