Gå til innhold

Tippeligaen - 2005

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var på Viking - Start. Heiet så klart på Start ettersom mitt høyeste ønsker er at Brann skal komme over Viking på tabellen. Start dominerte kampen. Viking ble presset tilbake på banen hele tiden og de få sjansene de hadde kom som regel ut av dårlig spill av Start eller flaks. Start fortjente å vinne.

Lenke til kommentar

wh1te: Var du virkelig på kampen?

Jeg holder jo selvsagt med Viking, men hvem som helst burde være i stand til å se at begge lagene var ganske gode, uansett hvem en holder med. Start hadde overtaket i begynnelsen av kampen, men Viking eide dem mesteparten av omgangen. Begge lagene spilte middelmådig i andre omgang, og både Viking og Start hadde gode perioder.

Det vi såg i går var to jevngode lag, og 1-1 var et rettferdig resultat.

Brann vil forresten aldri passere Viking denne sesongen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var på kampen ja. Er på alle Viking-kamper så lenge de har en interessant motstander i og med at jeg får gratisbilletter av en kompis. Start dominerte hele første omgang og store deler av andre. Det kan de 4 (Viking-fansene) jeg var med skrive under på.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvis du mener start dominerte hele første-omgang, så kan du ikke ha vært edru. Oppriktig talt!

Store deler av første. Start var det beste laget, det kunne alle se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mente store deler av første. Viking spilte som forventet, kanskje litt bedre. Start kommer garantert til å kommer over dem på tabellen i år. De vinner kanskje hele sulamitten.

Lenke til kommentar

Orker ikke å opprette en egen tråd for dette så jeg tar det like godt her:

Da er kampen nede i Romania ferdigspilt. Rosenborg kom resultatmessig meget godt ut av det. 1-1 borte er så nærme et drømmeresultat som det man kan komme. Spillet derimot, det var en annen historie. Pasningsspillet er under enhver kritikk, dødballene er borteimot ufarlige(skal nevnes at keeperen var grådig dyktig i feltet), posisjoneringene til RBK-spillerne var tilfeldige, forsvaret lekker fremdeles som en sil, de tekniske ferdighetene er også langt under pari. Men, og det er et stort men; dette var trossalt Per Mathias sin første kamp etter trenerskiftet. Man kan ikke forvente at han skal forvandle gråstein til gull sånn over natten.

Jeg så faktisk tendenser til godt gammeldags Rosenborg-spill i de 5 siste minuttene rundt og etter scoringen til Helstad(forøvrig en grusom avslutning).

Håper forandringer er i gjære oppe ved Rosenborg-brakkene.

LYKKE TIL RBK og VIF. Håper vi får to norske lag i gruppespillet! :)

Lenke til kommentar

Skal nok se at Rosenborg reiser kjerringa nå! Vi begynte i kveld, så får vi se...

Det jeg tror kommer til å skje nå er at Rosenborg blir bedre og bedre utover , så tror en liten dalende periode kommer, blant annet på grunn av endringer som vil skje. Så tror jeg Rosenborg kommer på nytt igjen!

Bare vent, til neste år blir det en knusende seier i Tippeligaen! Medaljen er under rekkevidde i år også, la oss bare få se et ordentlig Rosenborglag som ikke gir opp! :thumbup:

I kvitt og svart, for alltid!

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar

Håper bare Per Mathias øker treningsmengden. Vi snakker om profesjonelle idrettsmenn. de bør trene mer enn guttelaget til Strindheim. Skal man gjøre seg fortjent til en årslønn på 3 millioner kroner så bør man yte 110% på treningsfeltet 40-50 timer i uka og 130% i 90+ minutter ute på det grønne rektanglet.

Lenke til kommentar
Tror det har en psykisk påvirkning at Roseborg fikk ny trener. Laget trengte rett og slett en ny trener for å få nytt pågangsmot, og det er egentlig litt synd.

Selvsagt er det et psykisk løft å få ny trener. Men, jeg tror og håper at Per Mathias også klarer å løfte de på det fysiske planet. Gutta er ut av form, er uvenner med ballen og mangler posisjoneringsevner. Der har den meriterte TIl/Norge-treneren store oppgaver foran seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...