Gå til innhold

Tippeligaen - 2005

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Tragisk at en ræva linjedommer skal avgjøre hvem som vinner seriegullet... FFK hadde aldri i verden skåra det siste målet, og ikke dommern hadde annulert det målet.... Etter at vif vinner serien på denne måten, hater jeg dem ikke noe mindre enn før. Snarere tvert i mot...

Tenker også på dommer Per Ivar Staberg og linjedommern.. De kommer til å få en del SMS/telefoner/brev/e-poster osv...

Politibeskyttelse neste....

5078089[/snapback]

Haha.. Fotballen er rund vettu..

Når start ikke klarte det så har de bare seg selv å takke. Er så lykkelig med seriegullet, og det beste av alt er at hele Norge trodde på Start, og alle som ikke holder med enga hater enga. Det gjør det bare enda deiligere med gullet.

Var en heidundranes fest på Bohemen i dag!! Dette skal feires til langt uti November!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det beste er at lertallet av "norges befolkning" trodde på Start. :D

5078139[/snapback]

Selvfølgelig trodde folk på start, folk vil ha underholdene fotball og det driver ikke vif med. Er bare et lag i norge som spiller kjedeligere fotball enn vif og det er molde og de er på kvalikplass der de hører hjemme (direkte nedrykk hadde vært bedre, men man kan ikke få alt mann ønsker seg her i livet).

Er vel bare en ting å si om start i går, stang ut. Hadde bare et av stolpe treffene i første omgang gått i mål så, hvem vet. Fotballen er rund og linjedommeren er blind, sånn er fotballen.

Lenke til kommentar
Tragisk at en ræva linjedommer skal avgjøre hvem som vinner seriegullet... FFK hadde aldri i verden skåra det siste målet, og ikke dommern hadde annulert det målet.... Etter at vif vinner serien på denne måten, hater jeg dem ikke noe mindre enn før. Snarere tvert i mot...

Tenker også på dommer Per Ivar Staberg og linjedommern.. De kommer til å få en del SMS/telefoner/brev/e-poster osv...

Politibeskyttelse neste....

Er det ingen som husker at dommeren ikke dømte straffespark til FFK når det var soleklart? Fokus.

Lenke til kommentar

Huff, har enda ikke forsonet meg med at de desidert største idiotene i fotballnorge nå kan kalle seg for seriemestere. Her snakker jeg om Hulsker, Berre, Hoseth, Rekdal m.fl.

En ting til; Jeg misliker klanen sterkt. Norges mest oppskrytte supportere imho.

Lenke til kommentar

JAja da kom Sandefjord sitt lag hjem sammen med alle spuuporterene .. må si det bråkte .. sto og tokk ut penger 5 meter fra veien da de kjørte forbi ..

tenk dere følgende..

3 snutbiler, 1 bæbubil og 1 brannbil alle med sirenene på og aktiv tuting,

10 busser med spillere og supportere alle aktiv på tuta.. og ca 50 biler alle fulle aktive på tuta..

leg også da til ca 20-30 biler som ble stående i krysset pga konvoien skulle ned til sentrum .. alle de også aktiv på tuta...

det ringer enda i ørene mine ...

Lenke til kommentar

Rosenborg spilte ut Real Madrid i nesten 80 minutter. Real hadde to sjanser + et hjørnespark. Rosenborg hadde 4 store og 30 små sjanser + 14 cornere.

Rett og slett trist at troillongan ikke fikk med seg et eller flere poeng i kveldens kamp. Det hadde de fortjent.

Daniel Braaten og Lille-Per er fantastiske som vanlig. Åge Hareide bør åpne øynene og se at Per fortjener et forsøk på landslaget!

Daniel er selvskreven foran kampen mot Tsjekkia. Alt annet hadde vært en skandale.

Igjen, kjempekamp av Rosenborg, latterlig resultat!

Lenke til kommentar
For mitt vedkommende har jeg aldri likt Rosenborg, og alle de (unntatt patriotene) som holder med Rosenborg kun fordi de er (les var) berst. Fotball er kjedelig når de samme lagene alltid vinner, så nå er det godt å se tidligere bunnlag som Start oppe på pallen.

4603696[/snapback]

Kom til Lerkendal, så skal du få en smekk i trynet :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...