Snillingen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hadde vært ok om RBK hadde slått RBK med 5-6 mål da. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg er 90% sikker på RBK-seier mot VIF. 5018540[/snapback] Enig der, har det på følelsen med rbk seier,rosenborg er i en såpass god flyt nå at en seier med 2-3 mål er ikke usansynlig. Plassen i tippeligaen er så godt som sikret, nå går vi for 6plass og intertoto cup Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jeg er 90% sikker på RBK-seier mot VIF. 5018540[/snapback] Orakeltjenesten Lars slår til igjen. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 3-0 til pause. kan ikke bli bedre. RBK er sååååååååååååååå sinnsykt dårlige. Vif vinner serien glatt 4603446[/snapback] Tja... Sånn går det når du er så kjepphøy... Nå ligger plutselig Start på toppen. Jeg skal nyte hver dag som går ikke hvis, ikke om, men når Start får seriegullet og VIF i år igjen nøyer seg med sølv... For neste år, ja da vinner RBK på nytt Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Nå ligger plutselig Start på toppen. Jeg skal nyte hver dag som går ikke hvis, ikke om, men når Start får seriegullet og VIF i år igjen nøyer seg med sølv... For neste år, ja da vinner RBK på nytt 5049209[/snapback] Må ikke du være så negativ, vi håper at RBK OG VIF rykker ned neste år! Det er veldig urealistisk men man har alltid håpet. Og tror Start stikker av med seieren i år, de må bare slå fredrikstad med 3-4 mål så har de vunnet serien, uten tvil. VIF slår ikke odd med 5-6 mål borte, det klarer de bare ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tviler på at VIF scorer mer enn 2 mål mot Odd. Start trenger dermed bare å vinne kampen sin. Lenke til kommentar
FM Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tviler på at VIF scorer mer enn 2 mål mot Odd. Start trenger dermed bare å vinne kampen sin. 5070388[/snapback] Fredrikstad har kniven på strupen så jeg tror fort det kan bli uavgjort i Kristiansand. Spennende blir det i alle fall i dag. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Utrolig mange som hater VIF, da! Det gjør det enda kulere å holde med dem. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Gratulerer med gullet Vålerenga. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Haha, for et sirkus. Gratulerer VIF, men synes synd på Start som tapte gullet på en feilaktig offside. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Heia maks på Start, men mest på tap og nedrykk for FFK! Er ikke Enga fan, men får vel gratulere Enga med gullet. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Haha, for et sirkus. Gratulerer VIF, men synes synd på Start som tapte gullet på en feilaktig offside. 5076943[/snapback] Ble jo til slutt 3-1, så det kan jo hende FFK ville vunnet uansett Lenke til kommentar
swanky Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Puddinger, hele gjengen. Vålerenga er jo totalt blottet for sjel, bare en gjeng med innkjøpte søppelhoder. Årets sesong har jo for alvor bevist at norsk seriefotball er for sinker. Lenke til kommentar
microne Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Må bare hilse ut til alle feirende Enga Patrioter... GRATULERER alle sammen! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Haha, for et sirkus. Gratulerer VIF, men synes synd på Start som tapte gullet på en feilaktig offside. 5076943[/snapback] Ble jo til slutt 3-1, så det kan jo hende FFK ville vunnet uansett 5077259[/snapback] Nei, det tror jeg faktisk ikke. Dessuten så var 1-3 et latterlig resultat med tanke på hvordan kampen utartet seg. Synes oppriktig synd på Tom Nordli og resten av Start-gutta. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tragisk at en ræva linjedommer skal avgjøre hvem som vinner seriegullet... FFK hadde aldri i verden skåra det siste målet, og ikke dommern hadde annulert det målet.... Etter at vif vinner serien på denne måten, hater jeg dem ikke noe mindre enn før. Snarere tvert i mot... Tenker også på dommer Per Ivar Staberg og linjedommern.. De kommer til å få en del SMS/telefoner/brev/e-poster osv... Politibeskyttelse neste.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Om det var offside eller ikke spiller ingen rolle, da FFK faktisk vant 3-1. Gratulerer Vålerenga Synd på Start, siden de også hadde fortjent det, men som VIF-fan så er jeg veeeldig fornøyd med det som skjedde i dag. Det beste er at flertallet av "norges befolkning" trodde på Start. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå