PetePistola Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tragisk at en ræva linjedommer skal avgjøre hvem som vinner seriegullet... FFK hadde aldri i verden skåra det siste målet, og ikke dommern hadde annulert det målet.... Etter at vif vinner serien på denne måten, hater jeg dem ikke noe mindre enn før. Snarere tvert i mot...Tenker også på dommer Per Ivar Staberg og linjedommern.. De kommer til å få en del SMS/telefoner/brev/e-poster osv... Politibeskyttelse neste.... 5078089[/snapback] Haha.. Fotballen er rund vettu.. Når start ikke klarte det så har de bare seg selv å takke. Er så lykkelig med seriegullet, og det beste av alt er at hele Norge trodde på Start, og alle som ikke holder med enga hater enga. Det gjør det bare enda deiligere med gullet. Var en heidundranes fest på Bohemen i dag!! Dette skal feires til langt uti November! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Det beste er at lertallet av "norges befolkning" trodde på Start. 5078139[/snapback] Selvfølgelig trodde folk på start, folk vil ha underholdene fotball og det driver ikke vif med. Er bare et lag i norge som spiller kjedeligere fotball enn vif og det er molde og de er på kvalikplass der de hører hjemme (direkte nedrykk hadde vært bedre, men man kan ikke få alt mann ønsker seg her i livet). Er vel bare en ting å si om start i går, stang ut. Hadde bare et av stolpe treffene i første omgang gått i mål så, hvem vet. Fotballen er rund og linjedommeren er blind, sånn er fotballen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Tragisk at en ræva linjedommer skal avgjøre hvem som vinner seriegullet... FFK hadde aldri i verden skåra det siste målet, og ikke dommern hadde annulert det målet.... Etter at vif vinner serien på denne måten, hater jeg dem ikke noe mindre enn før. Snarere tvert i mot...Tenker også på dommer Per Ivar Staberg og linjedommern.. De kommer til å få en del SMS/telefoner/brev/e-poster osv... Politibeskyttelse neste.... Er det ingen som husker at dommeren ikke dømte straffespark til FFK når det var soleklart? Fokus. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Huff, har enda ikke forsonet meg med at de desidert største idiotene i fotballnorge nå kan kalle seg for seriemestere. Her snakker jeg om Hulsker, Berre, Hoseth, Rekdal m.fl. En ting til; Jeg misliker klanen sterkt. Norges mest oppskrytte supportere imho. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Bra vi ikke møttes på byen i går En del hissige mennesker rundt omkring. Det merkeligste av alt var at en gjeng med folk begynte å chante "VÅLENGA" rett ved torget. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) cun, det må jo ha resultert i minst et par slåsskamper. VIF er langt ifra det mest populære laget i Trondheim. Det JEG er fornøyd med er at Molde må spille kvalifisering. Edit: Kos dere med tidenes dårligste kommentar: "Vinneren tar alt". Kommentarene sier sitt. Endret 30. oktober 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 LarsP: Heeey.. det går ikke an å være fornøyd med at Molde må det! Blir iallfall bra når vi vinner cupen Er forøvrig enig i det andre du skriver Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 JAja da kom Sandefjord sitt lag hjem sammen med alle spuuporterene .. må si det bråkte .. sto og tokk ut penger 5 meter fra veien da de kjørte forbi .. tenk dere følgende.. 3 snutbiler, 1 bæbubil og 1 brannbil alle med sirenene på og aktiv tuting, 10 busser med spillere og supportere alle aktiv på tuta.. og ca 50 biler alle fulle aktive på tuta.. leg også da til ca 20-30 biler som ble stående i krysset pga konvoien skulle ned til sentrum .. alle de også aktiv på tuta... det ringer enda i ørene mine ... Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Blabla. 5080948[/snapback] Dette hører vel strengt tatt hjem i tråden "Adeccoligaen - 2005". Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Heeey.. det går ikke an å være fornøyd med at Molde må det! Joda...det går fint an.... :!: Håper at Moss vinner kvaliken sånn at vi blir kvitt detta Molde-laget fra Tippeligaen. Og cupen vinner dem aldri.....den tar LSK! mvh Pantera Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Pantera: Gå å vask munnen din med grønnsåpe! Moss og LSK har sef ikke en sjanse På søndag blir det øl og en spennende kamp på tv. Heia Molde FK Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Gå å vask munnen din med grønnsåpe!Moss og LSK har sef ikke en sjanse harhar.gif Grønnsåpe blir det vel heller dårlig med, men på søndagskvelden blir det nok noen pils for å feire cupgullet, ja..... mvh Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Rosenborg spilte ut Real Madrid i nesten 80 minutter. Real hadde to sjanser + et hjørnespark. Rosenborg hadde 4 store og 30 små sjanser + 14 cornere. Rett og slett trist at troillongan ikke fikk med seg et eller flere poeng i kveldens kamp. Det hadde de fortjent. Daniel Braaten og Lille-Per er fantastiske som vanlig. Åge Hareide bør åpne øynene og se at Per fortjener et forsøk på landslaget! Daniel er selvskreven foran kampen mot Tsjekkia. Alt annet hadde vært en skandale. Igjen, kjempekamp av Rosenborg, latterlig resultat! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Slåssing og krangling i fotballverden er idiotisk. En fotballkamp blir avgjort på banen, og det laget som vinner, ja de har vunnet. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Enig LarsP! Rosenborg spilte helt fantastisk, spesielt Daniel Braaten. Real Madrid vant helt ufortjent. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 For mitt vedkommende har jeg aldri likt Rosenborg, og alle de (unntatt patriotene) som holder med Rosenborg kun fordi de er (les var) berst. Fotball er kjedelig når de samme lagene alltid vinner, så nå er det godt å se tidligere bunnlag som Start oppe på pallen. 4603696[/snapback] Kom til Lerkendal, så skal du få en smekk i trynet Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 da sier vi oss ferdig med en herlig sesong full av overraskelser, med at MOLDE av alle lag vinner cupen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Det er voldsomt så sinte folk blir på fotballen Sporten skaper mye aggresjon Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er jo typisk det....de 2 laga jeg hater mest av alle blir henholdsvis serie- og cupmestere. Faen. Møkkasesong! Vel, da får vi håpe Moss klarer jobben da. Heia Moss! Pantera Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Er jo typisk det....de 2 laga jeg hater mest av alle blir henholdsvis serie- og cupmestere. Faen. Møkkasesong! Vel, da får vi håpe Moss klarer jobben da. Heia Moss! Pantera 5118195[/snapback] føler med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå