Winters Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hola! Noen som har peiling på denne saken? jeg synes den virker ideel for mitt bruk, det er en ultraportabel laptop som samtidig kan brukes som GPRS/3G telefon, det synes jeg er ganske fantastisk den har samtidig Windows XP Home Ed og 802.11g eller 802.11b wifi nettverk, innebygd, noen som vet hvor den er lavest priset og blir shippet til Noreg? Peace, Eirik Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 wow Den hadde jeg ikke sett før.. Hva kostern og hvor?? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 http://www.google.no/search?hl=no&q=Dialog...=S%C3%B8k&meta= se om du finner noe der Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Så en på utstilling på Schipol for et par dager siden, og forelsket meg i den lille saken. Størrelsesmessig er den fantastisk, men høy pris og en 1ghz Transmeta Crusoe prosessor trekker ned på inntrykket. Skulle gjerne prøvd en. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Det kommer en oppgradering i September ser jeg Lenke til kommentar
bjarne2 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Festlig liten sak, det der. Men batteritiden var ikke mye å skryte av, og den er faktisk tyngre enn Dell X1... - Bjarne Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) link til noen som selger den her pris ca €1950,00 x 7,90 = 15405,00 kr Edit: feil pris Endret 4. august 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Søt sak, og var nesten litt fristet selv helt til jeg faktisk fikk prøvd den selv. Joysticken som erstatter touchpaden gav meg grå hår! Mer uergonomisk skal det godt gjøres å prestere. Spesifikasjonene er heller ikke mye å skryte av med mindre man "må" ha funksjoner som innebygget gps, mulighet for simkort eller touchscreen. (Jeg klarer meg godt uten) Den fåes, meg bekjent, heller ikke med norsk tastatur. Er man først villig til å kompromisse på dette kan man like godt kjøpe noe "skikkelig" som f. eks Panasonic R4 eller Fujitsu P1510 hvis man vil ha den ultraliten med swivel touchscreen. Disse er både lettere, bedre og iallefall ikke dyrere enn Flybooken. Edit: Pris Panasonic R4 $1999 = kr 12737 kr Endret 4. august 2005 av Slettet-52Y1nIV0tv Lenke til kommentar
Winters Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Joda, kule de andre, men jeg syns det er fantastisk med mulighet til 3G telefoni på en laptop Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Joda, kule de andre, men jeg syns det er fantastisk med mulighet til 3G telefoni på en laptop Du må jo fortsatt betale 500kr/mnd for uendelig bruk. 3G kan du også få på pcen med et PCMCIA-kort, men kortet koster 3000kr. Endret 4. august 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
Winters Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Joda, kule de andre, men jeg syns det er fantastisk med mulighet til 3G telefoni på en laptop Du må jo fortsatt betale 500kr/mnd for uendelig bruk. 3G kan du også få på pcen med et PCMCIA-kort, men kortet koster 3000kr. HÆ? 500kr md? jeg har jo kontantkort? wtf? kan du linke til det PCMCIA kortet? Peace, Eirik! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Winters, ta en tur innom https://netcom.no/tjenester/3g/connectumts.html Tipper det er dette F.L. snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå