Frugy Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei Har lett igjennom nettet etter noen kabinetter en god stund nå og kom over dette : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND Er det noen som har erfaringer med dette kabinettet? Gode eller dårlige termiske egenskaper? Er det noen problemer med montering av strømforsyning eller annen hardware? Noen andre kabinetter å anbefale i stedet for dette? Liker dette kabinettet godt av det jeg har sett på bildene. Stilrent skal det være Kabinetter med "look-a-like" av aliens, haier, hodeskaller etc er ikke pent på noen som helst måte synes jeg. Mini-diskotek på pulten er heller ikke å foretrekke Siste ting: er det vindu på sidedøren i dette kabinettet? (håper ikke det er det). Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 lian li er kjent for å ha gode tremiske egenskaper. kjenner ingen som har akkuratt det kabinette der men kjenner felre som er fornøyd med lian li. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Anbefaler Lian Li på det sterkeste, utrolig lett kabinett og veldig lett å bygge i ettersom de har den uttrekkbare 'skuffen'. jeg kommer nok til å holde meg til Lian Li leenge Eneste som jeg kan pirke litt på er viftene som ikke går an å fjerne de, men det er bare en fille ting Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er et bra kabinett det, mange som annbefaler det. Tror nok ikke du kommer til å få noen problemer med det, og du vil nok bli fornøyd med det Over til vinduet: Å nei, det var sant, vi kan ikke snakke om ting som ikke finnes Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ok Takker for tilbakemelding. Tror nok jeg kjøper dette jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 gjør det. det er i alle fall ikke et kabinett du går fort lei av... imotsetning til TT, Raidmax osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå