Gå til innhold

Tippeligaen - 2005

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Artig kamp i dag, kan absolutt ikke være morro å være RBK-supporter for tia.

Vinner Bodø/Glimt og Tromsø i mårra havner RBK på 13. plass etter denne runden.

Meg finner dere som vanlig på Ullevaal stadion (Åråsen til onsdag og Kristiansand stadion neste søndag). :)

Endret av Kamerat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vinner Bodø/Glimt og Tromsø i mårra havner RBK på 13. plass etter denne runden.

Meg finner dere som vanlig på Ullevaal stadion (Åråsen til onsdag og Kristiansand stadion neste søndag). :)

I bee there :p .

Well eg heier på sogndal eg. Og Brann, men eg håper ikkje rbk ryker ned, tippeligaen er ikkje den samme uten Rbk

Lenke til kommentar

Det der er litt morsomt skjønner du. Kampen mot Olympiakos er det morsomste jeg har opplevd som RBK-supporter siden miraklet på San Siro. Motgangen er sunt for seiersvante supportere. :)

Så mye motgang som rbk møter nå tror jeg kan være helsefarlig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
At Rosenborg rykker ned, gir rom for andre norske fotballag til å bygge seg opp økonomisk og bli gode. Norsk fortball kan fortsatt hevde seg i utlandet... Laget trenger vel ikke hete Rosenborg?

Enig i det. Som Ståle Solbakken sa: Et lag må bevise at det er godt nok til å spille i Tippeligaen. Hva har navn eller meritter med noe som helst å gjøre?

Lenke til kommentar

Alle som driver å maser om at "det er synd for norsk fotball hvis RBK rykker ned".

Jeg tror nesten det ville vært BRA for norsk fotball om RBK hadde gått ned. Nå har det vært så total trønderdominans i mange, mange år. Men i år har det endelig forandret seg, og mange andre lag har begynt å virkelig kjempe og bli gode. Nå kan andre lag få slippe til. Og jeg tror ikke RBK tar noe skade av et år i 1.divisjon heller.

Lenke til kommentar
At Rosenborg rykker ned, gir rom for andre norske fotballag til å bygge seg opp økonomisk og bli gode. Norsk fortball kan fortsatt hevde seg i utlandet... Laget trenger vel ikke hete Rosenborg?

Vel, jeg tør fremdeles påstå at tippeligaen trenger Rosenborg da de er publikumsmagnet #1. Men, for all del, rykker de ned så blir det morsomt å se de spille mot storheter som Oslo Øst, Mandalskameratene og Løv-Ham. ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vel, jeg tør fremdeles påstå at tippeligaen trenger Rosenborg da de er publikumsmagnet #1.

HVA?! Vålerenga, Brann og nå for tiden Viking er de største publikumsmagnetene. Alle spillerne sier at Brann Stadion, Viking Stadion og Ullevål er de beste plassene å spille på med tanke på atmosfæren.

Lenke til kommentar
Hvem har plass til flest? Kanskje man også bør se på prosentvis oppfylling av stadionene...

Ullevål: 25572

Lerkendal: 21166

Brann: 17500

Viking: 17000

....så kan en annen gidde å regne ut prosentvis oppfylling av stadion....

:p

mvh

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...