Kamerat Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Artig kamp i dag, kan absolutt ikke være morro å være RBK-supporter for tia. Vinner Bodø/Glimt og Tromsø i mårra havner RBK på 13. plass etter denne runden. Meg finner dere som vanlig på Ullevaal stadion (Åråsen til onsdag og Kristiansand stadion neste søndag). Endret 17. september 2005 av Kamerat Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Artig kamp i dag, kan absolutt ikke være morro å være RBK-supporter for tia. Vinner Bodø/Glimt og Tromsø i mårra havner RBK på 13. plass etter denne runden. Meg finner dere som vanlig på Ullevaal stadion (Åråsen til onsdag og Kristiansand stadion neste søndag). I bee there . Well eg heier på sogndal eg. Og Brann, men eg håper ikkje rbk ryker ned, tippeligaen er ikkje den samme uten Rbk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Artig kamp i dag, kan absolutt ikke være morro å være RBK-supporter for tia. Det der er litt morsomt skjønner du. Kampen mot Olympiakos er det morsomste jeg har opplevd som RBK-supporter siden miraklet på San Siro. Motgangen er sunt for seiersvante supportere. Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Artig kamp i dag, kan absolutt ikke være morro å være RBK-supporter for tia. Det der er litt morsomt skjønner du. Kampen mot Olympiakos er det morsomste jeg har opplevd som RBK-supporter siden miraklet på San Siro. Motgangen er sunt for seiersvante supportere. Så mye motgang som rbk møter nå tror jeg kan være helsefarlig Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I dag fortjente RBK å tape! HEIA MOLDE (Men selv om jeg heier på Molde, så håper jeg ikke Rbk rykker ned for det.) Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 For min del holder jeg med TIL og Glimt, men dette ser ut til å bli en skikkelig drittsesong ettersom at d ser ut til at begge rykker ned Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 RBK på nedrykksplass. En eller annen persons onde drøm må ha gått i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 RBK på nedrykksplass. En eller annen persons onde drøm må ha gått i oppfyllelse. Min Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 RBK på nedrykksplass. En eller annen persons onde drøm må ha gått i oppfyllelse. Ja, en som ikke liker norsk fotball. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 At Rosenborg rykker ned, gir rom for andre norske fotballag til å bygge seg opp økonomisk og bli gode. Norsk fortball kan fortsatt hevde seg i utlandet... Laget trenger vel ikke hete Rosenborg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 At Rosenborg rykker ned, gir rom for andre norske fotballag til å bygge seg opp økonomisk og bli gode. Norsk fortball kan fortsatt hevde seg i utlandet... Laget trenger vel ikke hete Rosenborg? Enig i det. Som Ståle Solbakken sa: Et lag må bevise at det er godt nok til å spille i Tippeligaen. Hva har navn eller meritter med noe som helst å gjøre? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Alle som driver å maser om at "det er synd for norsk fotball hvis RBK rykker ned". Jeg tror nesten det ville vært BRA for norsk fotball om RBK hadde gått ned. Nå har det vært så total trønderdominans i mange, mange år. Men i år har det endelig forandret seg, og mange andre lag har begynt å virkelig kjempe og bli gode. Nå kan andre lag få slippe til. Og jeg tror ikke RBK tar noe skade av et år i 1.divisjon heller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Urk, VIF sliter. Håper Start taper mot Brann imorgen, og at vi (VIF) vinner over Start. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det ville vært veldig typisk at Start vinner i morra. Da kommer de på lik poengsum med VIF, og dermed er de to topplagene helt likt foran neste helgs storoppgjør. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 At Rosenborg rykker ned, gir rom for andre norske fotballag til å bygge seg opp økonomisk og bli gode. Norsk fortball kan fortsatt hevde seg i utlandet... Laget trenger vel ikke hete Rosenborg? Vel, jeg tør fremdeles påstå at tippeligaen trenger Rosenborg da de er publikumsmagnet #1. Men, for all del, rykker de ned så blir det morsomt å se de spille mot storheter som Oslo Øst, Mandalskameratene og Løv-Ham. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 At Rosenborg rykker ned, gir rom for andre norske fotballag til å bygge seg opp økonomisk og bli gode. Norsk fortball kan fortsatt hevde seg i utlandet... Laget trenger vel ikke hete Rosenborg? Vel, jeg tør fremdeles påstå at tippeligaen trenger Rosenborg da de er publikumsmagnet #1. HVA?! Vålerenga, Brann og nå for tiden Viking er de største publikumsmagnetene. Alle spillerne sier at Brann Stadion, Viking Stadion og Ullevål er de beste plassene å spille på med tanke på atmosfæren. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Vel... Rosenborg 16947 Vålerenga 14616 Brann 14817 Viking 13781 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Hvem har plass til flest? Kanskje man også bør se på prosentvis oppfylling av stadionene... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hvem har plass til flest? Kanskje man også bør se på prosentvis oppfylling av stadionene... Ullevål: 25572 Lerkendal: 21166 Brann: 17500 Viking: 17000 ....så kan en annen gidde å regne ut prosentvis oppfylling av stadion.... mvh Pantera Endret 20. september 2005 av Pantera Lenke til kommentar
brd Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Igår vann Brann Nordlie og co har mistet formen Kan vedde 100kr på at VIF vinner Grindheim er Norges svar på Riqelme. Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå