Gå til innhold

Tippeligaen - 2005

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel...

Rosenborg 16947

Vålerenga 14616

Brann 14817

Viking 13781

Spesiell grunn til at du nevner Brann etter VIF? Brann har da flere besøkende i snitt.

Spennende avslutning blir det i år. I alle fall om Start skulle vinne mot VIF. Og Rosenborg er for alvor klar for førstedivisjon nå. Gleder meg til å gå på Krohnsminde kunstgress for å se Løv-Ham mot RBK til neste år. :D

Lenke til kommentar

Mirann:

Det åpne salget vil starte lørdag 1.oktober kl. 10.00 på telefon 815 11 500. Det vil kun være telefonsalg av disse billettene (2200 stk). Maks 4 billetter pr.kjøper.

De to finalelagene vil i år fordele totalt 12.000 billetter. Av disse vil Lillestrøm få tildelt 6294 billetter, og Molde FK vil få 5706 billetter.

---

Du har altså to muligheter, enten ringe det tlfnummeret eller ta kontakt med Molde. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vålerenga slår Rosenborg neste helg. Og Start driter seg ut mot Bodø/Glimt. Vålerenga tar gullet.

Det er ETT av flere mulige utfall av årets serie. Jeg tror ikke det skjer, men muligheten er der. Tror ikke tippeligaen blir avgjort før i aller siste runde.

Nå tipper jeg helt villt, men

Vålerenga taper mot Rosenborg. Start taper mot Bodø/Glimt. Begge lag vinner kampene sine i siste runde. Vålerenga vinner serien med 1 poeng mer enn Start. Lyn tar tredjeplassen. Rosenborg berger plassen, mens Aalesund og Fredrikstad rykker ned. Bodø/Glimt må spille kvalik mot Moss.

Lenke til kommentar

Ikke for enga!

Uansett har jeg vanskeligheter for å tro at VIF taper mot RBK, selv om de nå til slutt ser ut til å ha skjerpet seg. Og på samme tid har jeg vanskeligheter for å tro at Start kan få noe bedre enn uavgjort i Bodø. Hvis Bodø ikke vinner i dag, er det seier eller nedrykk neste runde. Blir antakelig nedrykk uansett hvis de ikke vinner i dag.

Lenke til kommentar

Hadde vært ok om RBK hadde slått VIF med 5-6 mål da. :D

Men det som vireklig hadde vært fett, er om både Start og VIF tapte sine to siste kamper, og Lyn og LSK vinner sine gjenstående.....da vil i så fall Lyn bli seriemestere, mens LSK får sølvet. :!:

mvh

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...